[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik nu al een poosje mitvpro met tivimate.. En moet zeggen beeld is heel/zeer netjes hoor..

Tja geen ziggo kwaliteit natuurlijk.. Maar goed daar zit natuurlijk ook wel een prijs verschilletje aan vast...

De fhd beelden zijn zeer goed te behappen iig...
En iptv is hier geen must.. Maar gewoon voor de leuk als erbij.. Om te proberen/testen
 
Ik heb zojuist een test abbootje van wesopro achter de rug, welke toch best wel goed bevallen is moet ik zeggen.
Eigenlijk wil ik nog een test abbootje hebben van startv store, die hebben ongeveer hetzelfde aanbod, maar zijn wel bijna de helft goedkoper nog.

Zijn jullie bekend met die abbootjes van startv ?
 
Ik heb zojuist een test abbootje van wesopro achter de rug, welke toch best wel goed bevallen is moet ik zeggen.
Eigenlijk wil ik nog een test abbootje hebben van startv store, die hebben ongeveer hetzelfde aanbod, maar zijn wel bijna de helft goedkoper nog.

Zijn jullie bekend met die abbootjes van startv ?
Tja je geeft het zelf eigenlijk al aan... Vraag een test aan zou ik zeggen... Ik heb hem iig niet geprobeerd...

Ik ben dik tevreden met mitvpro en wesopro...
Dus heb eigenlijk ook nog niet verder gekeken..
Maart loopt mn mitvpro af en neus ik weer eens verder...

Mn wesopro abbo heb ik aan mn zwager gegeven.. Had een jaar abbo voor 32€..
Mitvpro 3 maanden genomen maar kreeg maandje extra als ik ze positief beoordeelde op Aliexpress..
 
LZ World IPTV store geeft blijkbaar 3 connecties voor een 30€/jaar dus dit word ook ff een testje vragen ;)
 
LZ World IPTV store geeft blijkbaar 3 connecties voor een 30€/jaar dus dit word ook ff een testje vragen ;)

Ik heb nu even een 3 maanden abbo genomen bij wesopro om wat meer tijd te hebben.

De smarters iptv app is geïnstalleerd en dat werkt prima.
Nu ben ik in kodi 17.6 aan het klooien om het werkend te krijgen, maar dat schiet niet op.

De simple iptv app is geïnstalleerd en geconfigureerd.
Ik zag een melding voorbij komen dat er 51000 kanalen geladen zijn (ofzoiets)

Daarna heb ik kodi afgesloten en opnieuw gestart, nu zie ik rechtsboven in beeld pvr manager wordt gestart : 0%. Kanalen worden geladen van addons

Die melding staat er al een kwartier, er gebeurt verder niks en de teller blijft op 0 staan

Hoort dat zo?
 
Heeft niet de kwalliteit van Wesopro, maar als backup!
try it your self "zou ik zeggen , is inmiddels 17 euro nog wat,
oja, alleen M3U list mogelijk.
Shop5260019 Store

Heb sinds maand of 2 ook backup abo via deze shop. Tevreden van. Wel spijtig dat er sinds september geen nieuwe VOD's bijgekomen zijn.
 
  • Like
Reacties: alex36
Ik heb nu even een 3 maanden abbo genomen bij wesopro om wat meer tijd te hebben.

De smarters iptv app is geïnstalleerd en dat werkt prima.
Nu ben ik in kodi 17.6 aan het klooien om het werkend te krijgen, maar dat schiet niet op.

De simple iptv app is geïnstalleerd en geconfigureerd.
Ik zag een melding voorbij komen dat er 51000 kanalen geladen zijn (ofzoiets)

Daarna heb ik kodi afgesloten en opnieuw gestart, nu zie ik rechtsboven in beeld pvr manager wordt gestart : 0%. Kanalen worden geladen van addons

Die melding staat er al een kwartier, er gebeurt verder niks en de teller blijft op 0 staan

Hoort dat zo?


Probleem met Kodi en de PVR client/simple iptv app is dat grote m3u bestanden eeuwig duren voor deze zijn geladen. Als je dus een m3u met 51000 kanalen gaat laden werkt dat niet goed in Kodi (is mijn ervaring). Wat je kan doen is je m3u kleiner maken door de kanalen er uit te gooien die je niet gebruikt enige probleem die je dan weer krijgt is dat de m3u niet update. Dus daarom raad ik het eigenlijk sowieso af om IPTV te kijken via Kodi mits je een provider een addon heeft of je een kleine m3u hebt.
 
Probleem met Kodi en de PVR client/simple iptv app is dat grote m3u bestanden eeuwig duren voor deze zijn geladen. Als je dus een m3u met 51000 kanalen gaat laden werkt dat niet goed in Kodi (is mijn ervaring). Wat je kan doen is je m3u kleiner maken door de kanalen er uit te gooien die je niet gebruikt enige probleem die je dan weer krijgt is dat de m3u niet update. Dus daarom raad ik het eigenlijk sowieso af om IPTV te kijken via Kodi mits je een provider een addon heeft of je een kleine m3u hebt.

Het zou leuk zijn als het werkt, maar als het niet werkbaar is omdat je giga moet wachten steeds, dan moet het maar met de losse app inderdaad.
 
Het zou leuk zijn als het werkt, maar als het niet werkbaar is omdat je giga moet wachten steeds, dan moet het maar met de losse app inderdaad.

