[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongetwijfeld almaar hun jurisdictie leidt niet tot over de landsgrenzen, en zeker niet in China. Je mag de aanbieder gerust normen alleen geen links.

gebruik zelf Wesopro en ben aardig tevreden heb eigenlijk nooit issues.
De naam op alie is Megaott. Ik heb hem niet heel uitgebreid getest nog. Hij draait nu bij een tante. Ik heb geen klachten gehoord.

Laatst LiveGo getest. Was minstens even goed. Misschien zelfs iets beter.

Iptvmulti van hier op het forum heb ik nu 2 dagen, en is tot zover echt een klasse apart. Werkt beter dan Ziggo. Maar uiteraard ook een andere prijsklasse tov de "20e per jaar alie providers".
 

Hot Promotions in iptv​

nl content Geweldig nieuws! U bent op de juiste plaats voor iptv. Inmiddels weet u dat al, wat u ook zoekt, u zult het zeker vinden op AliExpress. We hebben letterlijk duizenden geweldige producten in alle productcategorieën. Of u nu op zoek bent naar hoogwaardige labels of goedkope, goedkope bulkaankopen, wij garanderen dat het hier op AliExpress is.U vindt officiële winkels voor merknamen naast kleine onafhankelijke verkopers van kortingen, die allemaal snelle verzending en betrouwbare, evenals handige en veilige betaalmethoden bieden, ongeacht hoeveel u ervoor kiest te besteden.
AliExpress zal nooit verslagen worden op het gebied van keuze, kwaliteit en prijs. Elke dag vind je nieuwe aanbiedingen, alleen online, winkelkortingen en de mogelijkheid om nog meer te besparen door kortingsbonnen te verzamelen. Maar misschien moet u snel handelen omdat deze top iptv binnenkort een van de meest populaire bestsellers wordt. Bedenk hoe jaloers je vrienden zullen zijn wanneer je hen vertelt dat je je iptv op AliExpress hebt gekregen. Met de laagste prijzen online, goedkope verzendtarieven en lokale inzamelingsopties, kunt u een nog grotere besparing realiseren.
Als je nog steeds in tweestrijd bent over iptv en erover denkt een vergelijkbaar product te kiezen, is AliExpress een geweldige plek om prijzen en verkopers met elkaar te vergelijken. We helpen u erachter te komen of het de moeite waard is om extra te betalen voor een high-end versie of dat u een zo goed mogelijke deal krijgt door het goedkopere artikel te kopen. En, als je jezelf gewoon wilt trakteren op de duurste versie, zorgt AliExpress er altijd voor dat je de beste prijs krijgt voor je geld, zelfs als je weet dat je beter kunt wachten tot een promotie begint en de besparingen die u kunt verwachten.
AliExpress is er trots op ervoor te zorgen dat u altijd een geïnformeerde keuze hebt wanneer u koopt bij een van de honderden winkels en verkopers op ons platform. Elke winkel en verkoper wordt beoordeeld op klantenservice, prijs en kwaliteit door echte klanten. Bovendien kunt u de winkel- of individuele verkopersbeoordelingen lezen, evenals prijzen, verzend- en kortingsaanbiedingen voor hetzelfde product vergelijken door opmerkingen en beoordelingen te lezen die door gebruikers zijn achtergelaten. Elke aankoop heeft een sterrenclassificatie en bevat vaak opmerkingen van eerdere klanten die hun transactie-ervaring beschrijven, zodat u elke keer met vertrouwen kunt kopen. Kortom, u hoeft ons niet te geloven - luister gewoon naar onze miljoenen tevreden klanten.
En als je AliExpress nieuw bent, laten we je een geheim achter. Net voordat u op 'Nu kopen' klikt in het transactieproces, neemt u even de tijd om te controleren op kortingsbonnen - en bespaart u nog meer. U kunt winkelbonnen, AliExpress-kortingsbonnen vinden of elke dag kortingsbonnen verzamelen door games te spelen in de AliExpress-app. En omdat de meeste van onze verkopers gratis verzending aanbieden, denken we dat u het ermee eens zult zijn dat u deze iptv online krijgt tegen een van de beste prijzen.
We hebben altijd de nieuwste technologie, de nieuwste trends en de meest besproken labels. Op AliExpress is kwaliteit, prijs en service standaard - elke keer weer. Start hier de beste winkelervaring die je ooit zult hebben.!!!


vandaag op aliexpress gelezen
 
Heb goede ervaring met SJIPTV.
Post automatically merged:

soonjusiptv store (effe berichtje sturen voor de link want ze mogen niet meer adverteren op ali met iptv)
Post automatically merged:


Ali verwijdert momenteel alle iptv adverteerders. Ze zijn nog te vinden als je tussen de lijntjes leest. Een wifi dongle voor 25 euro en zo. Of gewoon een shipping zonder product van 22 euro enz... Als je zulke links tegenkomt gewoon effe contact leggen met verkoper. Die geeft je dan je juiste link
Met deze ook goede ervaring ermee.
 
Heb een aantal getest uit dit forum, maar volgens mij ben ik de enige die problemen ondervind met deze aanbieders. Het lijkt ook wel hoe goedkoper, hoe sneller er problemen ontstaan.
 
