IPTV EPG

Zoals ik al zei, blijft helaas wat handwerk bij, zit momenteel niet zo goed met gezondheid, en ook erg druk met werk.. dus mis nogal eens wat dingen (ook al probeer ik dit te minimaliseren)..
 
Klopt. Maar rapid heeft eigen epg, welke je bij hun zelf kan vinden. Dus is de epg via mij niet meer nodig lijkt mij. Ik heb afgelopen week de epg verhuisd naar een andere server, en nieuw systeem. Dus hiermee heeft het ook te maken, eventueel kan ik zien om opnieuw een epg voor rapid op te stellen indien er genoeg belang bij is
 
  • Like
Reacties: JaapK1962
@Reidinga zou inderdaad heel fijn zijn. Probleem met de EPG van Rapid zelf is dat dit per land is ingedeeld. Dus heb je zenders uit meerdere landen in je favorieten dan kan je slechts de EPG van een van de landen zien. Ik zie nu dus geen EPG van Britse zenders dus bv.
 
Je kan ook de EPG van meerdere landen bij elkaar gevoegd gebruiken :
or
 
Ik gebruik - naar alle tevredenheid - de EPG van Reidinga, echt top..!

Nu heb ik alleen het volgende bijzondere probleem: ik gebruik zelfde kodi's (allemaal 17.6), dezelfde IPTV (Simple IPTV), met dezelfde EPG bron (http van Reidinga).
Op de android en de PI staat de gids goed, maar op de Windows versie (net de HTPC in de woonkamer) staat de gids een uur vroeger.
Dus laten we zeggen: GTST begint om 19:00 uur =)

Ik heb geen offset in de EPG settings, ik heb de settings al een keer naar standaar gezet, ik heb de EPG.db verwijderd uit de root, maar niets lijkt nog te werken.

Iemand enig idee?
 
Hey BenBem, daarvoor moet je bij Reidinga zijn. De gids is op persoon en ik weet dat hij vol in de ontwikkeling is.