[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind 'm niet bijster goed....kanalen steeds laden en geluid niet synchroon....Soms algehele uitval
Heb nu ook een test line van tech store maar idd veel zenders op zwart ...wel bekend bij hun want ik werd van tevoren gewaarschuwd .
Post automatically merged:

Helaas is t nog steeds veel werk aan de winkel bij gofast ?
 

Bijlagen

  • E369F26A-1D21-49C8-8D88-3F61E754AE1E.jpeg
    E369F26A-1D21-49C8-8D88-3F61E754AE1E.jpeg
    144,4 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ik ook van tech en werd dus ook van te voren ingelicht of ik op dit moment wel een test wilde ivm dat niet alles werkte.
Beeld wat het doet vind ik daarentegen niet onaardig.
Bron idd bestv.
 
  • Like
Reacties: elbichillo
Ik ook van tech en werd dus ook van te voren ingelicht of ik op dit moment wel een test wilde ivm dat niet alles werkte.
Beeld wat het doet vind ik daarentegen niet onaardig.
Bron idd bestv.
Klopt ! Beeld is prima in order...heb veder niet kunnen testen..nu ff slapen voor de nachtdienst...wordt vervolgd...
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ik heb een andere testlijn van de Chinees gekregen, en die draait super!!!
 
Laatst bewerkt:
Zoek gewoon eens op AliExpress en je zal er veel vinden die goed zijn. Vraag een test lijn bij verschillende en neem de beste eruit.
 
Zoek gewoon eens op AliExpress en je zal er veel vinden die goed zijn. Vraag een test lijn bij verschillende en neem de beste eruit.
Dank je, ik weet hoe het werkt, ik heb al heel wat lijnen versleten. Als Markenmies aangeeft dat hij er 1 heeft die super draait is het dan zo raar om naar de specifieke link te vragen? Van de 10000 aanbieders op Aliexpress is het tegenwoordig 90% matig.
Post automatically merged:

Dat wel, maar ze draaien niet allemaal super......
My point...
 
  • Like
Reacties: Markenmies
Dank je, ik weet hoe het werkt, ik heb al heel wat lijnen versleten. Als Markenmies aangeeft dat hij er 1 heeft die super draait is het dan zo raar om naar de specifieke link te vragen? Van de 10000 aanbieders op Aliexpress is het tegenwoordig 90% matig.
Post automatically merged:


My point...

Precies!
Post automatically merged:

Dank je, ik weet hoe het werkt, ik heb al heel wat lijnen versleten. Als Markenmies aangeeft dat hij er 1 heeft die super draait is het dan zo raar om naar de specifieke link te vragen? Van de 10000 aanbieders op Aliexpress is het tegenwoordig 90% matig.
Post automatically merged:


My point...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.