iptv Benelux

hofsm03

Gevorderd
14 feb 2016
127
36
16
65
een review op verzoek en om andere te waarschuwen deze aanbieder maakt er een zooitje van.
ben bij deze aanbieder in 2016 terecht gekomen en ik moet zeggen toen was het echt top je had wel eens een storing maar je stuurde een mailtje en binnen een uur was er een reactie in het weekend en in de avond maakte niet uit echter zo halverwege 2017 kwam de omkeer ik weet niet wat daar gebeurt is maar het komt niet ten goedde van de klant op mail wordt niet meer gereageerd en als je ze al aan de telefoon krijgt dan ligt het altijd aan de hardware kortom niet meer aan beginnen jammer maar waar
nu zijn er gelukkig inmiddels genoeg vervangers
 
  • Like
Reacties: Ronny08
Beste Hofsm3,

Heel vervelend om te horen dat u storingen heeft.
Wij kunnen het voor u regelen als u even ons belt.

Mvg,
Iptvbenelux
 
Kan je alvast het antwoord geven..ze hadden ..hebben problemen met hun vorige leverancier..als je nu even bijbetaald zetten ze je over op andere server..kortom eerst heb je betaald en door hun problemen mag je weer meer betalen en kom je op een andere server..beetje klantvriendelijkheid had geweest oude klanten op nieuwe server over zetten ipv meer geld vragen voor goed beeld..jaar terug heel goed ook beeld kwaliteit ..nu helaas niet aanrader meer.
 
Iedereen heeft een eigen mening en een eigen ervaring. Bij mij loopt het goed dus heb niks te klagen. Voor die paar tientjes die je moet bijbetalen is niet echt een ramp. Vind het al super dat ze terug reageren wat je bij meerdere aanbieders niet ziet. Wie klaagt moet dan maar een orginele pakket kopen vind ik. Het is en blijft IPTV.
Ja klopt iedereen heeft zijn eigen mening en ervaringen..nu reageren ze terug ..was een paar maanden geleden wel anders..ook toen al problemen maar geen reactie op die email"s en was ik niet de enige in.Dat ik nu voor 4 maanden €40 moet bijbetalen om gewoon beeld te krijgen en waarvoor ik dus al had betaald heb €60 voor half jaar vind ik dus niet normaal..zou dan op €100 euro uitkomen voor een half jaar.En voor de record..een origineel pakket heb ik al alleen daarin ontbreken een aantal zenders die je op normale manier niet in Nederland kan krijgen...IPTV is voor mij bijzaak maar lijkt me dat als je ergens voor betaald je dan niet naderhand moet bijbetalen om gewoon beeld te krijgen..Vergelijk het met Ziggo..je betaald €60 per maand maar je beeld valt weg..of je dan even €40 wil bijbetalen om weer beeld te krijgen..dacht het niet...maar ieder zijn mening..geld groeit hier niet aan een boompje..
 
  • Like
Reacties: raymie
Ze hebben aangegeven dat ze op deze site zijn verbannen omdat ze deden promoten
Wij gaan niet over één nacht ijs met zo'n ban want er volgt eerst een waarschuwing ,maar als die in wind wordt geslagen ja dan hebben wij geen keus.
 
Om dan maar in rechtstermen te blijven, ze kunnen hoger beroep aantekenen en wij zijn dan niet te beroerd om daar opnieuw naar te kijken.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Makkelijker gezegt dan gedaan.
Wat ik merk is dat ze hier op de site vooral eigen iptv promoten. Komt niet echt geloofwaardig over.
Julie zeggen wel van promoten is niet toegestaan maar lees wel dat er veel over hiptv wordt gepraat dat mag dan weer wel.
Dat noemen ze meten met dubbelle maten.
Je mag absoluut geen URL's delen, wel is het toegestaan om over namen te praten zodat mensen weten waar je het over hebt.
En HIPTV is absoluut geen eigen merk van ons, ze leverden eerder hele goede support via het forum waardoor sommige gebruikers erg positief over deze partij praten. Je zult ook weinig klachten over hun lezen.

