[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt er meer op dat de app die je gebruikt dat wel/niet/slecht ondersteund.
Ik gebruik zelf tivimate op de shield, en die heeft wel de mogelijkheden maar het werkt evengoed niet.

Een willekeurige andere app (weet zo snel de naam niet) die doet het dan weer wel met dezelfde iptv provider
De catch-up (tot 24 uur) en EPG van Cobra IPTV via de SoonJusIPTV store werkt bij mij wel gewoon. Ik gebruik ook Tivimate, op mijn device Xsarius Aimax Ott. Mijn verbinding loopt via een zgn. Stalker portal met het Mac adres van mijn device.
 
De catch-up (tot 24 uur) en EPG van Cobra IPTV via de SoonJusIPTV store werkt bij mij wel gewoon. Ik gebruik ook Tivimate, op mijn device Xsarius Aimax Ott. Mijn verbinding loopt via een zgn. Stalker portal met het Mac adres van mijn device.

Zou ik jouw instellingen dan eens mogen proberen ?

Wat is dat stalker portal ??
 
@mrmiyagi ja klopt, ik zat even mee te lezen met voornamelijk @mrmiyagi en @Stefan2011 ik zoek al een tijd een ip leverancier waarbij ik vooral kan terugkijken (dus alle nl zenders) ik zie zelden 'live' tv, ik neem nu alles op via de satelliet...
Misschien is retrospec iets voor je, zit tegenwoordig standaard in kodi 19....gebruik deze ook met grote regelmaat om uitzendingen terug te kijken.
 
Ohh DuplexPlay krijg ik niet meer geactiveerd met mijn playstore tegoed.

Unfortunately, Currently the only available methods are paying using the app on Windows PC (Microsoft Store) .

Ik heb LG WEBOS. Hoe krijg ik de wesopro stream in een andere app? Ik had3 jaar geleden eens gestunt met SS IPTV. Hoe krijg je die stream er in? Die url is geen m3u toch? Andere alternatieven? Werkt Smart IPTV beter?
 
Ohh DuplexPlay krijg ik niet meer geactiveerd met mijn playstore tegoed.

Unfortunately, Currently the only available methods are paying using the app on Windows PC (Microsoft Store) .

Ik heb LG WEBOS. Hoe krijg ik de wesopro stream in een andere app? Ik had3 jaar geleden eens gestunt met SS IPTV. Hoe krijg je die stream er in? Die url is geen m3u toch? Andere alternatieven? Werkt Smart IPTV beter?
Bij mijn beste weten kun je via je Windows pc/laptop je abonnement verlengen voor Duplex op je TV. Juiste keynr. e.d. ingeven. Ik heb dat ook gedaan voor de Duplex app op mijn Samsung tv en dat ging probleemloos.
Ik hoop dat het voor jou op die manier ook lukt.
 
Bij mijn beste weten kun je via je Windows pc/laptop je abonnement verlengen voor Duplex op je TV. Juiste keynr. e.d. ingeven. Ik heb dat ook gedaan voor de Duplex app op mijn Samsung tv en dat ging probleemloos.
Ik hoop dat het voor jou op die manier ook lukt.
Dat lukt vast, ben ik van overtuigd, maar dat is niet mijn vraag 😅
 
Dat lukt vast, ben ik van overtuigd, maar dat is niet mijn vraag 😅
Had ik het verkeerd begrepen? 😨Je wilt een andere app gaan gebruiken? De eigen app van Wesopro is vrijwel identiek aan Smart IPTV met als extra de playback. Ze zijn wel goed maar in mijn ervaring een stukje minder gebruikersvriendelijk dan Duplexplayer en ook minder mogelijkheden. DeWesopro app is gratis voor gebruikers van hen dus je kunt het altijd eens uitproberen als hij tenminste op je tv werkt.
Heb ik het nu goed begrepen?? 😳
 
Ohh DuplexPlay krijg ik niet meer geactiveerd met mijn playstore tegoed.

Unfortunately, Currently the only available methods are paying using the app on Windows PC (Microsoft Store) .

