Iptv betrouwbaar

Steffke

Nieuwkomer
11 nov 2019
4
1
6
60
Ik ben ook zoek naar een betrouwbare iptv app /addon om zo naar tv te gaan kijken.
Ik ben absolute nieuweling hier in , kijk al jaren films en series via androidboxes.
Ben op zoek naar vooral Europese zenders , ned , Duits, Belg, UK en USA mag ook.
Waar moet ik beginnen?
?
 
Ik ben ook zoek naar een betrouwbare iptv app /addon om zo naar tv te gaan kijken.
Ik ben absolute nieuweling hier in , kijk al jaren films en series via androidboxes.
Ben op zoek naar vooral Europese zenders , ned , Duits, Belg, UK en USA mag ook.
Waar moet ik beginnen?
?

Ik heb een sub aan gemaakt voor apps die je kan gebruiken op een android box: https://kodi-forum.nl/threads/de-beste-iptv-addons-voor-android.9589/#post-87286
Voor de bovenstaande apps heb je wel een betaald abonnement nodig om deze te laten werken..

Ik zou je aanraden om een keer de reviews te lezen op het forum. https://kodi-forum.nl/forums/iptv-reviews.88/
Vraag een aantal testen aan neem eventueel een maand ergens om te testen want wat voor mij goed werkt hoeft voor jou niet goed te werken.

IPTV is geen kabel TV dus houd er rekening mee dat er storingen zijn bij IPTV zoals voorbeeld een zender werkt niet of soms dat je helemaal geen beeld hebt.
Op dit moment zijn er problemen bij MyTVOnline dus ik raad op dit moment deze provider ieder geval niet aan. Het is het verder wel een goede provider voor NL hebben veel pakketten waaronder NL, DE, BE, UK, USA. Ze zijn er hard mee bezig maar niet stabiel op dit moment. Ali-express hebben ook veel mensen een abonnement en is stukken goed koper zo zijn er nog een aantal goede providers. Maar zoals ik al aangaf test vooral lees even de reviews op het forum en kijk wat voor jou het beste werkt.
 
  • Like
Reacties: robbert1987
ik weet niet, maar is plaza niet vertrokken, of hoe heet hij?
Nee hoor, dus waar jij voor de zoveelste keer op doelt??
Of je begint meteen met zou die wel betrouwbaar zijn blablabla of er zijn grote problemen daar en daar...
Dus doe eerst goed onderzoek voor je paniek gaat zaaien!
No offence btw

(btw sorry admins, weet dat mijn reactie misschien tegen de regels gaat. Maar lees de reacties eens door van deze persoon. Jullie mogen mijn reactie ook verwijderen. Ook dan even goede vrienden ?
 
Laatst bewerkt:
en toch is op het forum van mytvonline een admin die vertrokken is. Hij deed heel veel voor het forum en stond er praktisch alleen voor. en wou meer tijd voor zichzelf en voor zijn familie. Helaas zijn die berichten op dit forum verwijderd, dus kan ik het ook niet meer bewijzen
Post automatically merged:

het ging blijkbaar over zap2, maar zo te zien is hij toch gebleven

hier was het bericht van zijn vertrek (heb het gekopieerd van iemand van het forum van hier)

Op het mytvonline forum laat de meest actieve stafmedewerker Zap2 helaas weten dat hij per direct is gestopt. Hopelijk neem een ander snel zijn taken over.

Zie hier zijn bericht

"Mensen ik ben per direct gestopt met mijn werkzaamheden voor Mytvonline.
Ik ben vanaf dag 1 al staff maar ik heb nu bepaalde keuzes af moeten wegen waardoor ik voor mezelf heb gekozen.
Ik heb de afgelopen weken zoveel tijd en energie in ook alle resellers van ons gestoken en nu worden er spookverhalen rondgestuurd dat ik jullie heb overgenomen nadat ik jullie had aangepast..totaal niet waar maar goed.
Ik blijf wel actief hier op het forum alleen kan ik nu niet meteen meer dingen aanpassen omdat ik geen Admin rechten meer bezit van het panel.
Ik ben nu ook niets meer als reseller / forumleiding / moderator.
Wat betekent dat ik niet meer van s'morgens 8.00 tot 22.00 actief ben op dit forum ik ga iets meer sociaal leven nu.
"
 
ja bij mytvonline gaat het momenteel niet goed. Zelfs de admin is daar vertrokken
Dat Zap zich heeft terug getrokken staat helemaal los van of het wel of niet goed gaat bij MTO.
Maar ik kan je uit betrouwbare bron(nen) gewoon vertellen dat wat er nu speelt geheel overmacht is...en dat er nog steeds flink geïnvesteerd word om straks ook een terugval mogelijkheid te bezitten zodat jullie niet naar een "andere" hoeven te gaan overzappen...en dat allemaal voor het zelfde bedrag hoe kan het uit ? .....
En ik ben NIET Zap wat mensen mij vragen via allerlei wegen we zijn wel familie hij heeft al mijn zaken en klanten overgenomen toen ik stopte met IPTV.
Ik ben veel drukker met research voor verschillende fabrikanten dat vergt al mijn tijd..
 
