[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
testlinkje aangevraagd bij tesun via pc heel goed maar op smarttv kan ik niks afspelen zijn meer dan 50.000kananlen
 
ik heb deze dagen Esun ook uitgebreid getest met Tivimate. De kwaliteit van de kanalen tot en met het 8k pakket ziet er inderdaad goed uit. Alleen mis ik nog de catch-up op de NL kanalen.. Werkt die bij jullie wel?
 
ik heb deze dagen Esun ook uitgebreid getest met Tivimate. De kwaliteit van de kanalen tot en met het 8k pakket ziet er inderdaad goed uit. Alleen mis ik nog de catch-up op de NL kanalen.. Werkt die bij jullie wel?
Je moet dan naar de NL HD zenders zoeken, waar een cirkeltje voor staat.
Ik ga dan meestel naar Alle zenders en blijf naar beneden scrollen, tot ik de cirkeltjes tegen kom.
Post automatically merged:

In de guide wel te verstaan
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lusa
Je kan ook je m3u wat uitdunnen, zo kan je je playlist ook volledig customizen en je device heeft er dan geen moeite mee :)
 
Met de Nvidia shield en tivimate totaal geen problemen. Heb zelfs nog een 2e lijntje van een andere aanbieder erbij staan.
Post automatically merged:

Ja veel te massaal hier hebben veel device moeite mee.
En in tivimate groepen uitzetten heeft geen enkele zin want er komt te alle tijden nog die overvloedige 50.000 binnen namelijk.
Voor mij geen optie om deze provider verder te testen of laat staan te kopen.
Er zijn wel andere provider,s die ook een goede beeldkwaliteit hebben ben ik nu inmiddels achter gekomen (hier en via Google)en dan wel met minder aanbod wat alleen maar ten goede komt van je device.
Je hoeft zelf nog geen nvidia shield daarvoor te hebben. Een firestick 4k of een google chromecast (google tv) is ook voldoende.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Reidinga
Even vraagje,
Dacht dat er haast geen 4k kanalen waren, maar bij wesopro zit er een lijst met 4k Nederlandse zenders.
Nu gebruik ik tivimate en deze geeft ook aan dat deze 4k zijn en niet 1080 of lager. Zijn toch redelijk wat zenders. Waar komen deze zenders vandaan?
 
Heb gisteren voor 2€ een 48uur abon. Genomen via Ali dat is een probeersel Duplexott is Frans georiënteer,
wordt hem niet even verder zoeken..
ik had een prefect abonnement betaald voor 1 jaar maar hij was naar een half jaar pleitte.
store reageerd niet meer op berichten.
 
Heb gisteren voor 2€ een 48uur abon. Genomen via Ali dat is een probeersel Duplexott is Frans georiënteer, ondertiteling meeste Frans of arabisch……
wordt hem niet even verder zoeken..
ik had een prefect abonnement betaald voor 1 jaar maar hij was na een half jaar pleitte.
store reageerd niet meer op berichten.
 
Even vraagje,
Dacht dat er haast geen 4k kanalen waren, maar bij wesopro zit er een lijst met 4k Nederlandse zenders.
Nu gebruik ik tivimate en deze geeft ook aan dat deze 4k zijn en niet 1080 of lager. Zijn toch redelijk wat zenders. Waar komen deze zenders vandaan?
Vreemd, die heb ik niet gezien bij wesopro. Ik gebruik ook tivimate, hoogste was 1920x1080.
 
Dat klopt, er zijn helemaal geen NL zenders in 4k, buiten dan voetbal op NPO1.
En die hebben de boel zelfs nog lang niet onder controle...


Laat je dus niet verleiden door aanbieders die roepen dat ze 4k aanbieden.. Zowel Alie als de bekende "duurdere" iptv aanbieders
 
testlinkje aangevraagd bij tesun via pc heel goed maar op smarttv kan ik niks afspelen zijn meer dan 50.000kananlen
Ik heb nog eens gekeken bij de afspeellijst van esun (line.4k-eu server) en ik heb 12964 kanalen, 66160 films en 11412 tv series. Van waar haal je die 50000 kanalen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.