1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

IPTV Forest

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door borsjea, 12 aug 2017.

1. borsjea

borsjea Gevorderd

Leuk Bevonden:
    27
    Ik kreeg vandaag een emailtje binnen van IPTV Forest waar ik tot dan aan toe nog niet van had gehoord. Het onderwerp van het bericht “The next Generation IPTV is here” deed bij mij wel een lichtje branden en dacht ik gelijk aan GenIPTV.
    Email gaf aan dat je gratis een 24 uurs test account kon aanvragen, uiteraard gelijk dan maar gedaan. Binnen twee minuten een ontvangst bevestiging en enkele minuten later een email met een link. Ook was er in de mail een verwijzing naar een website (iptvforest.com) en forum (Login of registreer een account om deze link te zien.) , layout forum komt overeen met die van GenIPTV en ook de administrator van dit forum is een bekende daarvan.
    M3U link verwijst naar mypanel.tv. IPTV Forest biedt week, maand, halfjaar en jaar abonementen aan de prijzen redelijk overeen met die van Gen het aanbod omvat inclusief VOD zo´n 4350 kanalen.
    Eerst maar eens de indeling van het Nederlandse pakket bestudeerd, niet wat de meeste gewend zijn, een alfabetische sortering waarbij dus 13th Street als eerste in het rijtje staat komt erg rommelig over. Het Nederlandse pakket bevat 66 kanalen, volgens mij een stuk minder dan GenIPTV. De beperkte aantal HD Kanalen hebben een vermelding HD en FHD wat vaker niet blijkt te kloppen dan wel. NPO 1 en NPO 2, NPO 3 heeft maar één beeld weergave aanduiding NPO1 = HD, NPO2 = FHD en NPO3 = SD, Bij de NPO verwacht je op zijn minst alles in SD en HD en het liefst nog FHD. Ook bij de RTL´s en SBSen zie je maar één beeld formaat terwijl je hier ook graag SD, HD en FHD wilt hebben. Ook bij Fox en Ziggo sport het zelfde beeld.
    Helaas bij diverse kanalen geen beeld, stilstaand beeld of geen geluid, al met al erg rommelig, zeker voor de Nederlandse kijkers is het aanbod erg mager en slecht van kwaliteit.

LeX vindt dit leuk.
  2. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.811
    Dank je wel dat je ons deelgenoot maakt van jou bevindingen over iptv Forert ,wordt erg gewaardeerd :)