[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
tommie en luciano, beter lezen in de voorgaande posts, en op de telefoon intikken ipv de pc of mac
Post automatically merged:

met lijkt wel een spel heh? Maar de url hier geven is verboden, en het staat toch echt duidelijk in de vcoorgaande posts! Dus BETER lezen! succes
Ik zoek gewoon op mijn telefoon hoor Josje. Neem aan dat je precies dezelfde kroonluchters en lampen ziet als ik als je homebee invoert. En niemand vraagt hier op dit moment om een url.
 
Ik zoek gewoon op mijn telefoon hoor Josje. Neem aan dat je precies dezelfde kroonluchters en lampen ziet als ik als je homebee invoert. En niemand vraagt hier op dit moment om een url.
Jammer dat als je het gewoon netjes vraagt en al van alles heeft geprobeerd en het toch niet lukt.
Je dan van de mensen die het wel weten niet de hulp krijgt om het ook te testen.
 
ik heb vanochtend op alibaba een maandje iptv genomen om te testen ik bevalt goed veel nederlands vod aanbod is minder maar dat stoort mij niet bijna alle nederlandse zenders met catchup
 
Daarom zei ik ook dat store naam genoemd mag worden.
@josje22 weet die ik zou zo ook niet weten welke er nu bedoeld word anders had ik je graag geholpen.

Storenaam homebee punt voor sellix.io zetten.

Ja als iemand dit niet snapt dan is het ziggo go abonnement het beste.😎
line.uhd-ott heb ik van SoonJus.
maar als iemand Trex wilt hebben wie verkoopt eigelijk Trex ?
Had niet meer gekeken of daar TREX bij stond.🥴
 
Helaas niet mogelijk om Trex te testen kreeg ik als antwoord. Je moet meteen een jaar afsluiten voor 45 Euro.
 
Helaas niet mogelijk om Trex te testen kreeg ik als antwoord. Je moet meteen een jaar afsluiten voor 45 Euro.
Bij homebee er staat toch dat je aan kunt geven welke service 🤔

You must be registered for see images attach
 
Bij homebee er staat toch dat je aan kunt geven welke service 🤔

You must be registered for see images attach
Bij Homebee inderdaad. Ik heb via Telegram gevraagd om een Trex trail maar ik kreeg het antwoord dat Trex dat niet doet. In plaats daarvan kon ik wel een 4kott account testen
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Sorry drukte per ongeluk al op enter.
Wilde nog zeggen dat ik een goed IPTV abonnement heb weet niet of ik de naam mag noemen maar maakt ook niet uit maar kost per jaar 80 euro.
Ben eigenlijk op zoek naar een 2e reserve aanbieder die rond de 20euro zit en als iemand daar mee kan helpen graag.
Ik zoek me al te pleuris op Aliexpress. Een link als dat mag zou geweldig zijn maar dat mag volgens mij niet vast bedankt.
Post automatically merged:

Bij Homebee inderdaad. Ik heb via Telegram gevraagd om een Trex trail maar ik kreeg het antwoord dat Trex dat niet doet. In plaats daarvan kon ik wel een 4kott account testen
Ben onbekend met telegram maar heb het zojuist wel geïnstalleerd.
Maar hoe kom ik dan in contact met homebee ? bij zoeken homebee ingeven is het ook niet volgens mij.
Zoals ik eerder al schreef is het voor mij moeilijk om een 2e IPTV provider te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Sorry drukte per ongeluk al op enter.
Wilde nog zeggen dat ik een goed IPTV abonnement heb weet niet of ik de naam mag noemen maar maakt ook niet uit maar kost per jaar 80 euro.
Ben eigenlijk op zoek naar een 2e reserve aanbieder die rond de 20euro zit en als iemand daar mee kan helpen graag.
Ik zoek me al te pleuris op Aliexpress. Een link als dat mag zou geweldig zijn maar dat mag volgens mij niet vast bedankt.
Post automatically merged:


Ben onbekend met telegram maar heb het zojuist wel geïnstalleerd.
Maar hoe kom ik dan in contact met homebee ? bij zoeken homebee ingeven is het ook niet volgens mij.
Zoals ik eerder al schreef is het voor mij moeilijk om een 2e IPTV provider te vinden.
In de Homebee store zie je hoe je via Whatsapp of Telegram in contact kunt komen
 
In de Homebee store zie je hoe je via Whatsapp of Telegram in contact kunt komen
Maakt het dan nog uit of je zoekt in de Aliexpress app of via website zelf?
Post automatically merged:

Bij Homebee inderdaad. Ik heb via Telegram gevraagd om een Trex trail maar ik kreeg het antwoord dat Trex dat niet doet. In plaats daarvan kon ik wel een 4kott account testen
Denk eerder dat hij zelf geen trial aanbied want ik heb wel Trex aanbieder gevonden die een 24 uurs test aanbied, via Google dztechstore invoeren dan vind je hem wel.
 
Laatst bewerkt:
Maakt het dan nog uit of je zoekt in de Aliexpress app of via website zelf?
Post automatically merged:


Denk eerder dat hij zelf geen trial aanbied want ik heb wel Trex aanbieder gevonden die een 24 uurs test aanbied, via Google dztechstore invoeren dan vind je hem wel.
Voor 5 euro mag je daar inderdaad 24 uur testen.
 
Kan altijd daar Trex testen en ergens anders kopen als de prijs gunstiger is
Dat is zeker waar. In ieder gevel wel bedankt voor de info hoor.

Ik wil niet sneu overkomen of zo, maar 5 euro voor een test?
Dan moeten ze wel heel goed zijn of die dztechstore is gewoon heel duur .
 
Dat is zeker waar. In ieder gevel wel bedankt voor de info hoor.

Ik wil niet sneu overkomen of zo, maar 5 euro voor een test?
Dan moeten ze wel heel goed zijn of die dztechstore is gewoon heel duur .
Kom uit op €75 voor een jaar voor 1 lijntje.
 
Nieuwe aanbieders gevonden op de volgende site. "Gemaakt in China" (engels) hier verschillende TREX aanbieders die 24u test aangeven. Even een account aanmaken dan kan je met ze chatten.

Sommige werken ook met de TREX app uit de Playstore.
 
  • Grappig
Reacties: Eppejr
Nieuwe aanbieders gevonden op de volgende site. "Gemaakt in China" (engels) hier verschillende TREX aanbieders die 24u test aangeven. Even een account aanmaken dan kan je met ze chatten.

Sommige werken ook met de TREX app uit de Playstore.
Gevonden. Dank voor de tip!
 
Nieuwe aanbieders gevonden op de volgende site. "Gemaakt in China" (engels) hier verschillende TREX aanbieders die 24u test aangeven. Even een account aanmaken dan kan je met ze chatten.

Sommige werken ook met de TREX app uit de Playstore.
Goeie tip bedankt. Heb je al een review over Trex voor ons? 😉
 
Ik heb nu een tijdje Trex getest en ben verrast door de kwaliteit van de live tv zenders. Best wel goed in vergelijking met wat ik tot nu toe allemaal heb getest. Vooral de 4K Netherlands section is goed. Zelfs voetbal is goed om naar te kijken.
Aanbod van films en series (wat betreft NL) is redelijk tot goed te noemen. 4kott aanbod is groter volgens mij. Maar daar kan ik mij in vergissen.
Je kunt 1 dag live tv terugkijken. (ook nu alleen nl zenders getest) En die werkten allemaal.
Voor 38 euro per jaar heb je hier denk ik een goede provider aan. (Gevonden op die "gemaakt in china" site)
 
  • Like
Reacties: pasiee en Eppejr
Status
Niet open voor verdere reacties.