Ik heb LG WEBOS. Hoe krijg ik de wesopro stream in een andere app? Ik had3 jaar geleden eens gestunt met SS IPTV. Hoe krijg je die stream er in? Die url is geen m3u toch? Andere alternatieven? Werkt Smart IPTV beter?
You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: BenBem
Had ik het verkeerd begrepen? 😨Je wilt een andere app gaan gebruiken? De eigen app van Wesopro is vrijwel identiek aan Smart IPTV met als extra de playback. Ze zijn wel goed maar in mijn ervaring een stukje minder gebruikersvriendelijk dan Duplexplayer en ook minder mogelijkheden. DeWesopro app is gratis voor gebruikers van hen dus je kunt het altijd eens uitproberen als hij tenminste op je tv werkt.
Heb ik het nu goed begrepen?? 😳

Bedankt voor je antwoord. Als ik dan toch moet betalen wilde ik een hier aanbevolen app gebruiken voor LG WebOS. Ik had al gestunt met de gratis SSIPTV maar ik was wat lui om uit te zoeken hoe het vandaag de dag in de war steekt met deze app. Het ziet er nu wat dubieus uit namelijk.

Ik heb me ook ingelezen in Smart IPTV. Net toch maar gekocht, maar naar verwachting krijg ik de wesopro m3u link URL er wel in, maar het werkt niet op mijn LG TV. Ook niet na het youtube filmpje.

url no 2 connection time out

als ik de url open in een browser, de m3u file download (90mb) die als bestand upload gaat mijn app over de zeik bij loading channels, maar ook als ik dapper wacht met de connection timeout. Het lijkt wel of de wesopro playlist te groot is voor LG webos SMART IPTV 🤷‍♂️

//edit: toch maar duplex play via microsoft store geregistreerd. Werkt feilloos. Ben wel heel benieuwd hoe werkend te krijgen is op Smart IPTV. Sneu geld anders.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: BenBem
Je zou met een m3u editor je m3u bestand eens wat kleiner kunnen maken. Dus alleen de voor jou belangrijke zenders en VOD. Mogelijk wordt ie dan wel geladen..
 
  • Like
Reacties: shampoo77
Je zou met een m3u editor je m3u bestand eens wat kleiner kunnen maken. Dus alleen de voor jou belangrijke zenders en VOD. Mogelijk wordt ie dan wel geladen..
Thanks, ik heb het door. Maar dat stond niet in de folder haha... Dacht krijg wel mooi advies om wesopro in een goeie IPTV app te stoppen van mijn LGTV. Smart IPTV is geen aanrader voor de hele bups van wesopro dus. No offence, maar da's geen goed advies. 😅 Wel bedankt voor de moeite allen 🙏
 
Heb ik het goed begrepen dat je een test hebt gehad van Cobra IPTV via de SoonJusIPTV store? Ik heb hier gewoon goede ervaringen mee. Het signaal is stabiel en de de nieuwste films (bijv. Godzilla vs Kong) kun je hier ook gewoon kijken in goede kwaliteit met Nederlanse ondertiteling.
Chef, kan jij aub iets voor mij nakijken. Ik heb ook een testlijn aangevraagd bij SoonJ maar ik weet niet wat hij me heeft gegeven. Je hebt een 12m cobra voor 30 euri en een 12m pro voor 22. Weet jij wat het verschil is tussen de pro en cobra? Ik heb bij de test 261583 kanalen en tot mn grote blije verbazing helemaal onderaan ook Suriname met 40 kanalen. Heb jij hetzelfde met je cobra of heb ik een pro? Dak alvst.
 
Heb hier 41 kanalen Suriname. 😉 Heb ook het Cobra abonnement. Het aantal kanalen zal best kloppen al is het grootste deel VOD. Verder hebben ze bij mij de nodige niet gebruikte kanalen al uit de m3u verwijderd. Scheelt weer in omvang.
 
Heb hier 41 kanalen Suriname. 😉 Heb ook het Cobra abonnement. Het aantal kanalen zal best kloppen al is het grootste deel VOD. Verder hebben ze bij mij de nodige niet gebruikte kanalen al uit de m3u verwijderd. Scheelt weer in omvang.
Er zal ook altijd wat zijn he! Ik heb het Cobra abbo genomen, Surinaamse zenders incl. Heel blij mee. Maar wat denk je dat ik nu zie, of beter niet zie...Fox Sport bij de Nl zenders..hoezo?? Heb ik iets gemist? Hebben jullie wel Fox? espn en ziggo heb ik wel. Sterker nog ik heb behalve cobra nog een andere aanbieder genomen en ook geen FOX. Hebben we de NL Fox simpelweg niet meer?
 
erg geïntereseerd in het SoonJusIPTV,
maar hebben ze ook skysports uk? (heb al f1tv pro, maar wil graag de sky analyses ook zien)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.