IPTV Dreambox

lano2012

Expert
27 mei 2017
198
40
16
58
Heeft iemand ervaring met IPTV Dreambox? En dan zonder decoder/ontvanger maar via het android besturingssysteem van je Smart tv.
Vind zelf de kwaliteit niet heel slecht, vind ze alleen erg prijzig. Tijdens mijn test waren de FHD zenders (nog) niet beschikbaar.
 
Niemand in IPTV-land die deze ooit heeft geprobeerd?
wat bedoel je precies met “iptv dreambox” ?
bedoel je dan het draaien van iptv op een dreambox of bedoel je een provider met de naam “iptv dreambox”
Post automatically merged:

wat bedoel je precies met “iptv dreambox” ?
bedoel je dan het draaien van iptv op een dreambox of bedoel je een provider met de naam “iptv dreambox”
ff snel verder gekeken. je bedoelt dus de aanbieder “iptv dreambox”?ik ken ze verder niet maar mss dat toch nog iemand dit leest en je hopelijk wel verder kan helpen. succes?
 
De naam IPTV Dreambox geeft bij voorbaat al verwarring .Wie bedenk zoiets bewust of onbewust :unsure:
 
  • Grappig
Reacties: Regnerus
Deze draad is wel oud maar ik zocht op Dreambox en kwam er op. Ben op zoek naar goedkoper internet en TV (Nu hoge kosten aan Xs4all en canaldigitaal).
Canaldigitaal nu overigens ook op het internetTVpad via onlineTV.nl. Hoe dan ook, IPTV komt snel om de hoek kijken of het nu illegaal is of niet.
Dreambox levert nu TV bij zijn device (met duizenden zenders). Internet kun je er zelf bij kiezen.
De site geeft niet al teveel informatie. Ze noemen de term IPTV niet.Kosten TV gaan wel (120 pj) maar je bent wel 149 euro kwijt aan de device. Iemand ervaring?
René
 
Deze draad is wel oud maar ik zocht op Dreambox en kwam er op. Ben op zoek naar goedkoper internet en TV (Nu hoge kosten aan Xs4all en canaldigitaal).
Canaldigitaal nu overigens ook op het internetTVpad via onlineTV.nl. Hoe dan ook, IPTV komt snel om de hoek kijken of het nu illegaal is of niet.
Dreambox levert nu TV bij zijn device (met duizenden zenders). Internet kun je er zelf bij kiezen.
De site geeft niet al teveel informatie. Ze noemen de term IPTV niet.Kosten TV gaan wel (120 pj) maar je bent wel 149 euro kwijt aan de device. Iemand ervaring?
René


De site waar je nu kijkt vind ik zelf redelijk duur.. De box die ze erbij leveren voor 79,95. Ik heb geen idee wat voor box het is ze noemen het een dreambox maar het is geen dreambox. Een box kan je gewoon overal bestellen. zie voorbeelden beneden in mijn bericht. De meeste IPTV leveranciers leveren duizenden zenders alleen zijn deze niet legaal..

Even voor de duidelijkheid, IPTV is geen vervanger voor de kabel TV.


Als je de legale optie wilt zou ik zeggen neem ziggo koop een xiaomi mi box (50/60 euro) of als je een betere wilt een Nvidia Shield (stuk duurder) en download de gemodde horizon app. zie: https://kodi-forum.nl/threads/ziggo-go-op-xiaomi-mi-box.8044.

Wil je de illegale optie: kan je kiezen voor een: Formuler box (MyTVOnline App), xiaomi box (android TV), Nvidia shield (android TV) of een Amiko A5L en een los IPTV abbonement welke? er staan genoeg reviews op de site denk ik. IPTV kost ongeveer 90/120 per jaar vaak zijn er aanbiedingen dus dan kan het nog wel wat goedkoper.
 
Dank voor de tips. Ik zoek verder en denk o.a. aan HIPTV. Verder het liefst een box die via het netwerk bereikbaar is voor meerdere tv's
 
Dank voor de tips. Ik zoek verder en denk o.a. aan HIPTV. Verder het liefst een box die via het netwerk bereikbaar is voor meerdere tv's

HIPTV is nou precies 1 van de providers die ik ook niet aanraad. Ik zelf gebruik unlimited HD en MyTVonline werken beide prima en een mooie VOD. Wat bedoel je met een box die over het internet bereikbaar is voor meerdere TV’s je krijg of een M3u bestand die je op meerder apparaten kan gebruiken. Maar die mag je maar op 1 apparaat tegelijk gebruiken anders word je geband heb je een redelijke TV kan je vb. Ook smart iptv installeren op meerdere tv’s als je ze maar niet tegelijk gebruikt.
 
Dat bedoelde ik, IPTV op meerdere apparaten (zijn een TV en een beamer met kodispeler) maar geen probleem dus met M3u bestand dat je van de aanbieder krijgt. Verder ga ik kijken naar unlimited HD en MyTvOnline.
Dank ,
René
 
Dat bedoelde ik, IPTV op meerdere apparaten (zijn een TV en een beamer met kodispeler) maar geen probleem dus met M3u bestand dat je van de aanbieder krijgt. Verder ga ik kijken naar unlimited HD en MyTvOnline.
Dank ,
René


Nee hoor dat doe ik ook, alleen zoals ik eerder al aan gaf je mag maar 1 actieve verbindingen tegelijk hebben dus als je vb. In de woonkamer kijkt kan je niet tegelijk kijken in de slaap kamer. Wat je wel kunt doen je zet hem uit in de woonkamer en je gaat kijken in de slaap kamer. Met eventuele een andere app. Je kan een trial aanvragen van een dag bij de meeste aanbieders test wat voor jou het beste werkt en kies dan welke aanbieder het beste bij jou past. Vraag eventueel Daarna een maand aan om te testen of voor jou ook werkt hoe je wilt dat het werkt. Voordat je een jaar aanschaft maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
 
Nu alleen nog het aanschaffen van een box. Daar zijn er veel van. Duurste hoeft niet maar wel de mogelijkheid 4k want er is een beamer die dit aankan aangestuurd door een AVreceiver. Maar daar gaf je al tips voor. Komt goed