[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand hoe ik gebruik kan maken van de catchup functie in iptv smarters voor wesopro? Waar ik zie dat op een afbeelding van aliexpess "catchup" staat staat er bij mij "all". Ik heb al de in de settings gekeken maar kon niets vinden.
 
Weet iemand hoe ik gebruik kan maken van de catchup functie in iptv smarters voor wesopro? Waar ik zie dat op een afbeelding van aliexpess "catchup" staat staat er bij mij "all". Ik heb al de in de settings gekeken maar kon niets vinden.

Welke versie heb je van Wesopro..... bij IPTV 6 , is wel Catchup aanwezig..... bij IPTV Smarters en/ of de App van Wesopro.
heb je een paar maanden oudere link van Wesopro, dan heb je geen catchup em meestal geen epg.
 
Ik lees hier niks dan lof over Wesopro en volg dit al een tijdje...wel ik moet zeggen dat ik die iptv1 nog heb en dat alles in het begin rozegeur en maneschijn was,ja "was" want de laatste tijd trekt het op niks meer.Geluid dat weg valt,zenders met blokkerig beeld, echt niet te doen soms.Als je dit dan aankaart,dan was er weer eens een system maintenance...bullshit.Ik heb hem nu gevraagd wat ik nog terug krijg van iptv1 indien ik die iptv6 neem die toch zo goed blijkt te zijn volgens jullie? Enfin we wachten af want in het weekend zijn ze daar toch niet te bereiken.
 
ja ik heb ook al hier en daar al meer slechte dingen gehoord over de 'patrick'. Die iptv 6 begint men te vergelijken met MTO, veel buffers, veel zenders die plots wegvallen,...
 
Vanmorgen eerst goed. Nu weer problemen met de Uk zenders. Zal wel te veel klanten hebben nu.?
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen eerst goed. Nu weer problemen met de Uk zenders. Zal wel te veel klanten hebben nu.?

Volgens mij hebben alle IPTV aanbieders op zijn tijd problemen, althans ik hoor van geen een dat het altijd helemaal oké is. Een beetje inherent aan IPTV zoals wij dat hier bespreken ?. En dan nog kan ik er best mee leven als een aanbieder die 46 euro kost eens wat vaker een storing heeft dan een waarvoor je het dubbele moet betalen en die op zijn tijd ook wel eens een storing heeft.
 
  • Like
Reacties: The Brook en Ipdva
Volgens mij hebben alle IPTV aanbieders op zijn tijd problemen, althans ik hoor van geen een dat het altijd helemaal oké is. Een beetje inherent aan IPTV zoals wij dat hier bespreken ?. En dan nog kan ik er best mee leven als een aanbieder die 46 euro kost eens wat vaker een storing heeft dan een waarvoor je het dubbele moet betalen en die op zijn tijd ook wel eens een storing heeft.
En dat is nou het gene wat ik nooit snap omdat het maar 46 euro per jaar kost dan maakt het geen zak uit af en toe een storing meer of minder en een duurdere leverancier wordt bijna afgebrand omdat er een storing is. En heel vaak ligt de storing bij degene die de streams aanleverd. En persoonlijk betaal ik liever wat meer voor een goede service en dat het probleem snel opgelost wordt dan dat ik 3uur moet wachten voor een of andere Chinees is reageert.
 
En dat is nou het gene wat ik nooit snap omdat het maar 46 euro per jaar kost dan maakt het geen zak uit af en toe een storing meer of minder en een duurdere leverancier wordt bijna afgebrand omdat er een storing is. En heel vaak ligt de storing bij degene die de streams aanleverd. En persoonlijk betaal ik liever wat meer voor een goede service en dat het probleem snel opgelost wordt dan dat ik 3uur moet wachten voor een of andere Chinees is reageert.
Ach , ik zit bij caiway en daar gebeurt het ook wel eens en daar nemen ze ook de tijd en ze zijn toch behoorlijk aan de prijs.
( Helaas is er geen andere " provider / proviteur" hier ).
en voor die 46 Euro p/j ,heb je goed beeld en de kanalen worden +/- elke week ververst , kan zelfs terug kijken, wat ik bij Caiway niet kan, dus op dat moment dat dat gebeurt en je zit te kijken , lijkt het al gauw "een storing". als je € 100 euro of meer betaald , mag je wel iets meer verwachten.
Ach ja, ieder zijn ding
 
En dat is nou het gene wat ik nooit snap omdat het maar 46 euro per jaar kost dan maakt het geen zak uit af en toe een storing meer of minder en een duurdere leverancier wordt bijna afgebrand omdat er een storing is. En heel vaak ligt de storing bij degene die de streams aanleverd. En persoonlijk betaal ik liever wat meer voor een goede service en dat het probleem snel opgelost wordt dan dat ik 3uur moet wachten voor een of andere Chinees is reageert.
Dan neem je toch een dure ?, is jouw geld. Voor altijd goed waar je op mag rekenen moet je KPN/Ziggo o.i.d. nemen, de rest is voor de leuk erbij en dan maakt het wel degelijk uit of je veel meer betaald. Bovendien, IPTV 6 kent op de grote landen maar heel weinig storing. Ik heb abo's gehad van veel duurdere die veel vaker storing hebben. Ieder zijn keus zou ik denken, dat staat je gelukkig nog vrij.?
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Dan neem je toch een dure ?, is jouw geld. Voor altijd goed waar je op mag rekenen moet je KPN/Ziggo o.i.d. nemen, de rest is voor de leuk erbij en dan maakt het wel degelijk uit of je veel meer betaald. Bovendien, IPTV 6 kent op de grote landen maar heel weinig storing. Ik heb abo's gehad van veel duurdere die veel vaker storing hebben. Ieder zijn keus zou ik denken, dat staat je gelukkig nog vrij.?
Nou ook ziggo laat regelmatig heul wat te wensen over hoor... Vd week was het weer eens raak.. Media box liep vast... Geen beeld.. Een of andere update... Van narigheid mn "goedkope" alie lijntje aangezet... En warempel gewoon beeld...
 
Toch vandaag geen goede dag voor Wesopro IPTV6, UK nog steeds veel zenders problemen en Vod ligt er uit.
It's all in the game moet je maar denken.
 
Ali lijntje IPTV-TECH speelt nog vrolijk Ajax-RKC zonder een enkel buffertje. En nog in aardige kwaliteit ook. ?
 
Ali lijntje IPTV-TECH speelt nog vrolijk Ajax-RKC zonder een enkel buffertje. En nog in aardige kwaliteit ook. ?
Hier idem dito mitvpro... Jammer genoeg in
25 fps ipv de dure aanbieders met 50fps zit hier nog in de 25e minuut.. Met 50 fps al 50e minuut ?
 
  • Like
Reacties: BenBem
Dan neem je toch een dure ?, is jouw geld. Voor altijd goed waar je op mag rekenen moet je KPN/Ziggo o.i.d. nemen, de rest is voor de leuk erbij en dan maakt het wel degelijk uit of je veel meer betaald. Bovendien, IPTV 6 kent op de grote landen maar heel weinig storing. Ik heb abo's gehad van veel duurdere die veel vaker storing hebben. Ieder zijn keus zou ik denken, dat staat je gelukkig nog vrij.?
Alles heeft een prijs/kwaliteitsverhouding. Maar al deze bedragen die voorbij komen vind ik niet duur, zeker niet als je het door 12 deelt. 1 jaar een ziggo sport/fox sport abonnementje en je bent minimaal 400€ lichter. Aantal jaar terug kwam ik moviestreamer tegen en nog paar andere iptv providers die 175/199€ vroegen voor 1 jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.