[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie bij wesopro geen storingen in het beeld?
Ik heb op de pc, tablet en op de shield vrij vaak storingen.
Je ziet dan een heel gescambled blok kleurenbrij en een seconde of 2-3 later Is het weer weg.

De pc is bekabeld aangesloten en de ziggo speed check geeft 300/30 als resultaten.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Hebben jullie bij wesopro geen storingen in het beeld?
Ik heb op de pc, tablet en op de shield vrij vaak storingen.
Je ziet dan een heel gescambled blok kleurenbrij en een seconde of 2-3 later Is het weer weg.

De pc is bekabeld aangesloten en de ziggo speed check geeft 300/30 als resultaten.
Wat jij omschrijft heb ik niet... Het gescrambelde beeld bedoel ik...

Maar wesopro laat wel steeds meer steken vallen.. Geen epg bijvoorbeeld of epg klopt geen zak van

Helemaal geen beeld of met zappen duurt het uren en dagen... Loopt allemaal niet meer zo als voorheen... Ik heb nog een abbo t/m 28 april...

Ik ga vd week maar eens appen met Patrick..
Kijken hoe de vlag erbij hangt.. Er zijn natuurlijk nog meer vissen in de iptv zee... Misschien tijd om maar eens over te stappen... 😉 😁
 
Heb nog wel een idee... SoonJusIPTV store.... 🙄

De shop heb ik wel gevonden, maar van die omschrijvingen snap ik geen moer. :)
Post automatically merged:

Wat jij omschrijft heb ik niet... Het gescrambelde beeld bedoel ik...

Maar wesopro laat wel steeds meer steken vallen.. Geen epg bijvoorbeeld of epg klopt geen zak van

Helemaal geen beeld of met zappen duurt het uren en dagen... Loopt allemaal niet meer zo als voorheen... Ik heb nog een abbo t/m 28 april...

Ik ga vd week maar eens appen met Patrick..
Kijken hoe de vlag erbij hangt.. Er zijn natuurlijk nog meer vissen in de iptv zee... Misschien tijd om maar eens over te stappen... 😉 😁

Overstappen zit ik ook aan te denken, al is het maar om eens wat anders te proberen.
 
Hebben jullie bij wesopro geen storingen in het beeld?
Ik heb op de pc, tablet en op de shield vrij vaak storingen.
Je ziet dan een heel gescambled blok kleurenbrij en een seconde of 2-3 later Is het weer weg.

De pc is bekabeld aangesloten en de ziggo speed check geeft 300/30 als resultaten.
ja zelfde probleem
 
De shop heb ik wel gevonden, maar van die omschrijvingen snap ik geen moer. :)
Post automatically merged:



Overstappen zit ik ook aan te denken, al is het maar om eens wat anders te proberen.
Gewoon het contact formulier gebruiken. Kun je een 24 uur test aanvragen. Heb zelf het Cobra abonnement.
 
Edit: inmiddels loopt de proef, overdag prima maar in de avond veel haperingen. Vod alleen films van 2019 en ouder.
We zoeken weer verder.....
 
Edit: inmiddels loopt de proef, overdag prima maar in de avond veel haperingen. Vod alleen films van 2019 en ouder.
We zoeken weer verder.....
Heb ik het goed begrepen dat je een test hebt gehad van Cobra IPTV via de SoonJusIPTV store? Ik heb hier gewoon goede ervaringen mee. Het signaal is stabiel en de de nieuwste films (bijv. Godzilla vs Kong) kun je hier ook gewoon kijken in goede kwaliteit met Nederlanse ondertiteling.
 
Klopt inderdaad, de nieuwe films staan helemaal onderaan de lijst ipv bovenaan :) my bad.

Maar de haperingen zijn er bij mij wel degelijk.
Overdags geen enkel probleem, maar tegen een uur of 6 in de avond begint het, soms 3-4 haperingen achter elkaar en dan ben je ineens seconden verder in je tv programma. Ik heb geen idee wat ik hieraan kan gaan doen, mijn internetsnelheid is top en de latency (ping) is ook maar 12ms

Op hetzelfde apparaat (nvidia shield pro 2019) kijk ik ook netflix in 4k, geen enkele hapering gezien al die maanden.



You must be registered for see images attach
 
Jup. In ieder geval op de NL kanalen 24 uur. Al gaat de ene app daar beter mee om dan de ander. Televizo geeft een foutmelding echter Kodi speelt gewoon af.
 
Ik werk met raspberry pi 4 8gb icm LibreElec. Ik heb ook een proef abonnement genomen via ali express alleen catchup voor de Nederlandse zenders kreeg ik niet voor elkaar ook geen EPG.

Het zal niet aan de RASPBERRY PI liggen want zoveel verschil kan er niet zijn (libreelec is ultra licht)
 
@loek6000 niet elke provider bied dezelfde service vele is wel hetzelfde op ali maar dat even terzijde.
Spreek jij hier over de door @Shaman genoemde store.
 
@mrmiyagi ja klopt, ik zat even mee te lezen met voornamelijk @mrmiyagi en @Stefan2011 ik zoek al een tijd een ip leverancier waarbij ik vooral kan terugkijken (dus alle nl zenders) ik zie zelden 'live' tv, ik neem nu alles op via de satelliet...
 
Ik werk met raspberry pi 4 8gb icm LibreElec. Ik heb ook een proef abonnement genomen via ali express alleen catchup voor de Nederlandse zenders kreeg ik niet voor elkaar ook geen EPG.

Het zal niet aan de RASPBERRY PI liggen want zoveel verschil kan er niet zijn (libreelec is ultra licht)

Het lijkt er meer op dat de app die je gebruikt dat wel/niet/slecht ondersteund.
Ik gebruik zelf tivimate op de shield, en die heeft wel de mogelijkheden maar het werkt evengoed niet.

Een willekeurige andere app (weet zo snel de naam niet) die doet het dan weer wel met dezelfde iptv provider
 
Het zou er mee te maken kunnen hebben dat ik hier een Kodi fork BNMC versie 18.9 heb draaien met een oude IPTV addon. Eigenlijk speciaal voor de VOD. Addon is echter niet meer te vinden en mag er hier ook geen reclame voor maken.

Heb ook een aangepaste m3u in Kodi 19, PVR IPTV Simple Client met alleen NL kanalen. EPG is daarin ook zichtbaar en ook catchup is zichtbaar. Deze wordt echter niet afgespeeld. Daar werkt het dan weer niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.