IPTV Extreme (pro)

Ipdva

Expert
5 nov 2017
298
111
16
49
Heb IPTV Extreme (pro) geinstalleerd op mijn box. Heb ook Perfect player, maar die kan geen meerdere talen en ondertiteling aan, het schijnt samen te hangen wat voor hardware je kiest, verband zie ik niet zo.

Zit nu een maand bij een die multi talen vod heeft, en met IPTV Extreme kan je gewoon b.v. bij spel van Thrones, wel 10 talen en 20 ondertitelingen kiezen.

Verder heeft IPTV ook eigen epg, maar je kan heel makkelijk eigen epg links toevoegen, en ook meerdere, b.v. Nederland, UK en USA, dus 3 linken epg, maar meer kunnen ook. Niet vergeten ze later ook aan te vinken.

Ook kan je meerdere m3u files gebruiken en bij het afspelen kiezen welke je wilt gebruikten. Omdat je meerdere EPG links kunt toevoegen, kan je ook die koppelen aan een m3u file.

Downloaden van een stream of film is ook mogelijk.

Perfect player is wat makkelijker, maar IPTV Extreme heeft meerdere mooie opties.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook iptv extreme maar slaag er niet in een epg te koppelen aan mijn kanalen.
Niet de bestaande bvb Rytec maar ook niet deze van mijn provider zelf toegevoegd.
De subs gaan goed.
Er verschijnt wel een boodschap onder in beeld dat de epg is ge update na forced epg maar ik zie nergens niets?
Iemand die eens een screenshot maakt hoe de epg er moet uitzien op extreme?
Alvast dank
 
Bij iptv extreme staan er standaard van elk land al een epg in. Maar daar kunnen we niks mee. IPTV extreme is gemaakt door een Italiaan en heeft connecties met een IP provider die wij niet gebruiken. Deze kan je gewoon uitvinken.

Bij settings ga je naar de epg manage. Daar voeg je eigen epg toe of je past hem aan.
Vervolgens ga je bij epg source de ingevoerd epg aanvinken. Dat ben je denk ik vergeten.

Hier de print screens met mijn camera gemaakt. Hopelijk zijn ze scherp genoeg. De volgorde moet je zelf even bekijken.

Je kan dan hierna ook de epg geforceerd binnenhalen, (force epg download)
 

Bijlagen

  • IMG_20180302_063721.jpg
    IMG_20180302_063721.jpg
    786,1 KB · Weergaven: 168
  • IMG_20180302_063700.jpg
    IMG_20180302_063700.jpg
    739,2 KB · Weergaven: 158
  • IMG_20180302_063625.jpg
    IMG_20180302_063625.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 148
  • IMG_20180302_063601.jpg
    IMG_20180302_063601.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 133
  • IMG_20180302_063516.jpg
    IMG_20180302_063516.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 127
Laatst bewerkt:
Bedankt
Duidelijke prints en nu werkt het wel zoals het hoort als je deze werkwijze volgt.
Wat ik voorheen fout deed weet ik niet maar nu werkt het.
Overigens een geweldige app als het goed is ingesteld. Beter dan de voorheen gebruikte Perfect player wat mij betreft.
grts
 
Mooi, leuk dat je het ook een goede app vindt. Je kunt de instellingen backuppen en restoren via settings. Maar al gezien denk ik.
 
Hiervoor moet je wel een betaalde dienst hebben toch die gratis .m3u lijsten die werken altijd naar een dag niet meer en er zit dan geen epg bij toch?
 
Jazeker, maar dat geldt voor alle IPTV apps. Abonnement nemen b.v. bij Hiptv of Rapid. De test lijst werkt inderdaad maar een dag.
Bij HipTV of Rapid krijg je ook een EPG link(en) er bij.
 
toch die gratis .m3u lijsten die werken altijd naar een dag niet meer
En daarom worden ook elke dag die dailly m3u playlist vernieuwd waar het elke keer weer verbazingwekkend is het aantal zenders wat dan weer werkt.
 
Kan ik in deze app ook timeshiften? Ik heb wel de spoelknoppen maar als ik er op druk dan gebeurt er niets. Moet ik attributen toevoegen aan de m3u link o.i.d.?
 
Live programma's kan je niet terug of vooruit uitspoelen natuurlijk, maar wel de VOD's, die staan gewoon op een schijf bij je provider.
Je kan een live programma wel pauzeren en dan zo ver na voren spoelen totdat je het live punt weer hebt bereikt..
Of een live programma of VOD opnemen, dan kan je alles maar wat je wilt. Het kan zijn dat een provider dat blokkeert en er is maar een stream tegelijk mogelijk. Als je tijdens het opnemen zapt, zal de opname stoppen.
 
  • Like
Reacties: Rshn
Live programma's kan je niet terug of vooruit uitspoelen natuurlijk, maar wel de VOD's, die staan gewoon op een schijf bij je provider.
Je kan een live programma wel pauzeren en dan zo ver na voren spoelen totdat je het live punt weer hebt bereikt..
Of een live programma of VOD opnemen, dan kan je alles maar wat je wilt. Het kan zijn dat een provider dat blokkeert en er is maar een stream tegelijk mogelijk. Als je tijdens het opnemen zapt, zal de opname stoppen.

Ik heb het geprobeerd bij programma's die terug te kijken zijn die al op de schijf van de provider staan, alleen dat werkte niet. De vooruit en achteruit spoel knoppen reageerde niet. Moet ik de aflevering eerst downloaden?
 
Ik heb het geprobeerd bij programma's die terug te kijken zijn die al op de schijf van de provider staan, alleen dat werkte niet. De vooruit en achteruit spoel knoppen reageerde niet. Moet ik de aflevering eerst downloaden?

Ja probeer dat ook even, hangt af van de provider.
 
Kan ik ook een lokaal epg.gz bestand toevoegen in de epg? Ik heb een bestand gedownload maar krijg het niet werkend. Ik gebruik een h96 pro+ android box.

Oh en een aanvullende vraag. Als ik een programma pauzeer dan schiet het na een paar tellen naar het punt waar de live uitzending is ook al is het programma voor bijvoorbeeld 5 minuten gepauzeerd. Moet ik een instelling aanpassen zodat dit niet gebeurd?
 
Laatst bewerkt:
Heb IPTV Extreme (pro) geinstalleerd op mijn box. Heb ook Perfect player, maar die kan geen meerdere talen en ondertiteling aan, het schijnt samen te hangen wat voor hardware je kiest, verband zie ik niet zo.

Zit nu een maand bij een die multi talen vod heeft, en met IPTV Extreme kan je gewoon b.v. bij spel van Thrones, wel 10 talen en 20 ondertitelingen kiezen.

Verder heeft IPTV ook eigen epg, maar je kan heel makkelijk eigen epg links toevoegen, en ook meerdere, b.v. Nederland, UK en USA, dus 3 linken epg, maar meer kunnen ook. Niet vergeten ze later ook aan te vinken.

Ook kan je meerdere m3u files gebruiken en bij het afspelen kiezen welke je wilt gebruikten. Omdat je meerdere EPG links kunt toevoegen, kan je ook die koppelen aan een m3u file.

Downloaden van een stream of film is ook mogelijk.

Perfect player is wat makkelijker, maar IPTV Extreme heeft meerdere mooie opties.
hoi ik heb ook iptv xtreem er op geet de pro kan ik niet betalen via playstore pakt geen paypal of tegiobank
wie kan helpen