IPTV en Windows?

Bedankt voor de info , alleen in weekend geen trial dus na weekend proberen.
Wel vreemd dat iedereen zo tevreden is over U-HDNL met zijn hoge bitrates als wij hetzelfde doen dan krijgen we van 99% klachten over.....bufferen en dergelijke.
Als jouw zender 20Mbit vraagt dan moet je internet rete stabiel wezen namelijk en bij menig geen is dat dus niet aan de orde...veel mensen hebben b.v maar een 30Mbit abonnement als er dan ook nog een ander device op die lijn online is dan treden de problemen al op met buffers en dergelijke..
En wat te denken met Belgen die een datapakket hebben en niet net als NL FUP abo's...
Dat is niet vreemd hoor maar een kwestie van de gebruiker goed informeren qua instellingen in verschillende IPTV players en alles loopt op rolletjes
 
Ja snelheid van je verbinding is inderdaad belangrijk , dat is geen probleem hier.
Wacht weekend wel af zal ,en zal jullie mijn ervaring delen.
 
Dat is niet vreemd hoor maar een kwestie van de gebruiker goed informeren qua instellingen in verschillende IPTV players en alles loopt op rolletjes
Jij mag mijn klachten gaan beantwoorden dan je denkt hier veel te simpel over je kan een klant het op een presenteer blaadje gaan geven maar dan nog zullen ze het niet gaan aannemen dat hun het probleem zijn..maar 90% van alle internet gebruikers hebben helaas niet de beschikking over FUP abonnementen en of 50 / 100 / 500 Mbit verbindingen..de praktijk leert dat men nog steeds ouderwetse koperlijn verbindingen heeft variërend van 4Mbit tot een uitschieter van 12a 13....als je iets aanbied moet dus iedereen er gebruik van kunnen maken of je moet je willen onderscheiden en eisen van een klant dat hij minimaal 20Mbit heeft wil hij gebruik kunnen gaan maken van de service die je bied.
Maar ook de praktijk laat zien dat ondanks dat je een dikke verbinding hebt dit niets uitmaakt of die lijn ook stabiel is....dus je zult op den duur meer en meer ergenis gaan krijgen en dit toch gaan verwijten naar je aanbieder want jij bezit immers een dikke internetverbinding dus daar kan niets mis mee wezen...(dit is een standaard antwoord van klanten don't blame the messenger)

Snap niet waarom ze in het weekend geen trails afgeven??Ze kunnen het pakket toch gewoon inkrimpen de meest willen namelijk graag sport kijken (gratis) zet dan je sport aanbod uit in het weekend...als je niet voldoende capaciteit hebt.
 
Jij mag mijn klachten gaan beantwoorden dan je denkt hier veel te simpel over je kan een klant het op een presenteer blaadje gaan geven maar dan nog zullen ze het niet gaan aannemen dat hun het probleem zijn..maar 90% van alle internet gebruikers hebben helaas niet de beschikking over FUP abonnementen en of 50 / 100 / 500 Mbit verbindingen..de praktijk leert dat men nog steeds ouderwetse koperlijn verbindingen heeft variërend van 4Mbit tot een uitschieter van 12a 13....als je iets aanbied moet dus iedereen er gebruik van kunnen maken of je moet je willen onderscheiden en eisen van een klant dat hij minimaal 20Mbit heeft wil hij gebruik kunnen gaan maken van de service die je bied.
Geen klachten bekend en denk dat dit ook deels ligt aan de server ;)....10Gbps up/down scheelt ook een stukje. Maar goed denk dat het weinig zin heeft om hier de discussie aan te gaan over wel of niet.
Post automatically merged:

Snap niet waarom ze in het weekend geen trails afgeven??Ze kunnen het pakket toch gewoon inkrimpen de meest willen namelijk graag sport kijken (gratis) zet dan je sport aanbod uit in het weekend...als je niet voldoende capaciteit hebt.
Vreemde aannamingen, geen voldoende capaciteit? Zoals reeds eerder vermeld, 10Gbps servers is ruim voldoende, velen zullen dit niet hebben als provider denk. Maar wederom geen plek hier om ook deze discussie aan te gaan. Laat de kijker maar beslissen.
 
Laatst bewerkt:
Mee eens,

Met VPN (Altijd via Windows met Open Tapdrivers, want op Android vind ik elke Vpn te traag)
Velen zullen met een pakketje van 40Mb niks kunnen beginnen.
Ik begrijp je punt.
Ik heb ook geen VPN om me te verbergen, ik gebruik puur uit gemakzucht een VPN om mijn ISP te maskeren.
Natuurlijk zijn daar meer wegen voor, maar dit was de eenvoudigste.


200Mb/40Mb met Vpn aan.
500Mb/40Mb met Vpn uit.



Wel vreemd dat iedereen zo tevreden is over U-HDNL met zijn hoge bitrates als wij hetzelfde doen dan krijgen we van 99% klachten over.....bufferen en dergelijke.
Als jouw zender 20Mbit vraagt dan moet je internet rete stabiel wezen namelijk en bij menig geen is dat dus niet aan de orde...veel mensen hebben b.v maar een 30Mbit abonnement als er dan ook nog een ander device op die lijn online is dan treden de problemen al op met buffers en dergelijke..
En wat te denken met Belgen die een datapakket hebben en niet net als NL FUP abo's...
Ik kan me van een aantal maanden nog herinneren dat U-HDNL over was gestapt op de nieuwe HEVC codec zodat je met een mega lage bitrate dus een pracht plaatje neer kunt zetten...enig idee waarom ze daarmee gestopt zijn dan?

En zoals ik het nu zie bij ons b.v als wij een hoge bitrate aanbieden met een lage FPS dan is het beeld dus niet scherp..veel scherper is een lage bitrate met een 50FPS.En U-HDNL heeft dus ook die 50FPS beelden.
 
Flink aan het opruimen geweest hier met ontopic reacties en promotie activiteiten van onze bekende iptv aanbieder.
 
  • Like
Reacties: ateam278 en B. web