[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
AC3 = niet perse 5.1, kan ook 7.1/7.2 zijn maar evengoed stereo.
  • Dolby Digital 1/0 - Mono (center only)
  • Dolby Digital 2/0 - 2-channel stereo (left + right), optionally carrying matrixed Dolby Surround
  • Dolby Digital 3/0 - 3-channel stereo (left, center, right)
  • Dolby Digital 2/1 - 2-channel stereo with mono surround (left, right, surround)
  • Dolby Digital 3/1 - 3-channel stereo with mono surround (left, center, right, surround)
  • Dolby Digital 2/2 - 4-channel quadraphonic (left, right, left surround, right surround)
  • Dolby Digital 3/2 - (left, center, right, left surround, right surround)
Ok, dat zal wel. Maar mijn tivimate en ook receiver geven duidelijk DD 5.1. Terwijl de andere groepen stereo en PCM
 
Ok, dat zal wel. Maar mijn tivimate en ook receiver geven duidelijk DD 5.1. Terwijl de andere groepen stereo en PCM
Ik geloof je zeker hoor ;) er zijn nog providers die op de NL zenders DD 5.1 hebben - dus dat is zeker niet uitzonderlijk :) wou alleen even melden dat AC3/DD niet altijd 5.1 is. Dat neemt niet weg dat dat hier wel het geval zal zijn :)
 
Ik geloof je zeker hoor ;) er zijn nog providers die op de NL zenders DD 5.1 hebben - dus dat is zeker niet uitzonderlijk :) wou alleen even melden dat AC3/DD niet altijd 5.1 is. Dat neemt niet weg dat dat hier wel het geval zal zijn :)
Ideaal vind ik 1 lijntje van esun en 1 lijntje van Wesopro. Kost dan tesamen iets meer dan 80 euro/jaar.
 
Hoelang heb je hem al en is die stabiel? Ik heb alleen getest tijdens de EK finale en dat was zonder hapering oid.
Ikzelf heb hem nu ongeveer 2 maanden. Maar mijn maatje heeft die al 4 jaar.
Is stabiel, alleen sommige Amerikaanse zenders zijn niet altijd stabiel, mr dat heb je ook met de duurdere NL aanbieders.
 
ik heb esun uitgebreid getest op mytvonline en ik moet zeggen was verrast van de kwaliteit van de 4k kanalen tot en met de 8k kanalen de catschup kanalen
geen probleem ondekt ga nu voor een half jaar abbo voor bij mijn normale abbo
 
ik heb esun uitgebreid getest op mytvonline en ik moet zeggen was verrast van de kwaliteit van de 4k kanalen tot en met de 8k kanalen de catschup kanalen
geen probleem ondekt ga nu voor een half jaar abbo voor bij mijn normale abbo
Ik denk zelfs dat die beter is dan Wesopro. Heb je zijn whatsapp, want die advertenties wijzigen regelmatig.
 
Ik kan Esun wel vinden op Alie maar geen esun iptv..misschien iemand een link of tip?
 
Zoek naar Tyingon. Stond ook al in vorige post.
Dan krijg je wel heel veel verschillende stores jij hebt een goede ervaring met 1 specifieke store en ik denk dat men daar ook op doelt,store namen doet de waakhond dan weer niet moeilijk over ;)
 
Heb na wat problemen eindelijk verbinding met de SoonJus IPTV server. Vraag me alleen af of er een EPG beschikbaar is, iemand enig idee?
 
Heb na wat problemen eindelijk verbinding met de SoonJus IPTV server. Vraag me alleen af of er een EPG beschikbaar is, iemand enig idee?
Welke app gebruik uw
Post automatically merged:

Welke app gebruik uw
Ik heb iptv smarters pro, tivimate xciptv daar werkt inderdaad de epg niet.
Maar wel op de Televizo app raar maar waar SoonJusIPTV gebruik ik als provider.
Anders even een berichtje sturen naar SoonJusIPTV.
 
Ook effe een test genomen. Ben onder de indruk van de kwaliteit. Heb nu nog abbo bij Gofast maar zodra die is afgelopen stap ik over. 👍👍
Ik ben ook inmiddels overgestapt van TNCI naar deze aanbieder. Fors goedkoper en kwaliteit hetzelfde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.