[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook problemen met Wesopro iptv 6, krijg al sinds afgelopen dinsdag geen verbinding meer.
Kan wel het M3U bestand downloaden, echter zie ik in VLC dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://***:8000/****' niet openen.
Volgens Wesopro komt dit door het gebruik van een VPN, maar had deze al sinds het begin van het abonnement actief....
Dit wordt nu blijkbaar actief geblokkeerd, hopelijk wordt het snel vrijgegeven. Zit nu te wachten op een reactie, maar ben persoonlijk niet zo blij dat vpn wordt geblokkeerd.
Moet zeggen dat ik hiervoor een tevreden gebruiker was, prima beeld en veel CA, US en UK zenders in het pakket.
Hier werkt het weer na een nieuw account te hebben gekregen, vreemd maar prettig dat we weer iptv hebben.
 
Ik begrijp een ding niet helemaal... Er wordt hier regelmatig gegooid met wesopro 6. 5.4.3.etcetera doet het niet... 2 antwoorden later og ohja hij doet het wel want ik heb dit of ik heb dat gedaan ... ?‍♂️

Dit topic is eigenlijk in het leven geroepen om voor een leuk prijsje een aliexpress lijntje aan te halen.. (geen wesopro etcetera klaag topic)

Ik heb voor 20 euries een jaar mitvpro.. Werkt op dit moment gewoon goed.. Stopt hij ermee.. Het zij zo...

Maar wat is de meerwaarde dat iedereen hier gaat posten mijn lijntje doet het niet die van jou dan?

Ja die van mij wel maar bij mn zwager niet....

Neem dan Kpn.. Ziggo etcetera... (werkende epg) Voor een duppie op de 1e rang zitten heeft zo zn nadelen he..

Ik heb m'n alie voor de leuk maar het is geen must

Gewoon om dat het kan niet om dat het moet...
 
Dit topic is eigenlijk in het leven geroepen om voor een leuk prijsje een aliexpress lijntje aan te halen.
Kleine correctie, deze topic is er voor bedoeld om te discussiëren over de voor- en nadelen van deze Aziatische aanbieders. Niet om mensen te verleiden daar een aankoop te verrichten.
 
Kleine correctie, deze topic is er voor bedoeld om te discussiëren over de voor- en nadelen van deze Aziatische aanbieders. Niet om mensen te verleiden daar een aankoop te verrichten.
Og oja mijn excuses...

Ik wil natuurlijk niemand aanzetten om een veel goedkoper abbo te nemen dan menig lokale aanbieder.. Dat was/is zeker mijn intentie niet.... ?

Nu weer lekker ontopic... Oftewel discuseren over de aanbieders...

En niet van "hij doet het niet en nu weer wel en nu weer niet, gisteren bij tante sjaan op de koffie doet hij het niet pff sloeg ik een mooie flater"

Kunt hier klagen tot je een ons weegt maar heeft totaal geen nut......

Dus ontopic maar weer aub...
 
  • Like
Reacties: T-Bob en Lex
Nou, dat is dan jou mening, voor mij heeft het wel degelijk meerwaarde te weten of bvb. een storing bij meerdere kijkers zit of alleen bij mezelf.
Helemaal begrijpelijk hoor... Maar moet dat dan tig keren gemeld worden??

Misschien een apart wesopro topic aanmaken?
 
Laatst bewerkt:
pffff word dol hier ik heb sinds gister kastje met kodi erop en wow wat een puzzel nu zie ik hier overal iptv van ome ali maar hoe werken die doen hun dat installeren via een mac adres of moet je zelf installeren zo ja hoe eigenlijk precies heb gisteren toevallig een site dat heet kodi voor leken of zo iets (sorry als ik iemand pijn doe)
 
pffff word dol hier ik heb sinds gister kastje met kodi erop en wow wat een puzzel nu zie ik hier overal iptv van ome ali maar hoe werken die doen hun dat installeren via een mac adres of moet je zelf installeren zo ja hoe eigenlijk precies heb gisteren toevallig een site dat heet kodi voor leken of zo iets (sorry als ik iemand pijn doe)
ga naar zowerktkodi dan word al een stuk wijzer
 
pffff word dol hier ik heb sinds gister kastje met kodi erop en wow wat een puzzel nu zie ik hier overal iptv van ome ali maar hoe werken die doen hun dat installeren via een mac adres of moet je zelf installeren zo ja hoe eigenlijk precies heb gisteren toevallig een site dat heet kodi voor leken of zo iets (sorry als ik iemand pijn doe)
Ik vind iptv met kodi nogal omslachtig en traag. Misvhien beter met een gratis iptv apje proberen. Ook veel gemakkelijker voor een leek
 
  • Like
Reacties: lola94 en BenBem
Status
Niet open voor verdere reacties.