1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

IPTV Heaven .com + review

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door Spinix, 18 mei 2016.

1. Spinix

Spinix Administrator Medewerker Godzilla

Na een tip gekregen te hebben van iemand op het forum mijn review over iptvheaven.com, ik heb een gratis proef voor 2 dagen aangevraagd. (Dit kunnen jullie ook!)

De eerst indruk van de site is een beetje slecht, hij is onoverzichtelijk en ziet er niet professioneel uit. Maar als je de inlog gegevens krijgt voor het TV paneel ziet het er stukken beter uit.

De prijs:
    De prijs is veelste duur als je het vergelijkt met andere IPTV aanbieders. Bij IPTV Heaven kost 1 maand 24,50 terwijl je bij sommige IPTV aanbieders voor 30 euro al 3 maanden hebt.

De kwaliteit:
    Kwaliteit is gewoon SD kwaliteit, niet zo fijn als HD natuurlijk maar gaat er nog mee door alleen vind ik het voor die prijs te weinig waard voor je geld.

Gemak:
    Het werkt allemaal super fijn, houd er wel rekening mee dat IPTV Heaven alleen een website heeft waar je via kunt kijken zoals op je mobiel / tablet, op je mediabox zou je dit dus niet 1 2 3 werkend krijgen. Verder werkt die website prima op je mobiel.

Stroringen:
    Tot nu toe nog geen storing gemerkt. Ook op een slome wifi verbinding werkt het goed.

Zenderaanbod:
    Bijna alle Nederlandse zenders zitten erin behalve
    HBO, Film 1 en de andere premium kanalen. Fox Sport zit er wel in alleen staat er achter (Not available in NL) terwijl dit gewoon werkt.
    Bevat ook Ziggo sport.

Mijn mening:
    Het werkt prima, super snel je zou haast denken dat dit een online TV dienst van Ziggo is alleen werkt dit wel in het buitenland. De kwaliteit is geen HD en ik vind de prijs aan de hoge kant. Ik zou zelf voor dit geld hier geen dienst afnemen ook al werkt alles super goed. Ook staat overal netjes een zender afbeelding bij en wordt er beschreven wat er zich momenteel afspeelt.

Login of registreer een account om deze link te zien.

Eric Hebs vindt dit leuk.
  2. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

3. Road Rebel

Road Rebel Forumlid

Zeer mooie interface, heel stabiel en de prijs is schappelijker dan een aantal maand geleden.
    Je hebt een mooi aanbod van NL en BE zenders (ook zender "ZES" bijvoorbeeld), enkele thematische zenders, heel wat Engelse zender en dan een beperkte selectie Franse en Duitse zenders. Er is ook een VOD waarbij je elk TV programma van de Nederlandse, Belgische, Britse zenders kunt terugkijken. Er zijn ook een paar adult zenders opgenomen.

Beeldkwaliteit is goed qua beweging, een goede AVsynch en opmerkelijk is het ontbreken van artefacten; echter de resolutie is beperkt tot 320lijnen.
    Je kan met meerdere toestellen online; alleen als je teveel gebruik maakt van de bandbreedte (of die gaat inladen in een PVR) gaat de stream haperen.