[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is je huidige aanbieder als ik vragen mag? Ik zit ook bij iptv totaal althans bij een reseller die hetzelfde pakket verkoopt, deze hebben de laatste weken flinke problemen met servers die down zijn, omdat ik er spuug zat van ben, heb ik gister een Wesopro lijn gekocht via Ali, n.a.v. de goede verhalen hier, maar nog niets van Wesopro gehoord.. Ben benieuwd naar het beeld, ik zal mijn ervaringen delen. Over Iptv totaal kan ik zeggen dat de kwaliteit van het beeld erg goed is als de servers het doen tenminste..
Ik zit bij TNCI en ik moet zeggen ze draaien nu bijna 10 maanden en echt super stabiel en amper last van bufferen mijn buffertijd staat zelf op 0.5 seconden. Alleen het uk en USA aanbod is wel iets kleiner als bij holland iptv maar die kijk ik zelf toch amper.
 
  • Like
Reacties: koiram
Holland iptv ben ik nu aan het testen. Maar zelf niet zo fan van.

Het begon bij mij al met aanvragen maandag aangevraagd na 3 uur nog geen mail hoe je nu moest betalen dus daarna zelf maar een mail gestuurd. 12 uur later kreeg ik eindelijk een mail voor te betalen dus dinsdag avond betaald. En daarna bleef het verdacht stil tot ik donderdag wilde afsluiten bij totaal iptv en ik daarbij toevallig het zelfde betaal adres kreeg die ze ook voor holland iptv gebruikte. Dus dat aangeven en 1 uur later was me lijn geactiveerd. Alleen toen ik ging kijken werkte alleen nl en be prima en de rest ging meer dan de helft niet open. Dus ik aangeven bleek dat er wat servers down waren maar ze gingen het proberen oplossen. De volgende dag kon ik geen verbinding maken met het portaal dus ik weer een ticket aangemaakt en na 12u kon ik weer kijken. Dus de eerste indruk bij mij is niet al te best dat doet me huidige leverancier het een stuk beter qua service.

Alleen bij holland iptv is het aanbod qua buitenlandse zenders iets ruimer dan me huidige leverancier en qua kwaliteit daar van doen ze niet echt onder voor elkaar.
Qua vod en series is het aanbod van mijn huidige leverancier een stuk ruimer en het zappen tussen zender gaat daar ook net iets sneller.
Wat is je huidige provider?
 
Mijn Wesopro lijn is gister geactiveerd, eerste indruk is goede kwaliteit voor een prima prijs. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik iptvtotaal en tnci net wat beter vind, maar je mist niets wat zenders NL zenders betreft met Wesopro en ze zijn een stuk goedkoper.
 
Zijn en nog leden waarbij de catch up van Wesopro nog steeds niet werkt?
Ik heb vandaag nog contact gehad met Rayn van wesopro maar hij vertelde dat het probleem opgelost zou zijn maar bij mij werkt het nog altijd niet.
 
  • Like
Reacties: jEFTA
Zijn en nog leden waarbij de catch up van Wesopro nog steeds niet werkt?
Ik heb vandaag nog contact gehad met Rayn van wesopro maar hij vertelde dat het probleem opgelost zou zijn maar bij mij werkt het nog altijd niet.
Bedoel je niet Patrick? Heb hier van de week ook melding van gemaakt bij hem en ze hebben groot onderhoud tot dit weekend, catch up en deel van vod/tv series doen het niet.
 
Bedoel je niet Patrick? Heb hier van de week ook melding van gemaakt bij hem en ze hebben groot onderhoud tot dit weekend, catch up en deel van vod/tv series doen het niet.
Hier idem dito vod en terug kijken werkt niet.. Kreeg dit vd week..
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201011-001532_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20201011-001532_WhatsApp.jpg
    221,8 KB · Weergaven: 38
Bedoel je niet Patrick? Heb hier van de week ook melding van gemaakt bij hem en ze hebben groot onderhoud tot dit weekend, catch up en deel van vod/tv series doen het niet.
Ik sta altijd in contact met rayn, ik dacht dat ze met 3 waren bij wesopro.
Toen ik het vorige weekend melden zei hij dat het feestdag was bij hun en dat hij het zou melden bij de admin, gisteren zei hij dat het opgelost zou zij maar catch up doet het nog niet.
VOD heb ik getest en die doet het wel, maar kijk daar zelf heel weinig naar.
We zullen het nog maar even afwachten dan .
Post automatically merged:

Hier idem dito vod en terug kijken werkt niet.. Kreeg dit vd week..
Thx, dit bericht heb ik niet gehad.
 
Heb nu een testlijntje lopen van hottest iptv. Prima beeld en dito aanbod van zenders. Eigenlijk het beste wat ik totnogtoe getest heb.

Eén vraagje voor de mensen die met Tivimate (gratis versie) kijken. Hoe krijg je subs werkende op Engelse zenders? Heb ook satelliet tv en daar kun je bij de publieke en de commerciële zenders subtitels aanzetten, maar of ik nu caption aanvink of niet, ze verschijnen niet. Wat doe ik fout ?
 
Oeps verkeerde topic.... ?

Bericht verwijderd....
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of de algemene zenderlijsten van IPTV ook de zender NPO-plus bevat? Zie hem zo snel niet staan in mijn lijst van Ali.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.