[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon berichtje sturen

heb jij voor mij een tip wat het beste is die niet buffert en in hd is zijn er eigenlijk ook die films hebben nederlands ondertiteld heb daar op aan het zoeken geweest maar das allemaal in het engels en snap daar niks van . Gr Marc
 
heb jij voor mij een tip wat het beste is die niet buffert en in hd is zijn er eigenlijk ook die films hebben nederlands ondertiteld heb daar op aan het zoeken geweest maar das allemaal in het engels en snap daar niks van . Gr Marc
Wesopro iptv6. Als het goed is ook terug kijken op de Belgische
 
Wesopro iptv6. Als het goed is ook terug kijken op de Belgische

Beste Luciano heb aan het zien geweest maar hetgeen ik zie staan van films dat zijn van die xxx maar ik zoek eigenlijk naar bioscoopfilms
maar dat is blijkbaar niet te vinden op ali of wel wat denk jij . Mvg Marc
 
Heeft Wesopro iptv 6 een andere naam gekregen bij Alie als ik de naam intyp kan hij het niet vinden
 
Ik begrijp niet dat iedereen zo lovend is over wesopro iptv6. Ik heb het nu een test lijn ervan en letterlijke elke kans die ik bekijk heeft om de paar minuten een “connection error”....
 
Ik begrijp niet dat iedereen zo lovend is over wesopro iptv6. Ik heb het nu een test lijn ervan en letterlijke elke kans die ik bekijk heeft om de paar minuten een “connection error”....
Misschien hebben ze problemen, onderhoud of iets anders nu?
 
Ik begrijp niet dat iedereen zo lovend is over wesopro iptv6. Ik heb het nu een test lijn ervan en letterlijke elke kans die ik bekijk heeft om de paar minuten een “connection error”....
Ik heb ook wesopro iptv6... En hier (op de camping met niet zo best internet) geen centje pijn... ?‍♂️

Gebruik hier alleen de hd zenders maar ivm de bandbreedte... Maar werkt gewoon perfect...

Zal straks de f1 eens gaan kijken op de wesopro..

Ipv op de ziggo android tv app..

Om te testen....
 
Misschien hebben ze problemen, onderhoud of iets anders nu?

Beetje late reactie, maar dat heb ik ook eens ondervonden (af en toe nog :) ), Het probleem was/is:
Dat ik af en toe mijn box vergeet uit te zetten , na het uitzetten van de TV.
Als ik dan b.v. op mijn tablet IPTV gaat kijken, krijg je inderdaad om de +/- minuut, dat het beeld even freesd en de melding geeft “connection error” en gaat dan weer dapper verder.
Mischien is dat niet het probleem bij jouw , maar je weet het nooit.
 
Ff wespro iptv in Google tikken en dan zie je alie staan. Klopt idd wat je zegt, kon het rechtstreeks via Alie ook niet meer vinden?

Als het goed is komen ze morgen weer online volgens Patrick, hebben even problemen ...... Wesopro en / of Shiningworth....
 
ik sta op het punt een abo te nemen bij ali via wesopro,maar hoe zit het met vod filmpjes?worden deze geupdated met andere nieuwe filmpjes,of blijven deze filmpjes voor altijd.

wie heeft hier ervaring mee?
 
ik sta op het punt een abo te nemen bij ali via wesopro,maar hoe zit het met vod filmpjes?worden deze geupdated met andere nieuwe filmpjes,of blijven deze filmpjes voor altijd.

wie heeft hier ervaring mee?
Kan je Wesopro al vinden op Ali dan? Ik kom ze niet tegen. Daar kan Patrick je vast antwoord op geven
 
Nog niet tegen gekomen, acebird pro world hd komt bovenaan, onder andere naam misschien?
 
Vind Wesopro best duur, 43 euro per jaar, dat is niet veel goedkoper dan de echt op NL gerichte concurrenten..
Holland IPTV 90,-
Vind Wesopro best duur, 43 euro per jaar, dat is niet veel goedkoper dan de echt op NL gerichte concurrenten..
Gofast 80€ p.j.
Holland IPTV 90€ p.j.
Totaal IPTV 80€ p.j.
3 op NL gerichte providers en als je IPTV6 hebt van Wesopro is dat ook NL gericht, voor omgerekend 3,60 p.m.?
 
  • Like
Reacties: koiram en Rudolf
Men proberende mij wijs te maken dat dit per jaar was ? maar daar trap ik niet in ....

Jammer dat je er niet 'in trapt', maar ik heb 12,07 euro betaald voor een heel jaar (15,18 euro normaal maar ik had nog een kortingscode gevonden). En dan niet de tot in de hemel geprezen wesopro (die ik erg instabiel vond) maar een andere aanbieder. Stabiel, goede kwaliteit en heel veel zenders. Werkt op mijn Nvidia Shield via de app DATOO player. En voor mij als plusplunt: je kunt VPN gebruiken. Vind ik wel zo'n veilig idee.

Kijk zelf maar of je het gelooft of niet. Maar bedenk: zoals de waard is.. ?
 
  • Like
Reacties: koiram
Holland IPTV 90,-

Gofast 80€ p.j.
Holland IPTV 90€ p.j.
Totaal IPTV 80€ p.j.
3 op NL gerichte providers en als je IPTV6 hebt van Wesopro is dat ook NL gericht, voor omgerekend 3,60 p.m.?
En hoe snel zijn ze met nieuwe zenders en met storing oplossen? Als je een paar uur zonder tv zit is gewoon klote.
 
Jammer dat je er niet 'in trapt', maar ik heb 12,07 euro betaald voor een heel jaar (15,18 euro normaal maar ik had nog een kortingscode gevonden). En dan niet de tot in de hemel geprezen wesopro (die ik erg instabiel vond) maar een andere aanbieder. Stabiel, goede kwaliteit en heel veel zenders. Werkt op mijn Nvidia Shield via de app DATOO player. En voor mij als plusplunt: je kunt VPN gebruiken. Vind ik wel zo'n veilig idee.

Kijk zelf maar of je het gelooft of niet. Maar bedenk: zoals de waard is.. ?
Wat is de naam van de aanbieder waar je het over hebt, of zoekopdracht in ali, dan ga ik die ook eens proberen. Geen link plaatsen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.