IPTV - Lifetime? Monthly? --> Rotzooi?!

Leuk bevonden
1
Beste antwoorden
0
Is dacht ik ace iptv dacht ik maar nogmaals van een testlijn kan je niet alles zeggen dus ik juich niet te vroeg

Leuk bevonden
615
Beste antwoorden
0
SIPTV is wel iets anders.. SIPTV werkt met een eigen portal.. je upload de playlist (m3u of txt) en siptv portal streamt de kanalen naar de app.. In simple client is simple client zelf de back en frontend welke de kanalen weergeeft. SIPTV is ook een losse android app, waar simple client een addon is voor kodi :)

Leuk bevonden
3
Beste antwoorden
0
Er zijn een aantal goede iptv leveranciers, oa:
- Rapid (Veel kanalen en VOD) - goede kwaliteit
- HipTV (Veel kanalen en VOD) - goede kwaliteit
- UnlimitedHD (NL Kanalen inc sport) - zeer goede kwaliteit

Verder heb je nog JinBox, ook redelijk goede kwaliteit.. Beetje afhankelijk wat je zoekt.. Probleem is dat er veel resellers zijn.. Niet dat alle resellers slecht zijn, maar de slechte resellers halen de goede naam van de goede providers onderuit.. Er zijn ook zeker goede resellers, die goede ondersteuning bieden.. Bij bovenstaande kan je op kwaliteit rekenen, maar dat blijft mijn (en anderen hun) mening.. IPTV is aanvulling op, geen volledig vervanger van.. als je dat in gedachten houd ga je veel plezier hebben met bovenstaande providers..
Hoe kom ik in contact met rapid en die andere provider

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Heb zelf jinbox wil ook wel een test lijn van hiptv en rapid proberen, als iemand mij kan verwijzen naar deze provider

Laatst bewerkt:

Topic starter Gelijkwaardige Onderwerpen Forum Reacties Datum
LeX Vragen 30
Eric Hebs Vragen 2
Spinix IPTV 44
T Vragen 19
S Vragen 6

Gelijkwaardige Onderwerpen

Bovenaan