IPTV en certification op Smarters, het lukt mij niet

hoi, weer die te late reactie, excuses

Ja ik gebruik nu xciptv
gaat goed
maar merk wel dat er grote verschillen zijn in de lay-outs.
van haast niet leesbaar tot erg goed
weet alleen nog niet waaraan dat ligt
is het de server instelling van b..v. smarters
of toch de keuze van het product, dus b.v. dragoniptv of iets degelijks
heb dus nog een hoop te leren

dank voor de antwoorden

Hans
 
Tivimate is juist 1 van de meest gebruiksvriendelijkste. Hoeft bij het begin alleen je code in te vullen en dan moet hij deze gewoon inladen. Kan zijn dat je je code niet goed invult. Als je dit goed gedaan hebt laad hij de zenders gewoon in. Daarna vraagt hij of je er een naam aan wilt geven. Dit is niet verplicht. Dan kun je gewoon tv kijken.
Wil je de betaalversie dan ga je naar de instellingen en druk je op premium. Daar krijg je uitgelegd wat je moet en kunt doen
 
excuus voor de late reactie, maar ben tevens aan het worstelen geweest met aanbieders IPTV via AliExpress, echter 4 keer betaald en nooit iets ontvangen, boven veranderede de aanbieder van naam en/ov nummer.

Maar goed TiViMate,
ben er meer begonnen en dat ging goed. Alleen het opschonen van de channels is een heel werk.
Overigens ik heb daarnaast sinds kort Duplex in gebruik en daar kom ik niet op een snelle manier uit hoe ik de kanalen kan verwijderen.

Ik realiseer me ineens dat ik weer uiteindelijk 2 vragen stel.
Excuses daarvoor.

Groet,

Dutch/Hans
Post automatically merged:

Heb XCIPTV een tijd gebruikt inmiddels op de TV Box.
De Samsung vertikt het gewoon bepaalde produkten te installeren.
Heb nu 2 dagen een werkende Duplex met behulp van geinstaleerd direct op de TV, Dus enthousiast. echter de derde waren plotseling alle kanalen verdwenen.

In het algemmen wil ik zowel duplex als TiViMate blijven gebruiken. Alleen het verwijderen van de kanalen blijft een opgaaf.
En nu dus de vraag waarom Duplex alle instelllingen eruit heeft gegooid

Dank weer voor alle antwoorden.

Hans
 
Laatst bewerkt:
Hoezo opschonen van de kanalen??Maak gewoon favorieten aan en klaar.
Dank voor het bericht.
Misschien een domme opmerking, maar ik te hebben gelezen dat door het blokkeren van je kanalen het product sneller wordt omdat niet alles geladen hoeft te worden, of heb ik dat verkeerd onder de schedel gestopt?
 
excuus voor de late reactie, maar ben tevens aan het worstelen geweest met aanbieders IPTV via AliExpress, echter 4 keer betaald en nooit iets ontvangen, boven veranderede de aanbieder van naam en/ov nummer.

Maar goed TiViMate,
ben er meer begonnen en dat ging goed. Alleen het opschonen van de channels is een heel werk.
Overigens ik heb daarnaast sinds kort Duplex in gebruik en daar kom ik niet op een snelle manier uit hoe ik de kanalen kan verwijderen.

Ik realiseer me ineens dat ik weer uiteindelijk 2 vragen stel.
Excuses daarvoor.

Groet,

Dutch/Hans
Post automatically merged:

Heb XCIPTV een tijd gebruikt inmiddels op de TV Box.
De Samsung vertikt het gewoon bepaalde produkten te installeren.
Heb nu 2 dagen een werkende Duplex met behulp van geinstaleerd direct op de TV, Dus enthousiast. echter de derde waren plotseling alle kanalen verdwenen.

In het algemmen wil ik zowel duplex als TiViMate blijven gebruiken. Alleen het verwijderen van de kanalen blijft een opgaaf.
En nu dus de vraag waarom Duplex alle instelllingen eruit heeft gegooid

Dank weer voor alle antwoorden.

Hans
Als je de betaalversie hebt van tivimate ga je in tivimate naar je instellingen, afspeellijsten,dan op het abonnement gaan staan, of hoe je deze ook genoemd hebt,beheer groepen,tv, hier kun je de landen aan en uit zetten
 
ja , maar inmiddels ingeburgerd op TiViMate , maar gebruik ook xciptv.
Dank voor de antwoorden.
Hans