[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een sansat lijn, en de wesopro / acebird / gofast pakketten zijn toch echt anders. Veel minder kanalen/vod/series (65000 vs 15000), geen catch up, etc.
De "oude en /of goedkope versie"van Wesopro is /was een " Sansat " lijntje .
Het " nieuwe " Lijntje van WesoPro aka SHININGWORTH Official Store zijn " Hottest " lijntjes.
 
  • Like
Reacties: lasty82
Wesopro en gofast hebben wel catch up

Dat was ook waar ik op doelde. Er werd gezegd dat de wesopro pakketten (acebird/hottest/shiningworth/gofast) eigenlijk allemaal sansat zijn, wat dus duidelijk niet het geval is. sansat is een veel beperkter pakket als de eerdergenoemde.
 
Bij wesopro is de serverlink "hottest".

Ja, dat is de " nieuwe" link van WesoPro aka SHININGWORTH Official Store . ( EPG en atchup )
Je heb ook nog WesoPro met Sansat lijntje , heb deze zelf nog ruim 1 jaar gehad. (Geen EPG en Catchup was +/- 30 euro P/J ).
 
Sinds een paar maanden xinee iptv en al 1 week beeld gehad ze reageren ook niet meer op mijn vragen krijg melding die volgens mij op een server script fout lijkt
 

Bijlagen

  • 974488EF-AFFE-47FA-8346-B1C728258BFD.jpeg
    974488EF-AFFE-47FA-8346-B1C728258BFD.jpeg
    180,2 KB · Weergaven: 28
Wesopro is de laatste paar dagen niet zo best meer. Veel haperen. Hebben andere hier ook last van? Moet maar is op zoek naar een alternatief. iemand tips?
 
Staar je niet blind op url's, ze gebruiken allemaal een DNS, dus de ene week heet heet pietje en de andere week jantje en streams zijn niet veranderd
 
  • Like
Reacties: lola94
Status
Niet open voor verdere reacties.