Vind zelf via een app werken fijner als via Kodi. Ik gebruik Tivimate voor TV kijken en Smarters IPTV + VLC voor het VOD gedeelte.
Misschien dat iemand anders nog een oplossing heeft voor Kodi en grote M3u bestanden maar voor mij heeft het nooit goed gewerkt ieder geval.
 
Vind zelf via een app werken fijner als via Kodi. Ik gebruik Tivimate voor TV kijken en Smarters IPTV + VLC voor het VOD gedeelte.
Misschien dat iemand anders nog een oplossing heeft voor Kodi en grote M3u bestanden maar voor mij heeft het nooit goed gewerkt ieder geval.

die tivimate is veel fijner dan iptv smarters vind ik. Ik kan alleen niet wisselen van groep voor de rest van de kanalen.

Edit: Al gevonden :)
 
Laatst bewerkt:
LZ World IPTV store geeft blijkbaar 3 connecties voor een 30€/jaar dus dit word ook ff een testje vragen ;)
Heb je toevallig ook gevraagd of dat op 1 ip moet zijn ,van verschillende apparaten zal wel intern zijn maar dan nog geen geld voor 14 maanden euro`tje of 26 zelfs.

Edit: gevonden tegelijkertijd met hetzelfde ip ;)
Post automatically merged:

Nog niet echt ontdekt die store weinig bestellingen ?
 
Laatst bewerkt:
heb de test van LZ world iptv store gedaan ik moet zeggen de meeste Nederlandse Belgische kanalen werken goed sportkanalen belgie minder goed sommige nederlandse kanalen moeten even bufferen vooral de fhd kanalen maar voor een backup zeer goed te gebruiken nog even nagevraagd hoe het zit met kijken op 3 verschillende boxen was dit hun antwoord:
3 different devices can use at the same time with same ip address,dear,thanks
 
heb de test van LZ world iptv store gedaan ik moet zeggen de meeste Nederlandse Belgische kanalen werken goed sportkanalen belgie minder goed sommige nederlandse kanalen moeten even bufferen vooral de fhd kanalen maar voor een backup zeer goed te gebruiken nog even nagevraagd hoe het zit met kijken op 3 verschillende boxen was dit hun antwoord:
3 different devices can use at the same time with same ip address,dear,thanks
Zoals er staat je hebt 3 connecties voor die prijs als je dat bij een andere provider wil kom je niet toe met 100€ /jaar natuurlijk zoals je zegt kwaliteit zal ook niet zo schitterend zijn, maar kan je gebruiken om op verlof lekker met beiden via de ipad wat te kijken mevrouw dit en jij dat ;) een perfecte backup voor die prijs.
 
Heb al geruime tijd een c line voor mijn dreambox van Power Technology Electronics Co., Ltd.
Werkt al geruime tijd vlekkeloos. Aanbieder is al 9 jaar verkoper op Ali en heeft 99% tevreden klanten.
Hij (Mickey Meng) bied ook IPTV aan. Hier heb ik geen ervaring mee echter ik weet dat hij betrouwbaar is
 
hallo, ik heb iptv6 van patrick maar ik heb een probleem met de installatie.
Ik gebruik de smartest iptv. kan geen nieuwe gebruiker toevoegen. Ik gebruik hiervoor loging with Xtream Codes API .
fout verschijnt:
failed to connect to hottest.online/91.208.115.171 (port 8000) from /192.###.#.# (port #####) after 60000ms
Internet van telfort/kpn.
Ik heb ook nog een abbo en het werkt prima.
help alsjeblieft
 
hallo, ik heb iptv6 van patrick maar ik heb een probleem met de installatie.
Ik gebruik de smartest iptv. kan geen nieuwe gebruiker toevoegen. Ik gebruik hiervoor loging with Xtream Codes API .
fout verschijnt:
failed to connect to hottest.online/91.208.115.171 (port 8000) from /192.###.#.# (port #####) after 60000ms
Internet van telfort/kpn.
Ik heb ook nog een abbo en het werkt prima.
help alsjeblieft

Dat heb ik ook, kan ook niet inloggen met Hottest IPTV 6 App en WesoPro Smarters IPTV ( en met diverse App's ),
even Whats App naar Patrick sturen , voor mij is hij het aan het uitzoeken. Hebben samen diverse testen gedaan, maar zijn er nog niet uit.
Hij is zeer wel willend en doet er alles aan om klanten tevreden te stellen. Dus hopen dat het voor elkaar komt.
( Of onze Meester Brein - Ernst Reidinga - moet een oplossing weten??? ? )
 
Vaag bij mij werkt het gewoon als ik inlog op Smarters IPTV met IPTV 6.
Hebben jullie ook een m3u bestand of heb je een abonnement via MAC Adres?
 
@Angel66

Link naar Hottest IPTV 6:
Post automatically merged:

:25461/get.php?
Vaag bij mij werkt het gewoon als ik inlog op Smarters IPTV met IPTV 6.
Hebben jullie ook een m3u bestand of heb je een abonnement via MAC Adres?
Is ook vreemd, als ik alles installeer b.v. via MAC adres ( met Hottest ) of M3u link ( Smartes ) met de gevens die ik gekregen heb ,
via ( router ) internet werkt het niet.
Doe ik het via 4G dan werkt het wel.???????????????
Mijn "oude "link" werkt wel: . ( Met alle Apps ).

Welk server adres heb jij dan??? 8000 of 8080 daar hebben wij het ook al mee geprobeerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.