Iptv abonnement

Hoi. Ik ben ook nieuw en zou graag willen weten wat een testline inhoud. Wat voor kanalen ontvang je met iptv en hoe zet je dit in de Kodi aan? Hoor het graag van jullie. Alvast bedankt. Groetjes bianca.
 
Die heb ik al 2x mogen testen , het probleem is dat de HD (1080) streams niet lekker willen lopen bij mij :( dus wil even kijken waar de fout nu zit
aangezien ik een 40/30 VDSL verbinding heb moet dit makkelijk kunnen zonder vaslopen/blokken/stotteren lijkt mij ?? ..

Vandaar dat ik even een andere stream/link wil proberen om zo de oorzaak te kunnen vinden :)
Ik neem aan dat je je box hebt aangesloten via een netwerkkabel?
 
Nu ben ik toch wel erg benieuwd waarom simpleclient niet bij jou werkt.
 
Nu ben ik toch wel erg benieuwd waarom simpleclient niet bij jou werkt.

Ik krijg dus telkens deze melding.
Als ik hem inschakel en dan opnieuw start staat die dus uit en vandaar denk ik deze melding
en als ik deze weer opnieuw inschakel en dan staat herhaald die het probleem dat die weer is uitgeschakeld de PV Addon (IPTV Simple)

You must be registered for see images
 
en dat is in een android box of windows ?

wat heb je al geprobeerd voordat we met waslijst aan tips komen zoals volledig verwijderen (ook %appdata%) en dan her installatie, reboot, update enzovoorts
 
en dat is in een android box of windows ?

wat heb je al geprobeerd voordat we met waslijst aan tips komen zoals volledig verwijderen (ook %appdata%) en dan her installatie, reboot, update enzovoorts

Goedemorgen

ik heb al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren :)
Het gaat trouwens om een Android box (de 4K versie) van MXQ Pro ofzo

Valt me op dat hier de versie dus van Kodi opzit die van TVADDONS.ag ofzo dat heeft de app (kodi) aan als hij opstart
de PVR clienten die er standaard opzitten zijn buitenlands spaans ofzo dus deze PVR Simple client heb ik via een USB en ZIP file erop gezet :)
 
Je hebt geprobeerd Kodi te verwijderen, maar is dat ook gelukt ?

Heb je het als test wel es op een windows pc of ander apparaat geprobeerd ?

En installeer de nieuwste nightly build van kodi 17 eens, dan heb je een véél nieuwere PVR IPTV simple client dan in 16

Maar goed, als je standaard iets met spaans ziet is kodi niet helemaal verwijderd volgens mij, of appdata mapje niet, bij een clean install zou het echt moeten werken.
 
Anders Kodi eens verwijderen en deze installeren;
 
Je hebt geprobeerd Kodi te verwijderen, maar is dat ook gelukt ?

Heb je het als test wel es op een windows pc of ander apparaat geprobeerd ?

En installeer de nieuwste nightly build van kodi 17 eens, dan heb je een véél nieuwere PVR IPTV simple client dan in 16

Maar goed, als je standaard iets met spaans ziet is kodi niet helemaal verwijderd volgens mij, of appdata mapje niet, bij een clean install zou het echt moeten werken.

Vannochtend bezig geweest ermee met kodi te verwijderen en opnieuw te installeren op de box :)

IPTV Simple client heb ik gevonden alleen nu de volgende melding zie ik iets over het hoofd?
You must be registered for see images
You must be registered for see images


You must be registered for see images
 
Laatst bewerkt:
ik zie op je screenshot alleen dat je simple client ENABLED hebt, maar of daar werkelijk een m3u ingevuld is..... ook is dat kodi 16, je kan voor de grap 17 proberen omdat de pvr veel nieuwer is
 
ik zie op je screenshot alleen dat je simple client ENABLED hebt, maar of daar werkelijk een m3u ingevuld is..... ook is dat kodi 16, je kan voor de grap 17 proberen omdat de pvr veel nieuwer is

Hoi

Dit is kodi 16 ;) en een m3u link heb ik ook al ingevuld ik heb zelf een bestandje wat werkt met verschillende muziek zenders wereldwijd :)

Kodi 17 ben ik mee bezig geweest maar daar krijg ik nilks mee aan de praat :( nog ...

You must be registered for see images


Dit is me instelling van de setup :) van de m3u file.
 
Laatst bewerkt:
2 dingen: iedereen op het forum kan nu jouw m3u file downloaden en proberen waardoor je mogelijk een ipban oploopt bij je iptv provider
en ten tweede je moet buffer m3u uitvinken
p.s. bij kodi 17 ga je naar system, add on en daar vind je pvr onder, net ff iets anders en je hoeft TV niet meer te enabled ook in 17
 
2 dingen: iedereen op het forum kan nu jouw m3u file downloaden en proberen waardoor je mogelijk een ipban oploopt bij je iptv provider
en ten tweede je moet buffer m3u uitvinken
p.s. bij kodi 17 ga je naar system, add on en daar vind je pvr onder, net ff iets anders en je hoeft TV niet meer te enabled ook in 17

de m3u file mag iedereen gewoon downloaden ;) dit zijn gewoon internet streams van TV Zenders die wereldwijd gratis uitzenden merendeels op hun website zelf :) het is geen betaalde IPTV namelijk mijn link ...

Maar ik ga eens even die buffer uitzetten kijken of het werkt.
Heeft helaas allemaal niet geholpen met PVR IPTV Client in Kodi heb nu maar een losse IPTV App uit Google Play store op mijn TV Box gezet :)
 
blijft toch een raadsel waarom mensen soms toch vastlopen op pvr, heb je wel bij tv settings CLEAR DATA gedaan en restart enzo ?

losse iptv apps zijn vaak lastiger met EPG enzo, heb zelf lange tijd gezocht naar een goeie iptv viewer , mede omdat in kodi zappen zo lang duurde, tot in 17 zappen super snel ging.

En met die zelfde m3u heb je in andere apps dus wel beeld en in kodi niet?

had 17 nou geprobeerd trouwens ?
 
blijft toch een raadsel waarom mensen soms toch vastlopen op pvr, heb je wel bij tv settings CLEAR DATA gedaan en restart enzo ?

losse iptv apps zijn vaak lastiger met EPG enzo, heb zelf lange tijd gezocht naar een goeie iptv viewer , mede omdat in kodi zappen zo lang duurde, tot in 17 zappen super snel ging.

En met die zelfde m3u heb je in andere apps dus wel beeld en in kodi niet?

had 17 nou geprobeerd trouwens ?


Goedeavond ;)

Na een hele middag lang klooien ermee kom ik nu net tot ontdekking dat de link van de testlijn van jou :) wel werkt in kodi 16 ...
Blijkbaar is er iets mis met mijn eigen gebouwde m3u file met gratis streams waarom hij niet pakte ..

Vanavond ga ik thuis eens verder aan de klooi op me tv box en kodi , aangezien ik het nu werkende heb op de laptop en kodi :)

mijn eigen file m3u werkt idd wel in losse apps , en helaas dus niet in de kodi player :(