Iptv blijft vaak hangen

Desjeng

Forumlid
18 aug 2017
20
1
6
59
Hoi, ik heb een Android pro box.
Nu heb ik al 2 verschillende iptv abonnementen maar beide blijven geregeld hangen, ik gebruik verschillende apps.
En mijn internetsnelheid is min. 70mb/s
Kan dit aan mijn Android kastje liggen?
 
Welke iptv providers gebruik je dan weten we al wat meer?
Heb je Kodi ook al eens getest i.s.m. iptv dus de iptv pvr cliënt?
70mb/s is ruim voldoende als het een stabiele verbinding is, wat versta je trouwens onder geregeld hangen...een paar keer een seconde per uur?
 
Laatst bewerkt:
Welke iptv providers gebruik je dan weten we al wat meer?
Heb je Kodi ook al eens getest i.s.m. iptv dus de iptv pvr cliënt?
70mb/s is ruim voldoende als het een stabiele verbinding is, wat versta je trouwens onder geregeld hangen...een paar keer een seconde per uur?


IPTVking abonnement tot augustus
En blackeagle op proef en deze reageert wel op mails.
Hij blijft hangen of gaat weer 5 seconden terug en gaat dan verder.
Is gewoon vervelend. Soms ook uren zonder probleem
 
Deze iptv providers ken ik niet, probeer eens een testlijn bij Hiptv of Rapid van 24 uur dan word meteen veel duidelijk en kunnen bepaalde dingen uitgesloten worden.
Als er uren zijn dat je geen problemen ondervind heeft het niks met je hardware te maken, persoonlijk denk ik dat je de fout moet zoeken bij je iptv providers als je tenminste een stabiele internetverbinding hebt.
 
Internet bedraad aangesloten? Dit heeft wel de voorkeur.
 
Deze iptv providers ken ik niet, probeer eens een testlijn bij Hiptv of Rapid van 24 uur dan word meteen veel duidelijk en kunnen bepaalde dingen uitgesloten worden.
Als er uren zijn dat je geen problemen ondervind heeft het niks met je hardware te maken, persoonlijk denk ik dat je de fout moet zoeken bij je iptv providers als je tenminste een stabiele internetverbinding hebt.

Heeft u een link van die testlijn?
 
Google op Hiptv ze hebben een website, wat betreft Rapid dat weet ik niet ik heb wel zijn forum naam maar weet niet of ik die hier mag geven?
 
  • Like
Reacties: Lex
Nogmaals iptv met een zenderaanbod van o.a. Sky UK en DE zijn nooit legaal deze zenders mogen niet worden doorgegeven in NL.
Persoonlijk denk ik dat Rapid en Hiptv goeie iptv providers zijn maar zeker niet legaal.

Waarom denk jij dat dit in de topic van deze website staat: Let op: Het is hier niet toegestaan om links te delen naar websites van IPTV providers, ook mag verkoop van IPTV niet meer via dit forum!
 
Laatst bewerkt:
Dat laatste heeft er mee te maken dat wij onmogelijk kunnen controleren of al die aanbieders ook aan hun verplichtingen voldoen maar zegt niks hoe wij aankijken tegen hun status.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Oké dat was mij niet geheel duidelijk die discussie hoeven we ook niet aan te gaan wel of niet legaal hahaha dat lijkt me duidelijk.
Een simpele zoekopdracht binnen Google met de woorden iptv en Brein maakt veel dingen die onduidelijk zijn voor iedereen duidelijk lijkt mij.
 
Nogmaals iptv met een zenderaanbod van o.a. Sky UK en DE zijn nooit legaal deze zenders mogen niet worden doorgegeven in NL.
Persoonlijk denk ik dat Rapid en Hiptv goeie iptv providers zijn maar zeker niet legaal.

Waarom denk jij dat dit in de topic van deze website staat: Let op: Het is hier niet toegestaan om links te delen naar websites van IPTV providers, ook mag verkoop van IPTV niet meer via dit forum!


Hiptv vanmorgen aangevraagd na 4 uur kreeg ik pas de link om te installeren, vroeg ik of dan pas de 24 test inging, kreeg als antwoord NEE had ik het maar niet moeten bestellen, en dat ik beter niet bij hem(zolderkamertje) kan kopen als ik geen geduld heb!!!!
 
Ik heb niet veel ervaring met Hiptv enkel ooit een 24 uur lijn aangevraagd toen was ik niet echt onde de indruk van het Sky UK pakket.
Ik heb geen NL iptv provider aangezien de NL channels niet interessant zijn voor mij, enkel Sky UK en dat moet dan ook top zijn en dat is hij ook.
 
Als je kijkt op de website zie je ook dat er staat dat abonnementen handmatig worden aangemaakt. Dus bij een test zal dat niet veel anders zijn denk ik?
 
Goede IPTV provider nemen zoals Rapid, HIP etc.

Hou er wel rekening mee dat de 1e echt legale aanbieder nog moet opstaan ondanks was sommige aanbieders op hun site vermelden.
Brein en het EU hof zijn hier duidelijk genoeg in :)
Kortom, risico ligt bij jezelf...
 
dude-nl volledig met je eens, iptv is hoe dan ook verboden tenminste waar we het hier over hebben een paar duizend zenders voor een paar euro per maand.
Ze kunnen vermelden op de website wat ze willen het is niet legaal daar ben ik zeker van maar goed wakker lig ik er niet van het zenderaanbod in NL is bedroevend slecht.
 
IPTV is niet verboden (de techniek) dat sommige providers illegaal zouden zijn is een discussie die veel gevoerd wordt op het forum. Wij hebben onlangs ook besloten dat het verboden is om links naar IPTV providers te plaatsen aangezien het voor ons en de leden onmogelijk is om te controleren of een IPTV provider nu wel of niet legaal is.

Het is uiteindelijk aan instanties zoals BREIN om de illegale IPTV providers op te sporen en te stoppen.
Als gebruiker hoef je je denk ik niet zoveel zorgen te maken, ook zijn er nog geen signalen naar buitengekomen dat een IPTV gebruiker een boete heeft gekregen.
 
IPTV is niet verboden (de techniek) dat sommige providers illegaal zouden zijn is een discussie die veel gevoerd wordt op het forum. Wij hebben onlangs ook besloten dat het verboden is om links naar IPTV providers te plaatsen aangezien het voor ons en de leden onmogelijk is om te controleren of een IPTV provider nu wel of niet legaal is.

Het is uiteindelijk aan instanties zoals BREIN om de illegale IPTV providers op te sporen en te stoppen.
Als gebruiker hoef je je denk ik niet zoveel zorgen te maken, ook zijn er nog geen signalen naar buitengekomen dat een IPTV gebruiker een boete heeft gekregen.

Klopt. Echter de VOD’s van alle leveranciers is per definitie verboden :)

In Nederland nog niet nee. In andere landen wel al. Kan een kwestie van tijd zijn maar justitie heeft geen zin zich ermee te bemoeien en laat het aan Brein over. Geluk dat Brein geen interesse heeft in consumenten...
 
Klopt. Echter de VOD’s van alle leveranciers is per definitie verboden :)

In Nederland nog niet nee. In andere landen wel al. Kan een kwestie van tijd zijn maar justitie heeft geen zin zich ermee te bemoeien en laat het aan Brein over. Geluk dat Brein geen interesse heeft in consumenten...
Heb je links naar nieuwsberichten dat gebruikers in andere landen wegens IPTV opgepakt zijn? En hoe ze die VOD doen is mij ook een raadsel, pay per view misschien.

Maar aangezien dit uit gaat lopen op een discussie waar het topic niet over gaat: Ontopic.