IPTV - Lifetime? Monthly? --> Rotzooi?!

Sapglas

Forumlid
19 dec 2017
24
10
6
28
Hoi allemaal.

Een tijdje geleden heb ik een android box gekocht om een beetje mee te experimenteren en te klooien. Dit bevalt me erg goed en heb hem ook aardig stabiel draaien. Verder heb ik kodi erop geinstalleerd en heb hier al vele add-ons op geinstalleerd. Ook heb ik IPTV draaiend gekregen alleen dit bevalt me tot nu toe erg slecht.

Ik heb op internet een beetje lopen zoeken naar abonnementen en heb een aantal keer een lifetime abonnement gekocht. Dit gaat de eerste dagen goed maar daarna beginnen zenders offline te raken en de support is vaak erg slecht.

Aangezien wij in een studentenhuis wonen hebben wij liever niet een jaarlijkse rekening van 100+ euro, maar betalen wij liever per maand (via paypal / automatisch incasso) of éénmalig voor een lifetime subscription.

Ik heb nu verschillende providers geprobeerd (na een quick google search) en deze vielen eigenlijk allemaal een beetje tegen.

Ik hoef ook niet al de kanalen die deze (vaak buitenlandse) providers aanbieden.

Alle nederlandse kanalen inclusief fox sports, ziggo sports, film1 etc zou ik al voldoende vinden.

Wat zijn volgens jullie goede aanbieders die aan mijn wensen voldoen?

Dus het liefst per maand betalen en niet duizenden zenders?


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)!

Groetjes Sapglas
 
Rapid vind ik toch de beste.
en kan je via portal de boeketten aanpassen.
 
En welke rapid gebruik jij? Als ik google op rapidiptv kom ik op gigantisch veel sites met rapid in hun domeinnaam :).
 
Voor goede kwaliteit NL tv met sport, en film1 kanalen zou ik zeker UnlimitedHD aanraden.. Zij hebben stabiele kwaliteit die zeker zeer goed is (gebruik deze zelf dagelijks), en als je geen behoefte hebt aan 1000enden buitenlandse kanalen - maar liever goede kwaliteit wilt, zou ik deze zeker eens een test aanvragen.
 
Thanks voor je reactie! Ga ik zeker eens proberen. hebben deze ook een EPG?
 
Ja deze hebben zeker epg.. Die lever ik aan :) werkt out of the box, 7 dagen EPG. Inclusief aflevering/seizoens informatie, kijkwijzer, evt imdb rating, en informatie over acteurs, ed.. Dus complete informatie zoals je bij "standaard" tv abonnement ook krijgt :)
 
  • Like
Reacties: Slikt
Hoi
Heb zelf ook wel de indruk dat 90% rommel is. Heb ook al het 1 en ander geprobeert. Vooral stabiel beeld leveren en redelijke kwaliteit is moeilijk te vinden
 
Er zijn een aantal goede iptv leveranciers, oa:
- Rapid (Veel kanalen en VOD) - goede kwaliteit
- HipTV (Veel kanalen en VOD) - goede kwaliteit
- UnlimitedHD (NL Kanalen inc sport) - zeer goede kwaliteit

Verder heb je nog JinBox, ook redelijk goede kwaliteit.. Beetje afhankelijk wat je zoekt.. Probleem is dat er veel resellers zijn.. Niet dat alle resellers slecht zijn, maar de slechte resellers halen de goede naam van de goede providers onderuit.. Er zijn ook zeker goede resellers, die goede ondersteuning bieden.. Bij bovenstaande kan je op kwaliteit rekenen, maar dat blijft mijn (en anderen hun) mening.. IPTV is aanvulling op, geen volledig vervanger van.. als je dat in gedachten houd ga je veel plezier hebben met bovenstaande providers..
 
Moet eerlijk bekennen dat ik al die 4000 zenders niet nodig heb. Leveren ze me sky uk volledig met een backup als we het over de sportzenders hebben ben ik tevreden. Dus bv sky sport arena zowel in 720 als 1080. Ik weet dat dit niet te vergelijken is met echt 1080p magoed. Zou met bovenstaande al tevreden zijn
 
Er zijn een aantal goede iptv leveranciers, oa:
- Rapid (Veel kanalen en VOD) - goede kwaliteit
- HipTV (Veel kanalen en VOD) - goede kwaliteit
- UnlimitedHD (NL Kanalen inc sport) - zeer goede kwaliteit

Verder heb je nog JinBox, ook redelijk goede kwaliteit.. Beetje afhankelijk wat je zoekt.. Probleem is dat er veel resellers zijn.. Niet dat alle resellers slecht zijn, maar de slechte resellers halen de goede naam van de goede providers onderuit.. Er zijn ook zeker goede resellers, die goede ondersteuning bieden.. Bij bovenstaande kan je op kwaliteit rekenen, maar dat blijft mijn (en anderen hun) mening.. IPTV is aanvulling op, geen volledig vervanger van.. als je dat in gedachten houd ga je veel plezier hebben met bovenstaande providers..

Thanks! Ik heb even gekeken bij unlimitedHD. Ik zie hier alleen geen mogelijkheid om per maand te betalen. Kan dat hier?
 
Inderdaad.. Je kan per maand pakken, maar een half jaar of jaar is goedkoper in verhouding. Ik heb deze nu al een tijdje, en ben een zeer tevreden gebruiker. Mocht je twijfelen, kan je altijd een maand pakken, eventueel nog eens en daarna bv half jaar proberen.. Langer is wel goedkoper, maar dat is bij alle providers :)
 
  • Like
Reacties: Sapglas
Dat snap ik. Ik bedoel dan ook dat ik gewoon voor een jaar kan kopen maar dit dan maandelijks betaal zegmaar :).

P.S: 500e vind ik leuk voor jou @Reidinga :D
 
Ik heb op internet een beetje lopen zoeken naar abonnementen en heb een aantal keer een lifetime abonnement gekocht.
Als je goed had gezocht had je ook kunnen weten dat deze abonnementen vaak niet goed zijn. De providers die @Reidinga noemt zijn goed bekend op het forum hier.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Heb zelf testlijn gevraagd van siptv moet zeggen dat het aanbod niet groot is maar wat ik wil hebben ze, oa Sky uk plus de backup sportchannels en in hele mooie kwaliteit
Nu begrijp ik dat het te vroeg is om te juichen maar de kwaliteit is beter met sky dan mijn vorige testlijnen bij andere aanbieders