  • Like
Reacties: Vasqure en A_rjen
en toch is op het forum van mytvonline een admin die vertrokken is. Hij deed heel veel voor het forum en stond er praktisch alleen voor. en wou meer tijd voor zichzelf en voor zijn familie. Helaas zijn die berichten op dit forum verwijderd, dus kan ik het ook niet meer bewijzen
Post automatically merged:

het ging blijkbaar over zap2, maar zo te zien is hij toch gebleven

hier was het bericht van zijn vertrek (heb het gekopieerd van iemand van het forum van hier)

Op het mytvonline forum laat de meest actieve stafmedewerker Zap2 helaas weten dat hij per direct is gestopt. Hopelijk neem een ander snel zijn taken over.

Zie hier zijn bericht

"Mensen ik ben per direct gestopt met mijn werkzaamheden voor Mytvonline.
Ik ben vanaf dag 1 al staff maar ik heb nu bepaalde keuzes af moeten wegen waardoor ik voor mezelf heb gekozen.
Ik heb de afgelopen weken zoveel tijd en energie in ook alle resellers van ons gestoken en nu worden er spookverhalen rondgestuurd dat ik jullie heb overgenomen nadat ik jullie had aangepast..totaal niet waar maar goed.
Ik blijf wel actief hier op het forum alleen kan ik nu niet meteen meer dingen aanpassen omdat ik geen Admin rechten meer bezit van het panel.
Ik ben nu ook niets meer als reseller / forumleiding / moderator.
Wat betekent dat ik niet meer van s'morgens 8.00 tot 22.00 actief ben op dit forum ik ga iets meer sociaal leven nu.
"
En toch is Zap er nog steeds hoor;) Kan mij best voorstellen dat je soms zoiets hebt van arrrgggggg. Heb ik zelf wel eens in mijn werk of dagelijkse dingen. Geef het even rust en het komt wel weer goed. Iets met in the heat of the moment... En nee, ik ben zap ook niet want dan had niemand meer beeld?
 
Ik geef alleen advies voor iemand die "nieuw" is (lijkt mij gezien ze vraag) op het gebied van IPTV. Ik geef daarbij aan dat MyTVOnline nu problemen heeft en ik deze op dit moment ze even niet aan raad. Best begrijpelijk toch als je een abonnement test voor het eerst en je steeds storingen hebt? Dan zou ik het nooit meer kopen ieder geval. Dit is de reden waarom ik dit erbij schrijf. Maar om nou gelijk MyTVonline af te schrijven als slecht en ze in een slecht dag licht te zetten is allerminste wat ik hier mee bedoel wil zeggen. Ja ze hebben op dit moment problemen. Ja andere providers werken wel goed en ja ik heb er vertrouwen in dat het straks allemaal weer goed werkt daar. Zodra dit het geval is zou ik ze ook zeker weer adviseren want over het algemeen is het een prima Provider..
Dus niks te nadelen van MyTVOnline behalve dat ze op dit moment shit hebben. Klote voor hun klote voor hun klanten maar over het algemeen een GOEDE provider.
 
  • Like
Reacties: dreamshare
Ik geef alleen advies voor iemand die "nieuw" is (lijkt mij gezien ze vraag) op het gebied van IPTV. Ik geef daarbij aan dat MyTVOnline nu problemen heeft en ik deze op dit moment ze even niet aan raad. Best begrijpelijk toch als je een abonnement test voor het eerst en je steeds storingen hebt? Dan zou ik het nooit meer kopen ieder geval. Dit is de reden waarom ik dit erbij schrijf. Maar om nou gelijk MyTVonline af te schrijven als slecht en ze in een slecht dag licht te zetten is allerminste wat ik hier mee bedoel wil zeggen. Ja ze hebben op dit moment problemen. Ja andere providers werken wel goed en ja ik heb er vertrouwen in dat het straks allemaal weer goed werkt daar. Zodra dit het geval is zou ik ze ook zeker weer adviseren want over het algemeen is het een prima Provider..
Dus niks te nadelen van MyTVOnline behalve dat ze op dit moment shit hebben. Klote voor hun klote voor hun klanten maar over het algemeen een GOEDE provider.
Helemaal gelijk in, zou ik ook niet doen als ik reseller zou zijn. Maar dat is wat ander dan zeggen dat er grote problemen zijn en dat een admin is vertrokken (wat zeker niet zo is) Die zelfde persoon zit bij alles en iedereen altijd van is die wel betrouwbaar of er zijn ergens grote problemen (blijkt alleen de website even niet te werken ofzo). En Geniptv een veer in r**t steken (ja, dat weten we nu wel) Dan heb je wel eens zoiets van …….

