[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had dit ook bij Elephant008store...enkel zenderlijst,voor de rest geen beeld.
Misschien dat ze gek worden van al die nederlanders met hun testlijnen ;)
eens kijken of ik die store kan vinden want zie die net zo 123 staan :(
 
Misschien dat ze gek worden van al die nederlanders met hun testlijnen ;)

Ze zijn allemaal stabiel,en zeer goed tot je een testlijn vraagt en dan pas zie je hoe belabberd er sommigen uitzien... Ik heb in elk geval nog geen enkele gezien die aan mijn verwachtingen voldoet! En de zoektocht gaat verder...
 
Misschien dat ze gek worden van al die nederlanders met hun testlijnen ;)
Dat zal met gemak wel ja... ?

Hier wesopro en mitv pro..
En eigenlijk weinig tot geen problemen.. Ook paar andere test lijnen aangevraagd...

Maar werkten niet of werden verstuurd en ik zag het 24 uur later pas..ivm tijdsverschil
Dus dan werkt hij niet meer..

Ik ben eigenlijk goed te spreken over beide..
Leuk voor erbij voor weinig euries

Maar nu de ziggo go app weer werkt gebruik ik die eigenlijk weer..

Werkt lekker op shield met q5 afstandsbediening... En heeft nu op shield tv ook nog eens zn eigen kanaal op het beginscherm...

Maar dan moet je wel ziggo abbo hebben en daar gaat dit topic verder niet over...
Dus het 2e deel van mn verhaal hoef je niet te lezen... ???
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
probeer deze is Jmdsung Official Store heb daar sinds augustus een lijntje voor een jaar werkt perfect en met epg supiptv
 
Maar even zonder gekkigheid de Alie lijn met m3u
Draaiende op tivimate is toch wel lekker hoor...

Je kunt via de instellingen bij de zenders die geen epg hebben de epg handmatig toevoegen (niet bij allemaal hoor) heb nu al een paar zenders die geen epg hadden toch toe kunnen voegen..
Hoe doe je de EPG toevoegen , heb het een paar keer geprobeerd maar doet het niet.
( Zal wel weer ergens overheen lezen...)
Indien mogelijk kan je dat even uitleggen a.u.b.
 
Hoe doe je de EPG toevoegen , heb het een paar keer geprobeerd maar doet het niet.
( Zal wel weer ergens overheen lezen...)
Indien mogelijk kan je dat even uitleggen a.u.b.
Via mn aanbieder werkt de epg achteraf gezien toch niet lekker...
Gebruik nu gewoon de
iptvtotaal link van @mrmiyagi

Maar een ding is me wel opgevallen de epg link werkt niet bij elke iptv app (heb er meerdere getest) bij tivimate en iptv extreme werkt hij prima

Maar bij een stuk of 4 a 5 andere apps kreeg ik hem ook niet werkend...

Zegt ie "epg laden" maar blijft op 0% staan klik je dan een zender aan zegt ie geen epg gevonden...

Misschien dat @Shaman of @mrmiyagi even bij kunnen springen??

Ik ben ook net nieuw in de iptv wereld en leer ook elke dag nog weer bij...
 
Ik ben ook alleen maar een iptv tester zo nu en dan hoor?
Maar ik weet van @Shaman dat met de epglink en OTTplayer goed werkt.
En soms wil het ook helpen als je kanalen lijst aanpast en geen een meest gebruikte kanalenlijst hebt.
 
Loop zelf ook nog wel es ergens tegenaan. Tivimate met EPG en aangepaste kanalen lijst op de telefoon werkt perfect. Zelfde instellingen op de Android box werkt dan weer niet. Vaag allemaal. EPG op GSE Smart IPTV app werkt op beide dan weer wel goed
 
Loop zelf ook nog wel es ergens tegenaan. Tivimate met EPG en aangepaste kanalen lijst op de telefoon werkt perfect. Zelfde instellingen op de Android box werkt dan weer niet. Vaag allemaal. EPG op GSE Smart IPTV app werkt op beide dan weer wel goed
Tivimate op je telefoon? Krijg ik er niet op... Wel gedownload via een omweg ? ? maar krijg melding "this app is optimized for android boxes with remote only"
You must be registered for see images attach
 
Ik heb een abo bij esun IPTV. Zijn er nog gebruikers die problemen hebben met de FHD-H265 kanalen?
Bijna niets lijkt te werken al 2 weken, maar volgens hun is er geen probleem.
 
@ateam278 Ja en??????? ....... Verder zoeken naar een versie welke wel werkt op een telefoon ??
Na heeeeel lang zoeken in de diepste donkere dalen van het www heb ik hem inmiddels gevonden... Koste bloed zweet en tranen maar heb hem..

Maar snap nu wel waarom hij eigenlijk alleen voor Android tv is... En niet voor een aanraak scherm...
 
  • Geweldig
Reacties: Shaman
Toch werkt ie niet verkeerd op de telefoon. Heb hem hier met een kort m3u bestandje van zo'n 20 kanalen. Bladert wel lekker. ?
 
Toch werkt ie niet verkeerd op de telefoon. Heb hem hier met een kort m3u bestandje van zo'n 20 kanalen. Bladert wel lekker. ?
Zal ik mij van het weekend ook eens mee bezig gaan houden.. M3u bestand bewerken.. Nog niet geprobeerd eigenlijk...

Heb ik weer wat te doen dit weekend... ? erbij.. En knooi maar raak voor een knaak
 
Hier kun je simpel de GSE Smart IPTV app voor gebruiken. Kun je je eigen playlist maken en deze als m3u opslaan. Maar ook de editor hier van het forum is hier geschikt voor. KKDWD. ?
 
Gebruiken alle resellers op Aliexpress dezelfde server als bron? Ik heb er nu een aantal getest waaronder Weso en Acebird en ben er best tevreden over. Alleen werken soms enkele buitenlandse zenders niet. Iemand enig idee welke aanbieders op ali een andere bron/server gebruiken dan 'gebruikelijk'?
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Gebruiken alle resellers op Aliexpress dezelfde server als bron? Ik heb er nu een aantal getest waaronder Weso en Acebird en ben er best tevreden over. Alleen werken soms enkele buitenlandse zenders niet. Iemand enig idee welke aanbieders op ali een andere bron/server gebruiken dan 'gebruikelijk'?
Hele goede vraag eigenlijk... Ik heb er nu een paar getest.. Waarvan 2 gehouden... Blijken allebei dezelfde bron te wezen...

Dus ik sluit me bij deze vraag aan... Denk persoonlijk zelf, dat heel veel resellers van dezelfde bult plukken...

Dus als iemand een paar tips heeft van resellers op alie met een andere bron??

Geen links natuurlijk (ivm huisregels) maar gewoon de naam van iptv aanbieder of de store...

Iedereen is tegenwoordig wijs genoeg lijkt mij om google te gebruiken... Dus ff mixen met (iptv naam/store) aliexpress... En 9 vd 10 keer is 1e hit raak... ?
 
  • Like
Reacties: robbert1987
ik heb nu via ali een link van mitvpro voor een jaar 9.21 euro werk tot nu toe erg goed en dat voor zo'n 0,76 cent per maand voor zolang het werkt natuurlijk
 
  • Like
Reacties: Robstar
Status
Niet open voor verdere reacties.