Heb ook Evybuy aangeschaft. Alleen bij Nederlandse films krijg ik Arabische ondertiteling! Heb ze een mail gestuurd, ben benieuwd. Ik heb ze met Paypal betaald.
i|Deal d8 ik ook
Post automatically merged:

Ik heb met PayPal betaald.
Post automatically merged:



Ze hebben multisubs. Dus bij series en films veel verschillende talen.
Welk pakket heb jij? Ik heb ze allemaal getest, en voor de NL markt is NETV de beste optie.
Of dat beste is is persoonlijk, ik heb de OTT Plus, 22 euro p/jaar, en echt alles van NL en de rest van de wereld, incl HBO, Filmnet en als je aan je trekken wilt komen ook een enorme ADULT sectie
Post automatically merged:

Heb jij heb problemen met de NL sport zenders?
Alles werkt, zoals bij andere aanbieders kan een stream weleens even niet werken, maar 95% vd keren wel prima. Heb OTT Plus van hen, echt alles wat je wilt.
 
i|Deal d8 ik ook
Post automatically merged:


Of dat beste is is persoonlijk, ik heb de OTT Plus, 22 euro p/jaar, en echt alles van NL en de rest van de wereld, incl HBO, Filmnet en als je aan je trekken wilt komen ook een enorme ADULT sectie
Post automatically merged:


Alles werkt, zoals bij andere aanbieders kan een stream weleens even niet werken, maar 95% vd keren wel prima. Heb OTT Plus van hen, echt alles wat je wilt.
is het ook met catchup?
 
Heb sinds eind oktober een jaar abo bij redpanda, (volgens mij reseller van Blackiptv)heb er al verschillende gehad in de loop der jaren, maar deze spannen wel de kroon, wat een ellende, je kunt niet 1 uur fatsoenlijk kijken, vastlopers, buffers, vertraagd beeld, geluid en beeld lopen niet synchroon etc.etc.
test lijntje was perfect, maar dan begint het gedonder, berichten worden niet meer beantwoord.
 
Heb sinds eind oktober een jaar abo bij redpanda, (volgens mij reseller van Blackiptv)heb er al verschillende gehad in de loop der jaren, maar deze spannen wel de kroon, wat een ellende, je kunt niet 1 uur fatsoenlijk kijken, vastlopers, buffers, vertraagd beeld, geluid en beeld lopen niet synchroon etc.etc.
test lijntje was perfect, maar dan begint het gedonder, berichten worden niet meer beantwoord.

Daarom de eerste keer voor 3 maand nemen, daarna evalueren en bij nemen, als je tevreden was.

The Best Way
 
Zijn er meer mensen met Wesopro in combinatie met KPN?
Op Ziggo werkt het goed in mijn thuissituatie.
Bij familie werkt dezelfde lijn niet op KPN.
Even getest met de Mobiel als wifi punt, dan werkt het wel.
Link van een andere aanbieder werkt ook goed.
 
Zijn er meer mensen met Wesopro in combinatie met KPN?
Op Ziggo werkt het goed in mijn thuissituatie.
Bij familie werkt dezelfde lijn niet op KPN.
Even getest met de Mobiel als wifi punt, dan werkt het wel.
Link van een andere aanbieder werkt ook goed.
hier op kpn glasvezel loopt wesopro goed
 
Zijn er meer mensen met Wesopro in combinatie met KPN?
Op Ziggo werkt het goed in mijn thuissituatie.
Bij familie werkt dezelfde lijn niet op KPN.
Even getest met de Mobiel als wifi punt, dan werkt het wel.
Link van een andere aanbieder werkt ook goed.
Ik heb hetzelfde aan de hand met telenet. Heb het opgelost gekregen via een vpn.
 
Net contact gehad via de app. Ik moest vpn proberen, terwijl ze zelf bij de aankoop meedelen dat je dit niet mag gebruiken.
Is ook zo. Is wel vreemd dat hun connectie door enkele ISP geblokkeerd word. Gebruik al jaren iptv van verschillende providers en nooit geen problemen gehad.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een test aangevraagd voor IPTV bij SoonJusIPTV Store. Twaalf maanden voor nog geen 21 Euro. Veel kanalen in Hevc/H265. De moeite waard om een uitgebreide test aan te vragen. Testduur meerdere dagen. Goede service
 
Vandaag een test aangevraagd voor IPTV bij SoonJusIPTV Store. Twaalf maanden voor nog geen 21 Euro. Veel kanalen in Hevc/H265. De moeite waard om een uitgebreide test aan te vragen. Testduur meerdere dagen. Goede service
Welke heb je gekozen? Cobra, Pro, Ott, Sansat? Welke is het beste als je Nederlandse en Belgische zenders het belangrijkst vindt?
 
Welke heb je gekozen? Cobra, Pro, Ott, Sansat? Welke is het beste als je Nederlandse en Belgische zenders het belangrijkst vindt?
Ik kan je geen antwoord geven op de onderliggende provider, wat ik wel heb gezien is dat er 119 H265/HEVC Nederlandse kanalen zijn en epg.Prima kwaliteit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.