En ja, ik heb daar ook gewoon een lijn als klant en ja ik heb er ook voor betaald. En ja ik baal ook dat ik geen beeld had, maar dat is het risico van het vak
Het was niet tegen de mensen bedoeld die Mytvonline momenteel niet aanraden, echt niet. Ik heb zelf ook zoiets van bewijs je maar even, maar om nou dingen die niet waar zijn of in the heat of the moment zijn gezegd tegen hun te gebruiken..
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Vasqure
Helemaal gelijk in, zou ik ook niet doen als ik reseller zou zijn. Maar dat is wat ander dan zeggen dat er grote problemen zijn en dat een admin is vertrokken (wat zeker niet zo is) Die zelfde persoon zit bij alles en iedereen altijd van is die wel betrouwbaar of er zijn ergens grote problemen (blijkt alleen de website even niet te werken ofzo). En Gofast een veer in r**t steken (ja, dat weten we nu wel) Dan heb je wel eens zoiets van …….

En ja, ik heb daar ook gewoon een lijn als klant en ja ik heb er ook voor betaald. En ja ik baal ook dat ik geen beeld had, maar dat is het risico van het vak
Het was niet tegen de mensen bedoeld die Mytvonline momenteel niet aanraden, echt niet. Ik heb zelf ook zoiets van bewijs je maar even, maar om nou dingen die niet waar zijn of in the heat of the moment zijn gezegd tegen hun te gebruiken..

Nee klopt ik ben verder geen reseller wil iemand alleen een eerlijk advies geven.. Verder ben ik het helemaal met je eens. Ik heb meerdere lijnen lopen bij meerdere verkopers waaronder MytvOnline nooit problemen gehad hier voor als je een film aanvroeg stond die er mits ze het konden vinden binnen 48H op. Mijn advies is ook altijd ben je 100% afhankelijk van IPTV neem meerdere aanbieders zorg dat je altijd een backup hebt. MTO had ook de stekker er uit kunnen trekken en had je helemaal niks meer gehad. Dus ja moeilijke tijden bij deze aanbieder even geen nieuw abonnement afsluiten komt vanzelf weer goed. Zoals je zelf ook al aangaf ja het is kut maar risico van het vak. Wil je iets hebben wat 100% werkt en zo niet je je geld terug krijgt? Moet je een abonnement nemen bij een provider als ziggo,kpn etc. Alleen dan betaal je wel een heeel stuk meer.
 
btw sorry admins, weet dat mijn reactie misschien tegen de regels gaat. Maar lees de reacties eens door van deze persoon. Jullie mogen mijn reactie ook verwijderen. Ook dan even goede vrienden ?
Een gezonde discussie maar altijd wel met respect voor elkaars opvattingen gaan wij niet uit de weg en houdt dit forum levendig.
 
  • Like
Reacties: A_rjen
Wederzijds respect is er altijd, @robbert1987 was ook zeker niet bedoelt om jou als de boeman te zien laten we dat duidelijk zijn.
Jij hebt jouw ervaringen, ik de mijne. Benader de juiste personen en je hoort dat de dingen heel anders zijn dan ze doen lijken.
Kwa betrouwbaarheid/problemen is er voor elke iptv aanbieder iets te zeggen (het is illegaal, simpel als dat). Ook Geniptv kan morgen de stekker eruit trekken of Rapid die al jaren bestaat en veel tegenslagen heeft verwerkt maar er wel bovenop is gekomen. Wat is betrouwbaar in het iptv wereldje en wat is onbetrouwbaar, het is een moeilijk gebied. Wanneer zijn er ergens echt problemen, als iemand er even klaar mee is hoe het gaat of dat iets niet meer werkt(voor langere tijd) en niemand bereikbaar is. Dit bedoelde ik te zeggen
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Wederzijds respect is er altijd, @robbert1987 was ook zeker niet bedoelt om jou als de boeman te zien laten we dat duidelijk zijn.
Jij hebt jouw ervaringen, ik de mijne. Benader de juiste personen en je hoort dat de dingen heel anders zijn dan ze doen lijken.
Kwa betrouwbaarheid/problemen is er voor elke iptv aanbieder iets te zeggen (het is illegaal, simpel als dat). Ook gofast kan morgen de stekker eruit trekken of Rapid die al jaren bestaat en veel tegenslagen heeft verwerkt maar er wel bovenop is gekomen. Wat is betrouwbaar in het iptv wereldje en wat is onbetrouwbaar, het is een moeilijk gebied. Wanneer zijn er ergens echt problemen, als iemand er even klaar mee is hoe het gaat of dat iets niet meer werkt(voor langere tijd) en niemand bereikbaar is. Dit bedoelde ik te zeggen

dat waardeer ik. Respect is zeer belangrijk. Gelukkig reageren hier de meeste wel degelijk en niet kortaf op sommige berichten. En niks slechts bedoeld naar u toe é A_rjen ?
 
  • Like
Reacties: Lex en A_rjen