[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben trex van homebee aan het testen.
Weet iemand hoe ik de zenderlijst kan aanpassen?
Ik wil er een heleboel landen uithalen maar krijg het niet voor elkaar met xtream editor pro.

Dank
bericht sturen naar homebee met welke landen je wilt!
 
Als toevoeging:



Momenteel heb ik uhd-ott en 4k-ott gehad, maar beide bufferen/laden vaker.

Iemand een stabiele lijn voor 4KOTT?
Volgens mij maakt de lijn niet uit. Het is wel veel data. Je kan mogelijk thuis je buffer wat hoger zetten en zorgen voor een vaste verbinding. Op zeker dat niet alles goed werkt in de voor mij niet gebruikelijke landen. Heb zelf op zowel 4kOTT en Uhd-ott een lijn.
 
  • Like
Reacties: Johan21
Ik ben trex van homebee aan het testen.
Weet iemand hoe ik de zenderlijst kan aanpassen?
Ik wil er een heleboel landen uithalen maar krijg het niet voor elkaar met xtream editor pro.

Dank


De meeste apps (ikzelf gebruik IBO player) hebben de optie om onder Settings en dan bij Live TV en VOD landen weg te vinken.
 
Ik ben trex van homebee aan het testen.
Weet iemand hoe ik de zenderlijst kan aanpassen?
Ik wil er een heleboel landen uithalen maar krijg het niet voor elkaar met xtream editor pro.

Dank
Met programma Notepad++ zelf editeren en als m3u bestand opslaan.
 
Hebben anderen ook dat de Trex zenders vaak lang duren voor ze laden, o.a. ESPN en Ziggo sport?
Post automatically merged:

Patrick benaderd voor een trial, kijken of het wat is
************
Post automatically merged:

Als toevoeging:



Momenteel heb ik uhd-ott en 4k-ott gehad, maar beide bufferen/laden vaker.

Iemand een stabiele lijn voor 4KOTT?
Zekers.. geen bufferingen hier op 4kott
Post automatically merged:

bericht sturen naar homebee met welke landen je wilt!
Wie is homebee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke gebruik jij dan? Heb al de kanalen laten verwijderen en vod ook aan laten passen zodat de lijst kleiner in mb’s wordt. In heb een Nokia streamingbox 8000 deze is met ethernet aangesloten.
Je box is goed. Vaste aansluiting ook goed. (Mits meer dan 40 mb). Welke app gebruik je? Staat de buffering op hoog in de app?
 
Je box is goed. Vaste aansluiting ook goed. (Mits meer dan 40 mb). Welke app gebruik je? Staat de buffering op hoog in de app?
Ik gebruik TiViMate premium en buffering staat op het hoogste ingesteld. Momenteel Ziggo met 100 Mbit/s download, Dit zal binnenkort veranderen door glasvezel met 150Mbit/s download
 
Vroeger kon je met 4KOTT prima voetbal kijken. Hoge bitrate, 50 fps, vloeiend beeld. Nu valt er niet meer naar te kijken.

Heeft iemand een alternatief?
 
  • Like
Reacties: R173555
Status
Niet open voor verdere reacties.