IPTV is leuk, maar waar krijg je een fatsoenlijke M3U lijst met zenders??

Caesar-NL

Nieuwkomer
2 aug 2019
3
0
1
70
Ik heb op mijn NAS Kodi draaien, en heb daar IPTV aan toegevoegd. De bedoeling is om daarmee programma's op te kunnen nemen, en die dan langdurig te bewaren, maar ook om bijvoorbeeld buitenlandse zenders te kunnen bekijken die Ziggo niet aanbiedt. Als eerste probeer ik dus een zenderlijst te vinden van de Nederlands TV. Je vindt dan heel veel gratis zenderlijsten voor de Nederlands TV, die meestal helemaal niets doen. Als je dan in zo'n lijst kijkt, dan zie je schimmige URL's in plaats van de stream van de zender zelf. Als je over het m3u file formaat gegevens opzoekt, dan vind je tientallen web sites die je allemaal precies hetzelfde vertellen, maar me geen woord reppen over tags die je kunt/moet toevoegen.

Kortom, is er ergens een web site te vinden die wel een lijst met goede streaming URL's bevat, en informatie over de tags die je kunt toepassen bij Kodi?
 
we mogen hier geen websites vermelden waar goede iptv aanbieders zijn ik gebruik zelf mytvonline wat een hele goede aanbieder met zeer goed nederlands aanbod je moet dus goed googlen om het te vinden
 
we mogen hier geen websites vermelden waar goede iptv aanbieders zijn ik gebruik zelf mytvonline wat een hele goede aanbieder met zeer goed nederlands aanbod je moet dus goed googlen om het te vinden
Dank voor je reactie.
Volgens mij biedt zo'n IPTV aanbieder een M3U lijst die naar zijn website verwijst, en via zijn website wordt dan de eigenlijke stream opgehaald. Dat is niet mijn bedoeling, je moet de directe stream kunnen invoeren in je eigen zenderlijst.
 
dat doet deze ook je krijgt je eigen m3u lijst die je zelf kan invoeren ze hebben nu ook leuke aanbiedingen voor een jaarabbo
 
Dank voor je reactie.
Volgens mij biedt zo'n IPTV aanbieder een M3U lijst die naar zijn website verwijst, en via zijn website wordt dan de eigenlijke stream opgehaald. Dat is niet mijn bedoeling, je moet de directe stream kunnen invoeren in je eigen zenderlijst.
Een directe stream?Vanaf de leverancier?Je wilt je eigen IPTV gaan opzetten?
 
Heb voor mijzelf een eigen m3u bestand met verschillende muziekzenders. Is niet een hele lange lijst, maar voor mij voldoende. Het onderhoud van dit bestand is echter niet gemakkelijk. Heb namelijk nog nooit een website kunnen vinden waar je gratis een hele lijst met werkende m3u8 linken kunt weghalen. Meestal is het na het uitvallen van een zender een kwestie van stug doorzoeken naar een werkende link.
 
Een directe stream?Vanaf de leverancier?Je wilt je eigen IPTV gaan opzetten?
Neen, ik zoek gewoon de URL's van de TV stations zelf. Waarom zou ik geld moeten betalen aan een tussenpersoon om naar publieke TV zenders te kunnen kijken die via internet gratis uitzenden?
 
Neen, ik zoek gewoon de URL's van de TV stations zelf. Waarom zou ik geld moeten betalen aan een tussenpersoon om naar publieke TV zenders te kunnen kijken die via internet gratis uitzenden?
Uhm mischien omdat het anders zoeken in een speld in een hooi berg is? Je zegt zelf al dat via gratis m3u link het een drama is om aan een fatsoenlijke lijst te geraken. En voor dat geld krijg je veel meer dan een paar publieke zenders en mocht er toevallig een zender een probleem geven weet je wel dat de leverancier het op gaat lossen. Maar ik neem aan dat je ook geen tv abbonement heb? Want daar betaal je dan ook voor publieke zenders die je online gewoon gratis kan kijken.
 
  • Like
Reacties: dreamshare
Neen, ik zoek gewoon de URL's van de TV stations zelf. Waarom zou ik geld moeten betalen aan een tussenpersoon om naar publieke TV zenders te kunnen kijken die via internet gratis uitzenden?
Denk dat Google hierin toch je beste vriend is
Post automatically merged:

 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Shaman
Neen, ik zoek gewoon de URL's van de TV stations zelf. Waarom zou ik geld moeten betalen aan een tussenpersoon om naar publieke TV zenders te kunnen kijken die via internet gratis uitzenden?
Zoek even op Hans Settings dit zijn kanalenlijsten voor E2 maar hij heeft hier ook bijna alle vrij te ontvangen streams opgenomen..