IPTV Centrum

Melvin033

Nieuwkomer
23 dec 2018
3
0
1
47
Ik weet niet waar ik moet beginnen, maar ik heb denk ik de beste IPTV aanbieder gevonden. Iptv centrum onlangs gevonden op google, een trial aangevraagd, na 2 minuten had ik gelijk beeld.

Je hebt keuze uit HEVC, HD en normale SD zenders. Top kwaliteit, super strak beeld, geen haperingen. Enige nadeel is dat er in de trial geen fox en ziggo en vod te zien is.

Uiteindelijk besloten om maar voorzichtig te beginnen met een 3 maanden abonnement, en ik moet zeggen ben super tevreden. Communicatie is super vlot, direct antwoord. Letterlijk 24/7 zijn ze bereikbaar. Ook zijn de playsport zenders inbegrepen 1tm5.

VOD is denk ik de meest uitgebreide die ik ooit heb gezien, heel veel recente films inclusief ondertiteling.

Wel raar dat ik nergens iets terug kan vinden van hun (recensies etc).

Maar ik ben tevreden!!
 
Wel jammer dat juist die zenders niet in de trail zitten. Veel mensen nemen denk ik IPTV voor deze zenders. Vind ze wel behoorlijk aan de prijs. Ook maar een trail aanvragen binnenkort.
Post automatically merged:

3 maanden 40 euro, 6 maanden 70 euro, 12 maanden 120 euro
 
Ik weet niet waar ik moet beginnen, maar ik heb denk ik de beste IPTV aanbieder gevonden. Iptv centrum onlangs gevonden op google, een trial aangevraagd, na 2 minuten had ik gelijk beeld.

Je hebt keuze uit HEVC, HD en normale SD zenders. Top kwaliteit, super strak beeld, geen haperingen. Enige nadeel is dat er in de trial geen fox en ziggo en vod te zien is.

Uiteindelijk besloten om maar voorzichtig te beginnen met een 3 maanden abonnement, en ik moet zeggen ben super tevreden. Communicatie is super vlot, direct antwoord. Letterlijk 24/7 zijn ze bereikbaar. Ook zijn de playsport zenders inbegrepen 1tm5.

VOD is denk ik de meest uitgebreide die ik ooit heb gezien, heel veel recente films inclusief ondertiteling.

Wel raar dat ik nergens iets terug kan vinden van hun (recensies etc).

Maar ik ben tevreden!!
Eigenlijk beetje ongeloofwaardig weer dit allemaal..
Geloof mij een "newbie" met zijn 1e post die een recensie schrijft en na 24 uur al overtuigd is en dan meteen 3 mnd afsluit ik loop lang genoeg mee van de 100 mensen zijn er 99,9 die dit niet doen....
En dan meteen roepen "de beste IPTV aanbieder":sneaky:

Maar ja welkom IPTV Centrum (y)(oja vergeten dit is Reddxc)
 
het kan natuurlijk zijn dat deze aanbieder ook de beste is. Een kennis van mij heeft ook deze aanbieder, en moet zeggen perfect beeld, geen hapering, zenders vallen niet uit en veel bacupzenders. En deze aanbieder loopt zonder vpn en met een goeie dns instelling. Dus mss ook overwegen om daar klant te zijn
 
het kan natuurlijk zijn dat deze aanbieder ook de beste is. Een kennis van mij heeft ook deze aanbieder, en moet zeggen perfect beeld, geen hapering, zenders vallen niet uit en veel bacupzenders. En deze aanbieder loopt zonder vpn en met een goeie dns instelling. Dus mss ook overwegen om daar klant te zijn
Je begint nu wel een beetje ongeloofwaardig te worden van de week was je nog helemaal lovend over geniptv.
 
Ik kan jullie begrijpen dat ik best ongeloofwaardig overkom, maar om dit speciaal te vermelden heb ik een account aangemaakt. Ben geen iptv centrum, of reseller ervan !
 
Ik kan jullie begrijpen dat ik best ongeloofwaardig overkom, maar om dit speciaal te vermelden heb ik een account aangemaakt. Ben geen iptv centrum, of reseller ervan !
Tja tis momenteel een strijd in iptv land. Beste service, beste kanalen. Minimale kosten etc.. Dat je niet erg geloofwaardig overkomt is puur het feit nieuw account en meteen een iptv provider de lucht in prijzen.
Dit wekt argwaan. Zowiezo bij resellers op dit forum.
 
In de zenderlijst op hun website, zie ik geen Belgische sportkanalen. Maar volgens @Melvin033 zijn de Play Sports kanalen inbegrepen. Werken deze effectief? En zijn er nog Belgische sportkanalen (voo, eleven, proxi11)?

Zijn er ook Nederlands/vlaams gesproken kinderfilms? Zijn er ook vod's van series? K vind het een serieus nadeel als je vod lijst niet kan zien tijdens test
 
De play sport zenders zijn alleen beschikbaar tijdens match time. Voo hebben ze 1tm3. Eleven sport 1 en 2. Proxi heb ik niet gezien.

Vod vind ik wel echt uitgebreid. Je hebt nl films 4k mappen nl films hd mappen. Ook zag ik een map met nl kids film. Tot nu toe tevreden niks te klagen. Enige nadeel was dus dat de trial geen sportzenders en geen vod heeft. En de prijzen zijn ook best hoog. 3 maanden 40, 6 maanden 70, 12 maanden 120 euro
 
De play sport zenders zijn alleen beschikbaar tijdens match time. Voo hebben ze 1tm3. Eleven sport 1 en 2. Proxi heb ik niet gezien.

Vod vind ik wel echt uitgebreid. Je hebt nl films 4k mappen nl films hd mappen. Ook zag ik een map met nl kids film. Tot nu toe tevreden niks te klagen. Enige nadeel was dus dat de trial geen sportzenders en geen vod heeft. En de prijzen zijn ook best hoog. 3 maanden 40, 6 maanden 70, 12 maanden 120 euro
Ja en om nu even teleurstelling tegen te gaan dit is een 1:1 reseller van Reddxc.
Daar staat een goede review van hier op het board.
 
Ook de vervelende eigenschap om parental controle toe te passen ,zo even na middernacht, op kanalen van het Frans pakket zoals Ciné+ Frisson wat ook de lopende film is.Enkel omdat het misschien zou kunnen dat er later een adult film zou draaien. Dit is gewoon een geprogrammeerde instelling bij de Franse provider.
Overigens is ook MyTvOnline in dit zelfde bedje ziek wat aangeeft dat zij dezelfde provider hebben voor de Franse kanalen.
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Ik weet niet waar ik moet beginnen, maar ik heb denk ik de beste IPTV aanbieder gevonden. Iptv centrum onlangs gevonden op google, een trial aangevraagd, na 2 minuten had ik gelijk beeld.

Je hebt keuze uit HEVC, HD en normale SD zenders. Top kwaliteit, super strak beeld, geen haperingen. Enige nadeel is dat er in de trial geen fox en ziggo en vod te zien is.

Uiteindelijk besloten om maar voorzichtig te beginnen met een 3 maanden abonnement, en ik moet zeggen ben super tevreden. Communicatie is super vlot, direct antwoord. Letterlijk 24/7 zijn ze bereikbaar. Ook zijn de playsport zenders inbegrepen 1tm5.

VOD is denk ik de meest uitgebreide die ik ooit heb gezien, heel veel recente films inclusief ondertiteling.

Wel raar dat ik nergens iets terug kan vinden van hun (recensies etc).

Maar ik ben tevreden!!

Klopt het dat de trail maar 12uur is?
 
Laatst bewerkt door een moderator: