IPTV abonnement weigert zijn dienstverlening

Petra1234

Nieuwkomer
21 mrt 2020
4
0
1
29
Goedenavond ??
Ik heb sinds kort een iptv abonnement, en de eerste keer deed ie het perfect. Maar toen ik m weer wilde aan zetten deed ie het niet meer.. Ik heb een smart box, en als ik op de iptv klik dan lijkt ie te laden en dan gooit ie m weer uit. Dus hij komt echt niet meer in de iptv. Ik heb ook gevraagd of het aan t netwerk lag, ook niet. Is er iemand die het antwoord weet ??
 
Goedenavond ??
Ik heb sinds kort een iptv abonnement, en de eerste keer deed ie het perfect. Maar toen ik m weer wilde aan zetten deed ie het niet meer.. Ik heb een smart box, en als ik op de iptv klik dan lijkt ie te laden en dan gooit ie m weer uit. Dus hij komt echt niet meer in de iptv. Ik heb ook gevraagd of het aan t netwerk lag, ook niet. Is er iemand die het antwoord weet ??
Wat gooit die eruit?Stopt de applicatie?Krijg je een foutmelding?
 
Als ik erop klik dan verschijnt het laad scherm van smart box zelf, en dan springt ie terug op het home scherm zonder fout melding. Hij komt niet eens op iptv ?
Ja een crash van je applicatie dus misschien even verwijderen en opnieuw installeren dat wil nog wel eens de truc wezen.
Enig idee welke applicatie je gebruikt?
 
Ja een crash van je applicatie dus misschien even verwijderen en opnieuw installeren dat wil nog wel eens de truc wezen.
Enig idee welke applicatie je gebruikt?
Ik weet niet zo goed wat je bedoeld.. Ik dacht dat iptv zelf een applicatie was, kan ik dat verwijderen zonder het te verpesten ? ?
 
De app die je probeert te openen verwijderen wat is de naam daarvan ?
 
De app die je probeert te openen verwijderen wat is de naam daarvan ?

er staat gewoon iptv, die probeer ik te openen en dat lukt dus niet. Ik zou ook niet weten hoe ik dit moet verwijderen ?
 

Bijlagen

  • DE32A43E-DDD6-4055-969E-8CBF922AB430.jpeg
    DE32A43E-DDD6-4055-969E-8CBF922AB430.jpeg
    14,5 KB · Weergaven: 62
Misschien makkelijker als je even zegt over welke provider het gaat, merk van kastje. Of is het een ali expresje?
Lijkt mij dat elke fatsoenlijke reseller toch wel ondersteuning zal geven.
 
er staat gewoon iptv, die probeer ik te openen en dat lukt dus niet. Ik zou ook niet weten hoe ik dit moet verwijderen ?
Misschien even een foto maken die we ook kunnen lezen / begrijpen loop gewoon even richting de tv en zorg dat je telefoonscherm geheel gevuld is met het beeld van je tv..
Normaal kan je applicaties verwijderen via menu - apps.(net als op een telefoon of tablet)
Post automatically merged:

Misschien makkelijker als je even zegt over welke provider het gaat, merk van kastje. Of is het een ali expresje?
Lijkt mij dat elke fatsoenlijke reseller toch wel ondersteuning zal geven.
Ja maar wat verwacht jij allemaal van een reseller?Zeker zal een normale reseller zijn best willen doen maar mensen kopen vaak op advies van "deskundige" vrienden / kennissen iets en vervolgens laat zo'n "deskundige" verstek gaan want dit gaat ze boven hun pet...en dan wordt een reseller ermee opgezadeld.
Misschien kan ze even het merk en type doorgeven vast en zeker zal er een doosje bij hebben gezeten?
 
