[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze Patrick doet geen enkele moeite om in de anonimiteit te blijven. Doe een simpele google search op Wesopro Patrick en gij zult vinden
Post automatically merged:


Thanks ga ik proberen. Hopelijk is deze ook te vinden in de app store op mijn Philips Android tv. Vandaag gemerkt dat daarop icm de Wesopro app veel FHD kanalen vlekken/blokken in het beeld geven. Iets wat duidt op weinig rekenkracht om het te verwerken. Als ik het cast naar dezelfde tv, dan is het strak beeld.
Zo moeilijk is het toch ni2018.

Zo moeilijk is het toch niet?
Op jullie hoef ik niet te rekenen. Jullie zouden zonder enige twijfel een dolk in mijn rug steken bij de eerste de beste kans.

Heb meneer patrick gevonden
 
Op jullie hoef ik niet te rekenen. Jullie zouden zonder enige twijfel een dolk in mijn rug steken bij de eerste de beste kans.

Heb meneer patrick gevonden
@Duca007 Nee hoor.

Ben zeer vredelievend. Verbaasd mij alleen dat er vragen worden gesteld waarbij eigenlijk het antwoord er al staat.

Verder hebben we hier nog een aardig stukje leesvoer: https://kodi-forum.nl/threads/links-naar-iptv-aanbieders-niet-toegestaan.5406/

Bericht #2 geeft een korte en eenvoudige uitleg van onze forum regels m.b.t IPTV.

Anders mocht onze waakhond @Lex je nog eens in de kuiten bijten. :dog:
 
  • Like
Reacties: Lex
@Duca007 Nee hoor.

Ben zeer vredelievend. Verbaasd mij alleen dat er vragen worden gesteld waarbij eigenlijk het antwoord er al staat.

Verder hebben we hier nog een aardig stukje leesvoer: https://kodi-forum.nl/threads/links-naar-iptv-aanbieders-niet-toegestaan.5406/

Bericht #2 geeft een korte en eenvoudige uitleg van onze forum regels m.b.t IPTV.

Anders mocht onze waakhond @Lex je nog eens in de kuiten bijten. :dog:
Was een grapje. Bedankt voor de uitleg. Patrick is niet bang om gevonden te worden in ieder geval.

Heb een testje gevraagd. Hij is wel wat duurder dan de concurrentie. Maar nog steeds velen malen goedkoper dan de legale opties.
 
Welke smart tv app gebruiken jullie? De smart iptv werkt niet meer icm wesopro.

Ik vind duplex app best kut.
 
Op jullie hoef ik niet te rekenen. Jullie zouden zonder enige twijfel een dolk in mijn rug steken bij de eerste de beste kans.

Heb meneer patrick gevonden
Al is het dan als een grapje van je bedoeld....... je had toch zelf ook wel even kunnen kijken? Ik had m binnen 5 seconden gevonden. Had je zelf toch ook wel gekund alvorens je vraag te stellen? Enfin, fijn voor je dat je hem inmiddels hebt gevonden.
 
Al is het dan als een grapje van je bedoeld....... je had toch zelf ook wel even kunnen kijken? Ik had m binnen 5 seconden gevonden. Had je zelf toch ook wel gekund alvorens je vraag te stellen? Enfin, fijn voor je dat je hem inmiddels hebt gevonden.
Beetje mosterd na de maaltijd. Is al meermaals aangegeven.

Voegt dan ook niks meer toe aan de discussie.
Post automatically merged:

de godfather van deze post groet u allen 🖐
hoe gaat het met mijn wesopro kinderkens 😘
Mag ik vragen welke smart tv app jij gebruikt voor wesopro? Aangezien smart iptv niet meer werkt met wesopro?

Er werd mij duplex aangeraden, maar dat is zo gebruiksvriendelijk.
 
Beetje mosterd na de maaltijd. Is al meermaals aangegeven.

Voegt dan ook niks meer toe aan de discussie.
Post automatically merged:


Mag ik vragen welke smart tv app jij gebruikt voor wesopro? Aangezien smart iptv niet meer werkt met wesopro?

Er werd mij duplex aangeraden, maar dat is zo gebruiksvriendelijk.
Duplex is top. Makkelijk met veel mogelijkheden.
 
Ben ook geen fan van Duplex. Maar er hangen hier nogal wat liefhebbers rond van Tivimate. Al heb ikzelf dan weer de Televizo app. En heb ik ook wat veel gebruikte zenders via Live Channels app op de Shield.
 
Ben ook geen fan van Duplex. Maar er hangen hier nogal wat liefhebbers rond van Tivimate. Al heb ikzelf dan weer de Televizo app. En heb ik ook wat veel gebruikte zenders via Live Channels app op de Shield.
Kan geen tivimate vinden op de samsung tv app. Gebruik momenteel set iptv
 
Is sideloaden geen optie? Wat draait er op jouw Samsung TV? Android TV?
 
En heb je de mogelijkheid om in te loggen met Xstream codes? Soms maakt dat net het verschil.
 
En heb je de mogelijkheid om in te loggen met Xstream codes? Soms maakt dat net het verschil.
Zoals @Shaman zegt probeer eens met de xstream codes...

Is mij ook al opgevallen dat niet elke iptv app de m3u van wesopro "lust"..

TiviMate geen probleem maar met bijvoorbeeld iptv smarters moest ik xstream gebruiken ipv de m3u....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.