[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.

revengeyo

Actief
12 okt 2017
39
13
6
44
Voor de gein onlangs een paar iptv aanbieders op Aliexpress getest. Ja je leest het goed.. Aliexpress ?
De meeste zijn 720p

Kwam één tegen die erg goed was. Bijna alles 1080p en 3 dagen nl zenders terugkijken in 1080p
Ohja en zeer goedkoop.

Alleen de vod is niet zo goed,rommelig, en o.a geen 4k vod etc.
Test linkje kan je aanvragen via bericht daar.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. Ben zelf vrij nieuw met iptv

Mag geen linkje plaatsen heb ik begrepen maar zoek maar eens op:
Acebird Pro Iptv
(prijs: 15,52 - 45,25)
 
Laatst bewerkt:
ja heb er ook enkele gevonden op aliexress, maar ik vertrouwde het niet zo goed omdat de prijzen daar zoveel goedkoper zijn dan bij een gewone aanbieder. Maar een kennis van mij heeft daar een risico genomen om een abonnement af te sluiten en heeft zo een jaar iptv voor maar 25 euro, en zeer goeie kwaliteit en geen haperingen
 
  • Like
Reacties: revengeyo
ik heb er een al 2 maanden via alie werkt perfect heb abbo voor half jaar
 
Voor de gein onlangs een paar iptv aanbieders op Aliexpress getest. Ja je leest het goed.. Aliexpress ?
De meeste zijn 720p

Kwam één tegen die erg goed was. Bijna alles 1080p en 3 dagen nl zenders terugkijken in 1080p
Ohja en zeer goedkoop.

Alleen de vod is niet zo goed,rommelig, en o.a geen 4k vod etc.
Test linkje kan je aanvragen via bericht daar.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. Ben zelf vrij nieuw met iptv

Mag geen linkje plaatsen heb ik begrepen maar zoek maar eens op:
Acebird Pro Iptv
(prijs: 15,52 - 45,25)
Hallo ik heb een abbo van Ali maar hoe zet ik deze in kodi 18 ik weet bij simple client maar hoe vul ik het in? Ok heb gezien de info bij kodi 17 maar moet ik nu ook de woorden username en password in tikken of juist niet. Mvgr. Ron
 
dat staat gewoon in je bericht van de url die je gekregen hebt van alie http//...........username=........&password=.........&type=m3u-plus&output=ts
 
ik heb er een al 2 maanden via alie werkt perfect heb abbo voor half jaar
Sjaak hoe vul je het abbo in in kodi
Post automatically merged:

ik heb er een al 2 maanden via alie werkt perfect heb abbo voor half jaar
Sjaak hoe vul je het abbo in in kodi
dat staat gewoon in je bericht van de url die je gekregen hebt van alie http//...........username=........&password=.........&type=m3u-plus&output=ts
OK dus exact zo met de=erbij en op het eind m3u-plus&output=ts ik ga ermee aan de slag bedankt gr. Ron
 
Laatst bewerkt:
Sjaak hoe vul je het abbo in in kodi
Post automatically merged:


Sjaak hoe vul je het abbo in in kodi

OK dus exact zo met de=erbij en op het eind m3u-plus&output=ts ik ga ermee aan de slag bedankt gr. Ron
klein foutje het moet zijn m3u_plus dus streepje moet onder en niet in het midden
 
  • Like
Reacties: depoedel
werken deze abonnementen met kodi, siptv app op samsung tv en/of IPTV smarters of waar moet ik dan op letten?
 
Voor de gein onlangs een paar iptv aanbieders op Aliexpress getest. Ja je leest het goed.. Aliexpress ?
De meeste zijn 720p

Kwam één tegen die erg goed was. Bijna alles 1080p en 3 dagen nl zenders terugkijken in 1080p
Ohja en zeer goedkoop.

Alleen de vod is niet zo goed,rommelig, en o.a geen 4k vod etc.
Test linkje kan je aanvragen via bericht daar.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. Ben zelf vrij nieuw met iptv

Mag geen linkje plaatsen heb ik begrepen maar zoek maar eens op:
Acebird Pro Iptv
(prijs: 15,52 - 45,25)

Ik denk dat ik het door jou gevonden pakket ook eens ga proberen. Heb ook naar de andere pakketten gekeken maar vind het moeilijk de verschillen te zien. Neem aan dat fox sport hier ook bij zit?
 
Ik heb inmiddels al heel wat IPTV testjes via Ali aangevraagd en op een na ook kunnen uitproberen.
Test van Acebird Pro Iptv zag er ook goed uit. Ga binnenkort een abbo op Acebird Pro nemen voor een periode van 6 maanden.
 
  • Like
Reacties: Janna van Straalen
Zijn deze ljnks op Mac adres? Volgens mij heb ik voor mijn huidige abonnement mijn Mac adres op moeten geven en ik zie nu op tv dat ik voor siptv ineens een ander mac adres heb. Linik van hiptv werkt namelijk nop wel op tablet maar niet via TV. Dacht dat het aan hiptv lag
 
klein foutje het moet zijn m3u_plus dus streepje moet onder en niet in het midden
Hallo jakobk ik heb alles precies gedaan zoals jij aangeeft maar ik krijg een melding rechts bovenin iptv simple client 1 channels loaded wat gaat er verkeerd.kodi18.4 heb ik opnieuw opgestart Ik heb een iptv abbo van Ali in iptv smarters pro gezet en speelt alles perfect goed strak beeld en ook hd. Maar ik wil het in kodi laten afspelen hier heb je meer instellingen kwa beeld en geluid. Het onderstreepte heb ik ook gedaan zoals jij het had gestuurd ik hoor graag als het mogelijk is een goede uitleg mvgr. Ron
 
hmm als er al verschillende zijn die er via aliexpress een abbo genomen hebben, is dat wel nog een groot voordeel. Je hebt evenveel kanalen als bij de gewone aanbieders maar voor een veel goedkopere prijs
 
ja, maar epg heb ik persoonlijk niet nodig. Vind het al goed dat er goedkope aanbieders bestaan via aliexpress
 
Hallo jakobk ik heb alles precies gedaan zoals jij aangeeft maar ik krijg een melding rechts bovenin iptv simple client 1 channels loaded wat gaat er verkeerd.kodi18.4 heb ik opnieuw opgestart Ik heb een iptv abbo van Ali in iptv smarters pro gezet en speelt alles perfect goed strak beeld en ook hd. Maar ik wil het in kodi laten afspelen hier heb je meer instellingen kwa beeld en geluid. Het onderstreepte heb ik ook gedaan zoals jij het had gestuurd ik hoor graag als het mogelijk is een goede uitleg mvgr. Ron
ik zou het zo niet weten waarschijnlijk is het adres toch niet goed ingevuld persoonlijk vind ik dat kodi niet zo geschikt voor tv kijken zelf kijk ik op perfect player gratis versie en tivimate de betaalde versie allebei met prima instellingen goed beeld en geluid
 
ik zou het zo niet weten waarschijnlijk is het adres toch niet goed ingevuld persoonlijk vind ik dat kodi niet zo geschikt voor tv kijken zelf kijk ik op perfect player gratis versie en tivimate de betaalde versie allebei met prima instellingen goed beeld en geluid

Bedoel je hiermee de perfect play voor android?
Zou ik deze dan op mijn mobiel kunnen installeren en dmv van chromecast naar mijn TV kunnen brengen?
 
  • Like
Reacties: spooks en Tweety
Status
Niet open voor verdere reacties.