[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Via moonstore een jaar lang gekeken , wel jammer dat er geen 4K kanalen zijn. Letterlijk maar 1 zender werd in 4k uitgezonden, dat was ziggo sport 4k, na een week was die weer FHD....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Via moonstore een jaar lang gekeken , wel jammer dat er geen 4K kanalen zijn. Letterlijk maar 1 zender werd in 4k uitgezonden, dat was ziggo sport 4k, na een week was die weer FHD....
4k zenders bestaan ook praktisch niet dus dat is niet zo vreemd.
Kijk bij de reguliere providers hoeveel 4k bronnen kom je daar tegen .....
Ziggo sport is bij bepaalde evenementen 4k.
 
  • Like
Reacties: Robin St
bijna alles is al eens voorbij gekomen daarvoor hebben ze de zoekfuctie op het forum.
 
  • Like
Reacties: Lex
Gewoon epg tijd even aanpassen in de gebruikte app en het loopt synchroon.

@T-Bob snapt hem 👍
Goedendag, zelf heb ik dit probleem ook nog steeds, ben er al een tijdje mee bezig, heb de draadjes terug gelezen, volgens deze draadjes heeft xciptv een mogelijkheid voor epg instelling, helaas is dit in de recente versie niet meer aanwezig en laat dit nu net de app zijn waar ik mee werk. Tvmate gedownload, waarschijnlijk wel mogelijk in de btaalversie, maar ik zie het niet in de free versie. verder nog een stuk of vijf geprobeerd, maar waarschijnlijk heb ik telkens de pech dat het niet mogelijk is om de epg tijd te wijzigen. Kan iemand mij een free app noemen goed geschikt voor Vod en waar de epg wel in te stellen is?

Bij voorbaat dank

Kees
 
TiVimate Premium kost geloof ik 7-8 euro voor 1 jaar en die app gebruik ik het meeste op de Formuler z10 pro max en Xiaomi mi box.
 
TiVimate Premium kost geloof ik 7-8 euro voor 1 jaar en die app gebruik ik het meeste op de Formuler z10 pro max en Xiaomi mi box.
Klopt dat had ik begrepen, maar betalen doe ik liever alleen in uiterste nood, ik ben zeer tevreden over xciptv, maar mis daar de epg regeling, er zal toch wel een free versie zijn ergens die dit allemaal heeft?
 
Klopt dat had ik begrepen, maar betalen doe ik liever alleen in uiterste nood, ik ben zeer tevreden over xciptv, maar mis daar de epg regeling, er zal toch wel een free versie zijn ergens die dit allemaal heeft?
heb je deze al geprobeerd.....

TiviMate 4.5.1​

You must be registered for see images

Wat is er nieuw
  • Instelling "Favoriete zenders eerst weergeven"
  • Afzonderlijke instellingen voor het overslaan van stappen achteruit/vooruit
  • Mogelijkheid om EPG-tijdverschuiving in te stellen in Groepsopties
  • Oplossingen en verbeteringen
 
heb je deze al geprobeerd.....

TiviMate 4.5.1​

You must be registered for see images

Wat is er nieuw
  • Instelling "Favoriete zenders eerst weergeven"
  • Afzonderlijke instellingen voor het overslaan van stappen achteruit/vooruit
  • Mogelijkheid om EPG-tijdverschuiving in te stellen in Groepsopties
  • Oplossingen en verbeteringen
Ik had tvimate al geprobeerd vanaf playstore, weet niet of dit versie 4.5.1 was, maar ga morgen direct kijken of het lukt, die versie van playstore kon het niet en gaf telkens aan dat je meer mogelijkheden kreeg als je de betaalversie nam, zie trouwens net dat dit een splinternieuwe versie is, dus misschien wel het gouden ei, bedankt
 
Dat klopt ook je moet premium hebben om de functies te unlocken.
Er worden ook wel mod versies gebruikt daarmee kun je ook meer mee.
Maar die paar euro ......
 
Ik had tvimate al geprobeerd vanaf playstore, weet niet of dit versie 4.5.1 was, maar ga morgen direct kijken of het lukt, die versie van playstore kon het niet en gaf telkens aan dat je meer mogelijkheden kreeg als je de betaalversie nam, zie trouwens net dat dit een splinternieuwe versie is, dus misschien wel het gouden ei, bedankt
Nou tvimate geinstalleerd en inderdaad ik kan de epg tijd verschuiven, bedankt voor de tip, voor vod werkt de free versie niet, films en serie kan je alleen afspelen met de premium, maar goed dit geeft niet, daar gebruik ik wel een andere app voor, grt kees
 
Nou tvimate geinstalleerd en inderdaad ik kan de epg tijd verschuiven, bedankt voor de tip, voor vod werkt de free versie niet, films en serie kan je alleen afspelen met de premium, goed dit geeft niet, daar gebruik ik wel een andere app voor, grt kees
Ik kan niet in je portemonee kijken , maar ik zou toch adviseren om de betaal versie te nemen, je kan er erg veel mee en je bent helemaal klaar.
voor eventueel vragen / problemen kan je hier info vinden.
 
Ik kan niet in je portemonee kijken , maar ik zou toch adviseren om de betaal versie te nemen, je kan er erg veel mee en je bent helemaal klaar.
voor eventueel vragen / problemen kan je hier info vinden.
Nee het geld is geen probleem, maar 1 van de redenen dat ik op iptv zit is om zo goedkoop mogelijk uit te zijn, noem het een sport, vandaar dat ik er liever niet voor betaal.Maar zo als ik het nu doe gaat het prima.
 
bijna alles is al eens voorbij gekomen daarvoor hebben ze de zoekfuctie op het forum.
ja, als je precies het juiste zoekwoord invult vind je misschien wat (uit 2017 of zo) en anders verdwaal je in het bos.
 
Nee het geld is geen probleem, maar 1 van de redenen dat ik op iptv zit is om zo goedkoop mogelijk uit te zijn, noem het een sport, vandaar dat ik er liever niet voor betaal.Maar
@pe1ngg Zoek dan eens op de 2.1.5 versie van Tivimate. Da's voorlopig de enige aangepaste versie die blijft werken. Ook met EPG en de optie om die aan te passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.