Ik verwacht dat een reseller ondersteuning aan zijn klanten geeft. Mogelijk staat er iets met de lijn niet goed bij de aanbieder of inderdaad een probleem met het kastje. Een reseller hoort wel een goede ondersteuning te geven en dat kan ooit lang duren bij sommige klanten maar dat hoort erbij. Maar ik denk dat dat we hier ook al voorbeelden voorbij hebben zien komen van resellers die verkopen en verder op geen enkele mail of app meer reageren.
Zeker omdat er zo weinig info is van abbo, kastje enz denk ik aan ali of dergelijke...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: dreamshare
Mijn IPTV provider is iptv.dreambox.eu maanden eruit geweest, heel stom had ik voor een jaar betaald. Drama IPTV, ik heb een H96 Max+ 4K, 32 Gb. steeds buffering, elke minuut soms, soms helemaal geen beeld. De laatste week is er weer contact, nadat ze in September vorig jaar tot een week geleden niet te bereiken waren. Men zegt nu dat het aan mijn android box ligt, maar in Kodi draaien films normaal. Pas nadat ik het abonnement gekocht had kwam ik er achter dat het eigenlijk een illegaal iets is.
 
Via Facebook krijg ik reclame van Flanagan.com, iemand ervaring met deze IPTV provider.
 
Henk je laatste bijdrage is niet in overeenstemming met je eerste posts.
Iets met die bekende ezel stoot ...... ?
 
Als ik mij niet vergis reseller van mytvonline toen. Nu je box is om te beginnen niet ideaal. Heb dat hier zelf eens getest en draait gewoon klote om eerlijk te zijn. Investeer dan in goede androidbox zoals formuler of amiko. Nu inderdaad vorig jaar was het ivm takedown overal erg slecht. Dit is inmiddels wel overal redelijk opgelost. Dit is natuurlijk altijd een risico met IPTV en dat dit niet legaal was had je ook een beetje kunnen aanvoelen aangezien je al die zenders kon kijken voor nog een 10tje per maand.
Nu goede IPTV providers zijn er zeker maar verwacht geen 100 procent stabiliteit of dergelijke. Lees reviews eens na op dit forum. Zelf tevreden van TNCI en cobra maar er zijn best nog andere goede.
 
Als ik mij niet vergis reseller van mytvonline toen. Nu je box is om te beginnen niet ideaal. Heb dat hier zelf eens getest en draait gewoon klote om eerlijk te zijn. Investeer dan in goede androidbox zoals formuler of amiko. Nu inderdaad vorig jaar was het ivm takedown overal erg slecht. Dit is inmiddels wel overal redelijk opgelost. Dit is natuurlijk altijd een risico met IPTV en dat dit niet legaal was had je ook een beetje kunnen aanvoelen aangezien je al die zenders kon kijken voor nog een 10tje per maand.
Nu goede IPTV providers zijn er zeker maar verwacht geen 100 procent stabiliteit of dergelijke. Lees reviews eens na op dit forum. Zelf tevreden van TNCI en cobra maar er zijn best nog andere goede.
Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad een nieuwe box besteld, Xiaomi 64 8 gb. Android 8.1. Hier in Thailand het best getest. Verwacht hem rond 1 April. Ik heb eerlijk gezegd mijn buik vol van Dreambox.eu, ze beloven van alles, maar nakomen niks. Heb nog betaald tot en met July, dan zoek ik een andere.
 
Door het Corona virus zit iedereen massaal thuis tv te kijken en kunnen er streaming problemen optreden .You tube en Netflix oa hebben ook al hun stream kwaliteit verlaagd.
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad een nieuwe box besteld, Xiaomi 64 8 gb. Android 8.1. Hier in Thailand het best getest. Verwacht hem rond 1 April. Ik heb eerlijk gezegd mijn buik vol van Dreambox.eu, ze beloven van alles, maar nakomen niks. Heb nog betaald tot en met July, dan zoek ik een andere.
Men vraagt om het Mac-adres van de Xiaomi box. Ik heb bij WiFi een Mac-adres gevonden, maar dreambox.eu zegt dat niet het goede is. Destijds bij de verkoop werd ik goed geholpen, maar nu niet. Toch €130 euro betaald voor een jaar, maar erg weinig plezier van gehad.
 
Je moet het MAC adres geven van de APP die je gebruikt op de box om iptv te kijken. Of een m3u vragen die je hier gebruikt voor de app.