Uiteraard zijn er meer goede IPTV providers maar dit is aan jullie om deze de hemel in te prijzen (zolang je de forumregels maar opvolgt).
 
  • Like
Reacties: Lex
Makkelijker gezegt dan gedaan.
Wat ik merk is dat ze hier op de site vooral eigen iptv promoten. Komt niet echt geloofwaardig over.
Julie zeggen wel van promoten is niet toegestaan maar lees wel dat er veel over hiptv wordt gepraat dat mag dan weer wel.
Dat noemen ze meten met dubbelle maten.


Er wordt bijna net zoveel over andere providers als Rapid e.a. gesproken. Ik vind dat wat je hier zegt niet klopt.
En er wordt ook kritisch over hiptv gesproken dus van promoten lijkt me ook geen sprake.
 
Je kan praten over alles en ik heb niet het idee dat er iets gepromoot wordt maar soms zijn er mooie deals die gedeeld worden. Als er vele mensen een bepaald merk gebruiken dan wordt daar veel over gepraat. Maar als een winstgevend 'bedrijf' iets 'aanpraat' dan is daar een belang bij.
Er wordt bv ook veel gepraat en aangeprezen over de xiaomi box en in mindere mate de beelink en shield box waarbij er geen financieel belang bij is.
Vrijuit (zonder belang) discusseren is de insteek. Met Gearbest is gekozen omdat er prachtige aanbiedingen zijn (denk ik) :giggle:
 
  • Like
Reacties: Spinix
Julie zeggen wel van promoten is niet toegestaan maar lees wel dat er veel over hiptv wordt gepraat dat mag dan weer wel.
Afgelopen Dinsdag per mail contact opgenomen met Hiptv voor een vraag deze werd keurig netjes beantwoord door een nietszeggend standaard geautomatiseerd antwoord. Vervolgens weer contact gemaakt met het verzoek inhoudelijk te reageren en nu blijft het helaas akelig stil van hun kant.

Tot zover mijn promotie praatje over Hiptv.
 
Hallo iedereen,

Ben een nieuwkomer op dit forum, ik wil eens meedelen dat wij IPTV jaarabonnement kunnen aanbieden (test periode 2 weken).
Zenders: BE, NL, FR, UK, AR, Sports..

Mvg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jaar abbonnementen in deze woelige tijden zijn nogal overeenkomsten?
Normaal zie je maanden 3 maanden 6 maanden 12 maanden bijvoorbeeld.
Is er op google iets over te vinden misschien voor de nieuwsgierige onder ons ;)
 
Hallo iedereen,

Ben een nieuwkomer op dit forum, ik wil eens meedelen dat wij IPTV jaarabonnement kunnen aanbieden (test periode 2 weken).
Zenders: BE, NL, FR, UK, AR, Sports..

Mvg,
Naam mag genoemd worden zoals hier ook Hiptv en Rapid genoemd wordt maar geen link vermelden.
En verkoop via pm is ook uit de boze.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Naam mag genoemd worden zoals hier ook Hiptv en Rapid genoemd wordt maar geen link vermelden.
En verkoop via pm is ook uit de boze.
Sorry!
Dit wist ik niet, het zal niet meer gebeuren.
Mag ik mijn gegevens zoals FB, email... doorgeven of liever ook niet?

Mvg,
En nogmaals sorry!!!
 
  • Like
Reacties: Lex
Duur maar wel een van de beste die je kunt tegen komen.
Deze leverancier publiceert helaas geen zenderlijst. Kun jij een 'tipje van deze sluier' opwerpen? 'k ben vooral geintereseerd in Sportkananalen (in HD kwaliteit) en daarnaast in specifieke zenders als CNBC en Bloomberg. Zit dit in het aanbod van IPTVBenelux?
 
  • Like
Reacties: rra
Hoi, ben nieuw op deze site, en meteen ook nieuw met IPTV. Heb vroeger wel een dreambox en VU+ gehad voor sateliet.
Gaat de discussie hierboven over iptvbenelux van marktplaats (antwerpen) of over iptv benelux.nl?

alvast bedankt!