1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

IPTV Aanbieders

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door Plenkske, 6 apr 2017.

?

Welke IPTV aanbieder heb jij, en raad je aan ?

1. HIPTV

66,3%
  2. Rapid IPTV

18,8%
  3. Necro IPTV

3,1%
  4. Iets anders, namelijk.... (geef reactie)

16,1%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Plenkske

Plenkske Moderator Medewerker

Leuk Bevonden:
    512
    In dit topic verzamelen we de belangrijkste IPTV Aanbieders, met wat informatie en nuttige links.

HIPTV
    Link: Login of registreer een account om deze link te zien.
    Forum topic(s): Login of registreer een account om deze link te zien.
    Login of registreer een account om deze link te zien.
    Extra informatie: deze aanbieder is van mening dat service het belangrijkste is. Natuurlijk zijn de 4000+ kanalen ook goed op orde, stabiel en van goede kwaliteit. @Eric Hebs is je contactpersoon voor deze aanbieder. Je zal niet teleurgesteld worden!

Rapid IPTV
    Extra informatie: deze aanbieder is sinds kort verhuist en is in de afgelopen jaren erg belangrijk gebleken in iptv land. Deze aanbieder heeft erg veel capaciteit om al zijn klanten te bereiken. Service is daardoor wel wat minder, je zult het moeten hebben van de resellers die je kunnen helpen.

Necro IPTV
    Extra informatie: begonnen als doorgeefluik van Rapid, maar intussen heeft het óók eigen streams.

Nog meer iptv aanbieders vindt je hier: Login of registreer een account om deze link te zien.
    Dit is een overzicht die vanuit Reddit gemaakt is.
    Hier op het forum kan je ook nog andere aanbieders vinden: Login of registreer een account om deze link te zien.

PS. mocht iemand nog een andere aanbieder hebben die in dit overzicht thuis hoort, laat het me dan weten

DuxXx, nitram78, pcknobbel en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Spinix

Spinix Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.397
    Let op: Dit is geen klaag topic, mocht je niet tevreden zijn met een IPTV dienst uit deze lijst neem dan contact op met @Plenkske en maak eventueel een topic aan in het Login of registreer een account om deze link te zien. met een goed onderbouwde reden waarom je dit vindt.

Mocht je je eigen IPTV dienst willen toevoegen aan deze lijst kan dit door een PM te sturen naar @Plenkske

Laatst bewerkt: 14 aug 2017
    Eric Hebs, LeX en Plenkske vinden dit leuk.
  3. jassie

jassie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    @Eric Hebs is het een bewussie dat jou HIPTV niet in de Rapidlijst staat? Groot klant-potentieel voor je lijkt me?
    Verder: Die lijst is ook niet 100% "eerlijk" veel dingen worden niet goed bij gehouden en informatie is soms slecht geverifieerd.
    ps. De poll vraag welke heb je en welke raad je aan. Zijn voorr mij 2 verschillende antwoorden (RAPID nu, maar HIPTV aanrader).

4. Panadero

Panadero Expert

Leuk Bevonden:
    295
    Dik en dik tevreden met HIPTV en de manier en snelheid waarmee ze communiceren richting bestaande en nieuwe klanten.
    Maar ook op de manier waarop ze en aan de weg timmeren om de kwaliteit en het aanbod continue te verbeteren.
    Chappau :leuk:

Eric Hebs vindt dit leuk.
  5. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    686
    @jassie HIPTV heeft (gelukkig) niets met Rapid IPTV te maken, daarnaast heb ik helaas geen idee wat jij bedoeld met een Rapidlijst, en ook niet wat er dan niet eerlijk zou zijn.

Graag enige toelichting wat je precies bedoeld zodat we het beter kunnen beantwoorden. Maar houd het beknopt want deze thread is niet om te klagen over een van de genoemde aanbieders, dan wordt het al snel offtopic :)

6. jassie

jassie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Sorry. Een ouderwetse typo.
    Reddit bedoelde ik. Je staat niet tussen die Reddit lijst ;)

7. Igor

Igor Forumlid

Leuk Bevonden:
    14
    Absoluut tevreden met HIPTV!!! Veel zenders voor betaalbare prijs, service is uitstekend... mijn klanten zijn zeer tevreden tot nu geen enkele klacht!!!

darko en Eric Hebs vinden dit leuk.
  8. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.433
    Mag ik de brutale vraag stellen of u dan reseller bent van Hiptv.

