IPTV kanalen op 50fps

Volkan

Actief
12 sep 2017
28
5
6
43
Hi,

Heb al diverse iptv aanbieders gehad, zijn er ook aanbieders die Nederlandse kanalen aanbieden op 50fps ? heb af en toe een kanaal die op 50fps staat (geweldig beeld zeg !!).
Zou fijn zijn als alle kanalen op 50fps waren. kortom is er een aanbieder die dit waar kan maken ?
 
Hi,

Heb al diverse iptv aanbieders gehad, zijn er ook aanbieders die Nederlandse kanalen aanbieden op 50fps ? heb af en toe een kanaal die op 50fps staat (geweldig beeld zeg !!).
Zou fijn zijn als alle kanalen op 50fps waren. kortom is er een aanbieder die dit waar kan maken ?
Dan zou ik de iptv reviews even doornemen .
Die 50fps vond ik zelf ook nogal belangrijk want kijk hier op een 65inch tv .
En heb nu op bijna alle Nederlandse zenders 50fps bij iptvmulti.
Wel te verstaan op de tivimate app?
 
Dan zou ik de iptv reviews even doornemen .
Die 50fps vond ik zelf ook nogal belangrijk want kijk hier op een 65inch tv .
En heb nu op bijna alle Nederlandse zenders 50fps bij iptvmulti.
Wel te verstaan op de tivimate app?
Ik bekijk IPTV op een 55" OLED echter is dit mijn eerste aanbieder maar het beeld is maar matig.
Ik weet niet waar het door komt, kan de aanbieder zijn, verder geen ervaring met andere.
Kan ook het OLED zijn dat ik te snel compressie zie. Nu lijkt het dat 50Hz er dus ook mee te maken kan hebben.

Heb jij op je 65" superstrak beeld hebt? Want dan zal ik iptvmulti ook eens proberen.
 
Houden jullie er wel rekening mee dat iptv altijd "slechter" is dan een reguliere provider.
Dus verkijk je daar niet op ?
 
Ik bekijk IPTV op een 55" OLED echter is dit mijn eerste aanbieder maar het beeld is maar matig.
Ik weet niet waar het door komt, kan de aanbieder zijn, verder geen ervaring met andere.
Kan ook het OLED zijn dat ik te snel compressie zie. Nu lijkt het dat 50Hz er dus ook mee te maken kan hebben.

Heb jij op je 65" superstrak beeld hebt? Want dan zal ik iptvmulti ook eens proberen.
Ik zag jou topic over iptv kwaliteit.
Dat redtvpakket is denk ik niet 1 van de beste qwa beeldkwaliteit.
En ja ik heb strak beeld hier op de nieuwste 65 oled van lg.
Maar zo gezegd ik kijk met de nvidia shield en de tivimate app.
Ik weet niet op welk device jij kijkt?
Post automatically merged:

Houden jullie er wel rekening mee dat iptv altijd "slechter" is dan een reguliere provider.
Dus verkijk je daar niet op ?
Verklaar je nader want welke reguliere provider is dan echt goed qwa beeldkwaliteit want heb wel Ziggo/kpn/ gehad maar vond dat ook niet echt strak op mijn oled?
 
Ik kijk met ChromeCast 2020 Google TV en Tivimate.
Naast IPTV heb ik ook nog een NLZiet account en dat is ook niet echt top.
Ik zie wel dat het betere is dan mijn IPTV echter zie ik ook soms teveel compressie.
Helaas is het nog niet mogelijk om met Tivimate bitrates etc te zien, staat wel op de todo list voor de developer zag ik.
 
Verklaar je nader want welke reguliere provider is dan echt goed qwa beeldkwaliteit want heb wel Ziggo/kpn/ gehad maar vond dat ook niet echt strak op mijn oled?
Precies zoals die het zegt , de kabel is altijd strakker/stabieler als iptv. al moet ik zeggen dat ze nu wel heeeeeeel dicht bij komen.
Nu op naar het volgende station 4K sport . Dan had jij geen ziggo gekeken op de next box denk ?
dat terzijde.... de betere hebben gelukkig wel 50Hz , anders niet aan te gluren op grotere schermen 55" +
Post automatically merged:

Ik kijk met ChromeCast 2020 Google TV en Tivimate.
Naast IPTV heb ik ook nog een NLZiet account en dat is ook niet echt top.
Ik zie wel dat het betere is dan mijn IPTV echter zie ik ook soms teveel compressie.
Helaas is het nog niet mogelijk om met Tivimate bitrates etc te zien, staat wel op de todo list voor de developer zag ik.
Klopt NL ziet heeft ook kak bitrates . is gewoon zwaar geknepen. tis dat ik niet alles betaal anders opgezegd .
Via Extreme iptv pro kan je wel bitrates zien. of gewoon via je pc/laptop via vlc player. de betere iptv zit rond 10/12 MB /sec op 1080 met ac3 geluid, ziggo zelf zit geloof op 14MB als ik me niet vergis, mits je niet via app kijkt maar direct op next box of horizon .
 
