IPTV bomen en bos

Paling

Nieuwkomer
30 jun 2017
1
0
1
49
Hallo allemaal,

Ik ben me nu een paar dagen aan het inlezen en heb een aantal zaken nu wel begrepen denk ik, maar zie toch door de beruchte bomen het bos niet helemaal meer.
Hopelijk kunnen jullie mij hierin nog helpen. Ongetwijfeld zullen een paar vragen van mij al in div. topics behandeld zijn, alvast excuses daarvoor.
In het verleden hebben wij een Android box gehad met Kodi (volgens mij een Helix H8) tot deze er mee stopte. Op onze Sony werkt Kodi zeker nog wel, maar vanwege enkele frustrerende kijk momenten (ondertitels en slechte streams) stapten wij over naar het toen nog uitstekende en betaalbare Netflix. Helaas echter verschraalt het aanbod op de diverse streamingdiensten in rap tempo (nog niet gesproken over de F1) en komen er binnenkort wederom 2 betaaldiensten bij. Reden genoeg dus om op zoek te gaan naar alternatieven.

Ik verwacht niet dat wij voor een dubbeltje op de voorste rang kunnen zitten, dus kijkgemak staat voorop.

Mijn eerste vraag gaat over het verschil in kijken via een losse box of via onze tv. Een Sony waarop Tivimate geïnstalleerd is (nog niet geactiveerd)
- Is het kijken via de tv te doen, of is dat verschil zo wezenlijk dat dit echt af te raden is. Of misschien hooguit om even IPTV uit te proberen?

Ik heb begrepen dat er gratis alternatieven voor Tivimate zijn, maar dat voor de stabiliteit Tivimate toch de beste keus kan zijn, klopt dit?

De volgende keuze lijkt mij nog ingewikkelder, IPTVTotaal komt heel veel naar boven, maar ook SuperIPTV, daarnaast lees ik veel Black IPTV en kwam ik IPTVKoning tegen. Verder TVpiraat met een prachtige website, maar recensies van hun kan ik vreemd genoeg nergens terug zien (zegt misschien al genoeg)
- Welke is erg stabiel, heeft een goed aanbod en werkt niet te ingewikkeld voor een beginner.
- Voorlopig althans kijken wij voornamelijk VOD en live tv, maar gaat het mij ook vooral om autosport, de Petit Le Mans, IMSA (USA) en straks uiteraard F1

De vraag over welke box de beste keus voor mij zal zijn laat ik nog even achterwege (eerst nog wat topics hierover terug lezen).

Alvast bedankt,
 
tivimate is prima voor iptv mits geactiveerd heb hem vaak gebruikt op mijn android box ik heb nu een formuler aangeschaft met de mytvonline app die is nog stabieler