Panadero en Igor vinden dit leuk.
  9. Igor

Igor Forumlid

Leuk Bevonden:
    14
    Goedenmorgen,

Nee ik ben geen reseller van HIPTV enkel een tevreden gebruiker. Veel van mijn vrienden en klanten zochten een betrouwbare IPTV aanbieder en HIPTV is in mijn ogen het meest betrouwbaar en stabiel. Daarnaast service is ook erg belangrijk en dat zit in dit geval ook goed...

Splif, Plenkske en LeX vinden dit leuk.
  10. Kolade

Kolade Forumlid

Leuk Bevonden:
    8
    De Duitse, de Britse en de Vlaamse zenders komen zonder noemenswaardige problemen door. Ik ben zeer content dus ik bevestig wat Igor al schreef.

Igor vindt dit leuk.
  11. RobertoKodi

RobertoKodi Senior

Leuk Bevonden:
    186
    ik gebruik sinds kort IPTIVI , na wat rond gehuppeld te hebben tussen een aantal IPTV providers.
    Wat ik zeker af kan raden is : Sound en vision Login of registreer een account om deze link te zien. Die nemen vaak niet eens de moeite , om te reageren op hun mail. of super beknopt .
    Dat abonnement laat ik dan ook lekker verlopen en ene kant blij. anders niet bij de IPTIVI uitgekomen.

Heb bij iptivi totaal geen last van bufferen of lang wachten met zappen , allemaal lekker stabiel
    Gebruik deze op me Nvidia shield middels IPTV app vanuit playstore icm Archos Video Player deze ondersteund namelijk AC3 geluid en DTS .Zeker handig als je speelt vanaf de VOD of film kanalen.

En de service is perfect, via mail hele snelle reactie, en regelmatig via de site te benaderen via de zgn live chat box
    Url : Login of registreer een account om deze link te zien.
    Kanalen : 4038 zenders
    Vod : 4500
    Reseller van Kings box.
    De meeste wel bekende NL zenders in 1080P .

Laatst bewerkt: 24 mei 2017
  12. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.433
    Een kritiek puntje dan ..een testje van 12 uur kost €2.50

13. Igor

Igor Forumlid

Leuk Bevonden:
    14
    Testje is naar mijn idee kosteloos bij HIPTV en de service net zo goed als niet beter.. HIPTV is prijs/kwaliteitverhouding DE aanbieder voor IPTV. Wil je perse alles in 1080 of 4K dan is het een ander verhaal, maar in mij optiek absoluut niet nodig.. HIPTV levert prima kwaliteit (720p) en als er iets is krijg je binnen no time antwoord en de oplossing. Voor mij geen ander ;)

14. RobertoKodi

RobertoKodi Senior

Leuk Bevonden:
    186
    staat er inderdaad , ik kreeg daarintegen een test link zonder te betalen .
    Ik vroeg gewoon een url ter vergelijking.
    Sterker nog hij bood het zelf al aan , na aanleiding van een aantal vragen die ik stelde

15. Panadero

Panadero Expert

Leuk Bevonden:
    295
    Met gezonde concurrentie is niks mis.
    Dank voor de review Roberto :leuk:

Igor en LeX vinden dit leuk.
  16. Richard!!!

Richard!!! Actief

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb als aanbieder HDstreambox. Geen idee waar de oorspronkelijke stream vandaan komt. Ben zeker tevreden over de beeldkwaliteit. Helaas en daar ben ik later achter gekomen, ze bieden verder geen hulp. 1 dag was wel weer gratis :lach:

17. Spinix

Leuk Bevonden:
    1.397
    Ik zie dat NecroIPTV nu ook 20% korting geeft. Een jaar abbo heb je dus al voor 70 euro.

Kortingscode: HAPPYEASTER20

Panadero vindt dit leuk.
  18. Panadero

Panadero Expert

Leuk Bevonden:
    295
    Dank voor de tip @Spinix maar blijf voorlopig nog ff trouw aan HIPTV :)

19. Hzr

Hzr Forumlid

Leuk Bevonden:
    2
    necro heeft wel dramatische support haha

Plenkske vindt dit leuk.
  20. Spinix

Leuk Bevonden:
    1.397
    Ik geef alleen de tip haha. Naar mijn weten is HIPTV ook beter dan Necro.

Panadero vindt dit leuk.