Ik kijk met ChromeCast 2020 Google TV en Tivimate.
Naast IPTV heb ik ook nog een NLZiet account en dat is ook niet echt top.
Ik zie wel dat het betere is dan mijn IPTV echter zie ik ook soms teveel compressie.
Helaas is het nog niet mogelijk om met Tivimate bitrates etc te zien, staat wel op de todo list voor de developer zag ik.
Ik zie wel de bitrates in tivimate, of bedoel je iets anders , zie screenshot

You must be registered for see images attach



Je kunt ook label in resolutie omzetten door naar Settings --> Appearance --> Player --> Info panel --> Show video resolution instead of labels
Te zetten
 
Nl ziet is ook redelijk goed maar moet er wel bij zeggen dat ik de nvidia shield pro 2019 heb en de mogelijkheid heb om upscaling aan tezetten en dat scheelt behoorlijk qwa beeldkwaliteit.
Ziggo klopt zit rond de 13mb.
En de iptv provider die ik nu heb zit daar dus heeeel dicht bij in de buurt ?
Post automatically merged:

Ik zie wel de bitrates in tivimate, of bedoel je iets anders , zie screenshot

You must be registered for see images attach
Daar kun je zien dat het 50fps is.
Post automatically merged:

You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

Nl ziet is ook redelijk goed maar moet er wel bij zeggen dat ik de nvidia shield pro 2019 heb en de mogelijkheid heb om upscaling aan tezetten en dat scheelt behoorlijk qwa beeldkwaliteit.
Ziggo klopt zit rond de 13mb.
En de iptv provider die ik nu heb zit daar dus heeeel dicht bij in de buurt ?
Post automatically merged:


Daar kun je zien dat het 50fps is.
Post automatically merged:

You must be registered for see images attach
Hier dus ook die 50fps?
 
Laatst bewerkt:
Verklaar je nader want welke reguliere provider is dan echt goed qwa beeldkwaliteit want heb wel Ziggo/kpn/ gehad maar vond dat ook niet echt strak op mijn oled?
De promotie van je geliefde iptv-aanbieder begint inmiddels zodanig vormen aan te nemen dat je in onze ogen steeds ongeloofwaardige wordt in je berichtgeving op ons forum.
 
De promotie van je geliefde iptv-aanbieder begint inmiddels zodanig vormen aan te nemen dat je in onze ogen steeds ongeloofwaardige wordt in je berichtgeving op ons forum.
Snap niet echt waar je op doelt eerlijk gezegd ik geef antwoord op de begin vraag van dit Topic!
Ik Citeer Zou fijn zijn als alle kanalen op 50fps waren. kortom is er een aanbieder die dit waar kan maken ?
Post automatically merged:

Maar geen probleem lex dan hou ik mij vanaf nu op de achtergrond ?
 
IPTVTotaal is nog wat beter dan Multi/TNCI. De bitrate is hoger. Geldt alleen voor de Ned zenders, UK en US is grotendeels zonder EPG en vaak storingen. Maar de Ned zenders zijn nergens beter, mijn mening dan.
 
IPTVTotaal is nog wat beter dan Multi/TNCI. De bitrate is hoger. Geldt alleen voor de Ned zenders, UK en US is grotendeels zonder EPG en vaak storingen. Maar de Ned zenders zijn nergens beter, mijn mening dan.
Normaal gesproken had ik graag gereageerd hier op maar blijkt hier onmogelijk te zijn zonder commentaar te krijgen van lex.
Wat ik heel jammer vind.
Je word hier te snel gezien als promotor van een bepaalde iptv aanbieder in mijn opzicht!
 
  • Like
Reacties: Lex
Hi,

Heb al diverse iptv aanbieders gehad, zijn er ook aanbieders die Nederlandse kanalen aanbieden op 50fps ? heb af en toe een kanaal die op 50fps staat (geweldig beeld zeg !!).
Zou fijn zijn als alle kanalen op 50fps waren. kortom is er een aanbieder die dit waar kan maken ?
Ik ken er 2 maar die zijn via een reseller maar mag helaas geen contact doorgeven