[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
persoonlijk prefereer ik de IPTV Smarters app , waar met de parental control waar je alle landen/zenders kunt uitschakelen wat je niet gebruikt ideaal.
 
Is ook gewoon mogelijk met tivimate. De layout van tivimate is ook heel volwassen.
Inderdaad. En zappen gaat met TiviMate veel sneller dan met andere app's. Ook vind ik de beeldkwaliteit met TiviMate veel mooier als je de AFR functie aan hebt staan. Maar dat zal misschien ook weer te maken hebben met de box/tv die je gebruikt. Ik gebruikt een Nvidea shield, en op een andere tv een Formuler z10 Pro Max. Op beide boxen dezelfde ervaringen. Maar ik denk dat we weer on topic moeten ;-)
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik moet zeggen die 4kott is laaste tijd drama hele tijd laden laden laden geen geluid op zenders. Vooral dat laden is heel irritant aan het worden meer mensen hier last van?
 
Je hoort er meer mensen over idd
Te grote server belasting wellicht eerst zijn ze al van 50 naar 25 fps gegaan.
 
ja men begint klein, server groeit aan aantal iptv abonnees maar er wordt amper geïnvesteerd op capaciteit. wat uiteindelijk er toe leidt dat men over gaat naar ander iptv aanbieder.
 
Ik moet zeggen die 4kott is laaste tijd drama hele tijd laden laden laden geen geluid op zenders. Vooral dat laden is heel irritant aan het worden meer mensen hier last van?
Totaal geen last van. Heb eigenlijk de hele dag door de tv aan staan en nooit problemen!
 
ja men begint klein, server groeit aan aantal iptv abonnees maar er wordt amper geïnvesteerd op capaciteit. wat uiteindelijk er toe leidt dat men over gaat naar ander iptv aanbieder.
Ja klopt heb ik ook gemerkt toen ze net begonnen was het een top server maar nu is echt verslechtert
Post automatically merged:

Totaal geen last van. Heb eigenlijk de hele dag door de tv aan staan en nooit problemen!
En met welke programma gebruik je het en kijk je alleenn nl zenders? Want daar zit ook verschil in bij nl doet die het meestal prima alleen vorige week met via play last van het wel bekende .....wieltje dat je hem weer even op een andere zender moet zetten en dan doet die het weer maar dat is zooooo irritant
 
Een Homebee abonnement genomen. Werkt allemaal prima alleen op Tivimate loopt de EPG 2 uur achter (op IBO player of de Smarters app werkt Homebee wel correct).
Mijn andere iptv lijntjes geven op Tivimate wel de juiste EPG alleen Homebee niet, al met de tijden geklooid, en EPG leeggemaakt en opnieuw ingeladen maar Homebee blijft verkeerde epg geven, weet iemand een oplossing?
 
  • Like
Reacties: kingrobin79
Een Homebee abonnement genomen. Werkt allemaal prima alleen op Tivimate loopt de EPG 2 uur achter (op IBO player of de Smarters app werkt Homebee wel correct).
Mijn andere iptv lijntjes geven op Tivimate wel de juiste EPG alleen Homebee niet, al met de tijden geklooid, en EPG leeggemaakt en opnieuw ingeladen maar Homebee blijft verkeerde epg geven, weet iemand een oplossing?
In tivimate kun je bij de EPG een tijdscorrectie opgeven, -2 uur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.