[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er tevreden over smartview2019 store via line.4k-eu.xyz de playlist is zo goed als hetzelfde als soonjust met veel NL vod maar dan stuk goedkoper
Heb jij toevallig de nieuwe store.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En ook nog topprijs 4Kott voor 31 USD voor een jaar 🤩 thanks
Top info, heb gecheckt (24 hr trial gevraagd), bleek mijn (dode) servernaam te zijn, andere lettercombo ervoor, ben nu bezig om subscription door te laten lopen ofzo ..nog aan t chatten erover.
 
Via de sellix heb ik ook een abbo afgesloten op WorldPro. Werkt perfect. Maar ik wil eigenlijk nog wel een backup.

Zijn die anderen die je daar afsluit uiteindelijk allemaal dezelfde provider, of zou 1 van die anderen een goede backup kunnen zijn?
 
4k OTT / Moon / Soonjust biedt al maanden geen 50 fps zenders meer aan bij de Nederlandse zenders. Hierdoor zijn de sportuitzendingen op Ziggo Sports en ESPN nogal schokkerig. Viaplay is overigens wel in 50 fps beschikbaar. Maar voor mij is het ontbreken van 50 fps zenders een dealbreaker. Ik kan het dan ook niet meer aanraden.

Als er andere aanbieders zijn die 50 fps aanbieden dan hoor ik dat graag.
 
Klopt 4kott zegt dat ze er aanwerken (al maanden) maar is gewoon een bewuste keus natuurlijk!
 
4k OTT / Moon / Soonjust biedt al maanden geen 50 fps zenders meer aan bij de Nederlandse zenders. Hierdoor zijn de sportuitzendingen op Ziggo Sports en ESPN nogal schokkerig. Viaplay is overigens wel in 50 fps beschikbaar. Maar voor mij is het ontbreken van 50 fps zenders een dealbreaker. Ik kan het dan ook niet meer aanraden.

Als er andere aanbieders zijn die 50 fps aanbieden dan hoor ik dat graag.
Ik heb 4k Ott maar bij mij schokt het niet. Ben dan benieuwd naar je app die je gebruikt of welke smart tv. Een vriend van me heeft een Apple TV en daar schokt het niet. Ik zelf gebruik een Zgemma h4 Open PLi 8.2 box met daarop Xtreamity (v3.69) en Jedi Maker Xtream (allebei van KiddaC) en ook super strak beeld. op een 200mbit glasvezel verbinding en de verbinding in huis loopt via Fritz homepluggen. Ook mijn zwager heeft een Zgemma (hij de h2 en ook de eerder genoemde apps) op een Ziggo verbinding en bekabeld aangesloten, geen schokje......
 
Afgelopen za. wou ik de f1 kwalificatie van Engeland opnemen via tivimate premium op de formuler z10 pro Max.
ingesteld om 15,45 uur tot 17,45 dus 2 uur moest hij opnemen.
mooi niet had maar tot 16,30 uur opgenomen dus 45min. en van de kwalificatie stond alleen de 1 sector erop,
Ik heb iptv van SoonJus line.uhd-ott
kan je niet langer opnemen met tivimate?
De app my tv online lukte mij helemaal niet.
 
Afgelopen za. wou ik de f1 kwalificatie van Engeland opnemen via tivimate premium op de formuler z10 pro Max.
ingesteld om 15,45 uur tot 17,45 dus 2 uur moest hij opnemen.
mooi niet had maar tot 16,30 uur opgenomen dus 45min. en van de kwalificatie stond alleen de 1 sector erop,
Ik heb iptv van SoonJus line.uhd-ott
kan je niet langer opnemen met tivimate?
De app my tv online lukte mij helemaal niet.
Bij mij weten is Soonjus een aanbieder van 1 van de zovelen providers op Aliexpress en niet een provider zelf. Dus ik vermoed dat je via Soonjus op 4k-OTT zit.
Verder begreep ik dat opnemen door providers als zeer ongewenst beschouwd wordt en dat die er sowieso niet aan meewerken. (live tv zal wel meevallen, maar dat vod hebben ze een bloedhekel aan). Dus ik denk dat je app het probleem is.
 
Korte vraag, ik heb Soonjus IPTV en ga binnenkort op vakantie naar Kroatië. Kan ik daar ook gebruik maken van IPTV of is het geolocked in Nederland? If so, kan ik er dan iets aan doen door hem een bericht te sturen?
 
Bij mij weten is Soonjus een aanbieder van 1 van de zovelen providers op Aliexpress en niet een provider zelf. Dus ik vermoed dat je via Soonjus op 4k-OTT zit.
Verder begreep ik dat opnemen door providers als zeer ongewenst beschouwd wordt en dat die er sowieso niet aan meewerken. (live tv zal wel meevallen, maar dat vod hebben ze een bloedhekel aan). Dus ik denk dat je app het probleem is.
Ik schrijf ook dat ik de kwalificatie wou opnemen en dat gaat via live TV en niet via VOD.
en dat heeft ergens met de instellingen van tivimate te maken Om langer dan 45 min. op te nemen.
 
Korte vraag, ik heb Soonjus IPTV en ga binnenkort op vakantie naar Kroatië. Kan ik daar ook gebruik maken van IPTV of is het geolocked in Nederland? If so, kan ik er dan iets aan doen door hem een bericht te sturen?
Vragen of je abbo op VPN gezet kan worden. Dan je atijd en overal kijken!
 
Ik schrijf ook dat ik de kwalificatie wou opnemen en dat gaat via live TV en niet via VOD.
en dat heeft ergens met de instellingen van tivimate te maken Om langer dan 45 min. op te nemen.
Inderdaad.
Andere vraag hoe groot is het bestand dat je opgenomen hebt? Loopt die niet tegen een maximum bestandsgrootte aan?
 
Afgelopen za. wou ik de f1 kwalificatie van Engeland opnemen via tivimate premium op de formuler z10 pro Max.
ingesteld om 15,45 uur tot 17,45 dus 2 uur moest hij opnemen.
mooi niet had maar tot 16,30 uur opgenomen dus 45min. en van de kwalificatie stond alleen de 1 sector erop,
Ik heb iptv van SoonJus line.uhd-ott
kan je niet langer opnemen met tivimate?
De app my tv online lukte mij helemaal niet.
Niemand die het weet hoe je live tv langer dan 45min. kan opnemen,
als het met tivimate of my tv online gaat maakt mij niets uit en heb ook een externe schijf voor eraan te hangen als het moet.
 
Zijn er nog goede providers via AlieXpress waar regelmatig wordt geupdate, en vooral, waar het VLAAMS aanbod erg goed is?
In het verleden was hier een aanbieder met telenet en proximus als bron, maar die is alweer een tijdje weg. Ik weet ook niet meer welke winkel/provider dit was.

Als iemand iets weet buiten Alie, wordt ik ook graag getipt, maar mijn ervaringen zijn bij Alie vrij goed moet ik zeggen.
Heb je er eentje gevonden? Mijn IPTV loopt af dus ook opzoek naar iets met veel vlaamse content (& streamz).
Anders zal het homebee worden :)
 
Heb je er eentje gevonden? Mijn IPTV loopt af dus ook opzoek naar iets met veel vlaamse content (& streamz).
Anders zal het homebee worden :)
Homebee bied verschillende servers aan. Gewoon een test aanvragen via de chat. Pro had dacht ik ook wat vlaams content.
 
Heb gisteren bij Homebee via Sellix.io een 4Kott-lijntje aangevraagd. Kreeg echter een link naar de server 4k-feast. Hebben jullie ook deze link gekregen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.