[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
i|Deal d8 ik ook
Post automatically merged:


Of dat beste is is persoonlijk, ik heb de OTT Plus, 22 euro p/jaar, en echt alles van NL en de rest van de wereld, incl HBO, Filmnet en als je aan je trekken wilt komen ook een enorme ADULT sectie
Post automatically merged:


Alles werkt, zoals bij andere aanbieders kan een stream weleens even niet werken, maar 95% vd keren wel prima. Heb OTT Plus van hen, echt alles wat je wilt.
Ott plus vindt ik niet op ali, jammer dat hier geen link mag worden gegeven.
 
Vandaag een test aangevraagd voor IPTV bij SoonJusIPTV Store. Twaalf maanden voor nog geen 21 Euro. Veel kanalen in Hevc/H265. De moeite waard om een uitgebreide test aan te vragen. Testduur meerdere dagen. Goede service
Ik heb ook een test-account aangevraagd bij SoonJusIPTV. Ik heb een testlijn voor de Cobra die voor 12 maanden € 29,25 kost.

Kwaliteit is redelijk tot goed. WesoPro is beter, maar SoonJusIPTV is goedkoper. De meeste logo's zijn aanwezig en ook de VOD is erg uitgebreid.

De catch-up (terugkijken) werkt ook goed!

Conclusie is dat je voor het geld wel een mooi aanbod krijgt.
 
Laatst bewerkt:
als je tv kijkt via internet, bieden sommige IPTV-providers een bepaald aantal zenders aan die ze inhalen, zodat je een paar dagen, misschien een week terug kunt gaan, een paar bieden zelfs 14-daagse catchup aan Dit betekent dat je maximaal 2 weken terug kunt gaan en elk programma kunt bekijken dat is opgenomen als een inhaalprogramma, dat je via je epg kunt zoeken en dan kan terugkijken
 
als je tv kijkt via internet, bieden sommige IPTV-providers een bepaald aantal zenders aan die ze inhalen, zodat je een paar dagen, misschien een week terug kunt gaan, een paar bieden zelfs 14-daagse catchup aan Dit betekent dat je maximaal 2 weken terug kunt gaan en elk programma kunt bekijken dat is opgenomen als een inhaalprogramma, dat je via je epg kunt zoeken en dan kan terugkijken
Oké weer wat geleerd?
 
Webest electronic Co Ltd Store , nam een abbo voor 18 mnd , na 2 mnd geen verbinding meer en verkoper geeft geen antwoord.
weggegooid geld ....helaas
 
  • Grappig
Reacties: raymie
als je tv kijkt via internet, bieden sommige IPTV-providers een bepaald aantal zenders aan die ze inhalen, zodat je een paar dagen, misschien een week terug kunt gaan, een paar bieden zelfs 14-daagse catchup aan Dit betekent dat je maximaal 2 weken terug kunt gaan en elk programma kunt bekijken dat is opgenomen als een inhaalprogramma, dat je via je epg kunt zoeken en dan kan terugkijken
Over welke heb je het dan? 14 dagen catchup?
 
Binnen een week of vier loopt mijn 3 maanden abo'tje af bij WP. Zeer blij mee, dus ik wil wel verder met hen.

Nu vroeg ik me af. Beter vraag tot verlengen via whatsapp (krijg ik dan nog de promo prijs?) of een nieuw accountje afsluiten, met ali korting, alsof ik nieuwe klant ben?
 
kun je vragen toch via whatsapp of dat kan anders alsnog een nieuw account afsluiten en 3 euro korting krijgen maar 43 euro of 40 euro voor een jaar maakt niet zoveel verschil
 
Ben al geruime tijd aan het meelezen en heb een half jaar bij SoonJusIPTV gekocht. Met de kwaliteit zeer tevreden. Ik krijg alleen de epg niet werkend...

Hier in het forum heb ik gevonden dat je de link van tvgids kunt gebruiken. Dat werkt voor sommige zenders ook wel (bijna alle Duitse zenders), maar de Nederlandse zenders hebben helemaal geen informatie.

Nu heb ik de Chinees ook al aangeschreven, maar daar krijg ik alleen maar reacties van 5 woorden. Hij geeft aan dat ik de m3u link kan gebruiken, maar dat werkt ook niet.

Iemand enig idee hoe ik dit weekend kan krijgen?
 
hoe log in met je complete url file of met login xtream Codes nl. met xtream neem je direct de epg mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.