[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb toch een m3u bestand gekregen van ali,maar deze bestand is te groot( 4,70 mb) voor mijn tv,hij laad heel erg traag op.
Ruim 26000 zenders en vod

ik zoek nederlandse zenders en eventueel belgische en aantal arabische (oa MBC zenders)

26000 zenders is beetje te veel,weet iemand hoe ik goedkoop aan nederlandse zenders kan komen?
m3u kun je verkleinen

 
Hi,

Ik was een beetje aan het rondkijken voor een goede iptv provider en heb ook nog gekeken op Aliexpress.
Er staan er zoveel op, maar welke is een goede betrouwbare.

Heeft iemand hier ervaring mee of tips hiervoor ?

Alvast bedankt,

Gidion
 
Hi,

Ik was een beetje aan het rondkijken voor een goede iptv provider en heb ook nog gekeken op Aliexpress.
Er staan er zoveel op, maar welke is een goede betrouwbare.

Heeft iemand hier ervaring mee of tips hiervoor ?

Alvast bedankt,

Gidion
Hoi Gidion,
Er is al een uitgebreid topic over dit onderwerp hier op het forum.
Kijk eens hier:
 
  • Like
Reacties: Lex
Hi,

Ik was een beetje aan het rondkijken voor een goede iptv provider en heb ook nog gekeken op Aliexpress.
Er staan er zoveel op, maar welke is een goede betrouwbare.

Heeft iemand hier ervaring mee of tips hiervoor ?

Alvast bedankt,

Gidion

Er is heeeel veel keus en de een wil zeer goed beeld, de ander wil zoveel mogelijk Zenders en / of VOD ect ..
De een is duurder dan de ander en over het algemeen telt ook hier "Alle waar naar zijn geld".
Dat is een persoonlijke keuze.

Het beste is even het "IPTV" gedeelte door te spitten , er staan genoeg reviews op, met de mening van "goed of slecht getest" door de gebruikers.
Neem even de tijd en pik er eens een review uit, mocht het je wat lijken vraag een Test lijntje aan , bij diverse "leveranciers".
Zo zie je zelf of het wat voor je bij zit.
b.v. kijk hier eens:
 
Hoi Gidion,
Er is al een uitgebreid topic over dit onderwerp hier op het forum.
Kijk eens hier:

Bedankt voor de snelle reacties en sorry voor de luiheid van mijn kant. Ik zal het eens allemaal goed doornemen en kijken of ik er iets uit kan opmaken.
Nogmaals bedankt.

groet,

Gidion
 
  • Like
Reacties: The Brook
Mijn ervaringen zijn intussen nog onverminderd positief. Je kunt zenders toevoegen aan je favorieten en dat is dan heel makkelijk schakelen tussen je favorieten. Voor die 15 euro kun je hier geen buil aan vallen.


15 euro per maand? of per half jaar?
 
Ik mag denk ik geen links plaatsen maar zal je vanavond even de link sturen van m'n shopping cart. Ik heb ook af en toe contact met hem gehad en hij / ze reageren heel erg snel op m'n vragen. Ik ben een kritische gebruiker zal ik maar zeggen en heb alle NL's zender op HVEC, ben er echt niet ontevreden over.
Ik heb een android S10 box amlogic , maar het beeld hapert veel als ik bij bijvoorbeeld mobdro kijkt.

Tekst aangepast. Breng je nogmaals op de hoogte onze spelregels!
Ligt dat aan ons internet in Belgie (telenet onbeperkt) ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
****************** ik heb een android S10 box amlogic , maar het beeld hapert veel als ik bij bijvoorbeeld mobdro kijkt.
Ligt dat aan ons internet in Belgie (telenet onbeperkt) ?
Je weet dat linken niet mag? En ook niet via pm? Want je wilt toch niet waakhond @Lex op je dak hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Lex
Voor de gein onlangs een paar iptv aanbieders op Aliexpress getest. Ja je leest het goed.. Aliexpress ?
De meeste zijn 720p

Kwam één tegen die erg goed was. Bijna alles 1080p en 3 dagen nl zenders terugkijken in 1080p
Ohja en zeer goedkoop.

Alleen de vod is niet zo goed,rommelig, en o.a geen 4k vod etc.
Test linkje kan je aanvragen via bericht daar.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. Ben zelf vrij nieuw met iptv

Mag geen linkje plaatsen heb ik begrepen maar zoek maar eens op:
Acebird Pro Iptv
(prijs: 15,52 - 45,25)
Hallo zou je .......Behoorlijk brutaal om na mijn opmerking vanmiddag hier naar te vragen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als men het nodig vindt onze regels hier stelselmatig te overtreden ? zullen wij niet aarzelen deze topic te sluiten.
 
Ik heb inmiddels al heel wat IPTV testjes via Ali aangevraagd en op een na ook kunnen uitproberen.
Test van Acebird Pro Iptv zag er ook goed uit. Ga binnenkort een abbo op Acebird Pro nemen voor een periode van 6 maanden.

Hoe krijg je eigenlijk die gratis test ben ook gaan zien en zie bij verscjhillende staan Free Trial of 24uur gratis test en als ik het dan in mijn winkelwagen gooi
of ik doe koop nu moet ik betalen hoe doe jij dat dan want dan doe ik waarschijnlijk iets verkeerd kan je mij een tip geven aub

Mvg Marc
 
Hallo aan iedereen

zou graag een abbonement willen nemen van Ali maar er zijn daar zo veel verschillende en ik ben eigenlijk op zoek naar Belgische kanalen de voetbal Playsport en of Eleven Sport en als het kan ook films Nl Ondertiteld maar heeft er iemand enig idee waar ik dat kan vinden of onder welke naam want mijn engels ik versta daar niks van van wat daar op staat daarom even mijn vraag via hier aub. ik hoop dat er iemand is die me kan helpen alvast bedankt opvoorhand.

Mvg Marc
 
Mark,
Ik heb mijn abonnement niet meeer vernieuwd want de Belgische zenders zijn echt wel een probleem. Zenders uit andere landen werken echt wel goed maar met de Belgische veel buffer problemen, synchronisatie tussen spraak-geluid en beeld en vaak ontvang je gewoon niets. Dus bezint, eer ge begint !!
Misschien even andere providers testen, maar diegene die ik allemaal getest heb, zijn in het zelfde bedje ziek. Waarom zoveel problemen met de Belgische is mij ook een raadsel. Groeten.
 
  • Like
Reacties: Marc1880
Hoe krijg je eigenlijk die gratis test ben ook gaan zien en zie bij verscjhillende staan Free Trial of 24uur gratis test en als ik het dan in mijn winkelwagen gooi
of ik doe koop nu moet ik betalen hoe doe jij dat dan want dan doe ik waarschijnlijk iets verkeerd kan je mij een tip geven aub

Mvg Marc
Gewoon berichtje sturen
 
  • Like
Reacties: Marc1880
Status
Niet open voor verdere reacties.