IPTV app met een goede gids layout

Rshn

Actief
10 aug 2018
36
3
6
34
Hoi,

Ik ben op zoek naar een iptv app waarbij de gids layout is zoals bij bijvoorbeeld een kpn tv ontvanger. De zenders links onder elkaar en rechts daarnaast de tijdlijn met de programma's. Mooiste zou zijn als dit ook kan worden aangeroepen en het programma doorspeelt in een verkleind scherm. Is er een app die dit kan?

Ik gebruik momenteel iptv extreme. Ik heb perfect player geprobeerd maar die heeft voor zover ik kan zien een link nodig voor de epg. De provider waar ik nu bij zit (MyTVOnline) heeft voor zover ik weet geen aparte xml link voor de epg dus dat werkt helaas niet :(

Suggesties zijn van harte welkom!
 
Hoi,

Beetje afhankelijk van je provider, maar als deze werkt met xtreamcodes en of deze toegang heeft tot de app zou onderstaand misschien een leuke oplossing zijn.De app heeft IPTV Smarters PRO. EPG wordt geloof ik ook automatisch geladen en hoeft geen link voor worden ingevoerd.

login gegevens zou je uit de m3u link moeten kunnen halen.

You must be registered for see images
 
  • Like
Reacties: SenRav
Ik kan TiviMate premium aanraden! Heb diverse apps geprobeerd en dit is veruit de fijnste. Je kan er ook mee de gids bekijken terwijl het beeld nog doorloopt in een kleiner schermpje.
 
Ik kan TiviMate premium aanraden! Heb diverse apps geprobeerd en dit is veruit de fijnste. Je kan er ook mee de gids bekijken terwijl het beeld nog doorloopt in een kleiner schermpje.
Kun je een printje hier op deze site zetten? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet
 
@Espero Via zijn genoeg screens te zien. Gebruik het zelf ook. Werkt prima. 😁
 
You must be registered for see images

eerste zoekresultaat op 'tivimate' bij Google afbeeldingen
Heb deze ook een jaartje gehad op m'n Nvidia Shield pro maar bleek achteraf toch niet zo perfect te werken... moest externe player kiezen voor movies en series. Heb nu de iptv smarters pro ( betaald ) en die ziet er nochtans ook leuk uit! En is bovendien niet duur.
 
Maar is er ook een iptv app die zo ingesteld is cq kan worden dat het opstart met de Nederlandse zender overzicht zoals bij Ziggo of ander TV provider, dat zie ik hier niet voorbij komen, vandaar mijn twijfels of er wel iemand is die deze apps uberhaupt wel gebruiken,

dus graag voorbeeld met NL zenders, dank...