1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

IPTV Local

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door Rob0860, 29 nov 2016.

1. Rob0860

Rob0860 Nieuwkomer

Goedemorgen

Iemand ervaringen met IPTV Local?

Ik weet niet of ik de link hier naar toe mag plaatsen, dus maar even niet gedaan

Gr
    Rob

2. LeX

LeX Moderator Medewerker

Ben wel nieuwsgierig

3. Rob0860

Rob0860 Nieuwkomer

4. BaZnGa__

BaZnGa__ Actief

5. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

ja inderdaad , die site is sprekend de website van Rapid, maar ze zoeken resellers zo te zien en zitten in usa, je zou bijna denken dat het gewoon de amerikaanse dochter van rapid is ofzo , iemand enig idee ?

6. FCBeeke

FCBeeke Forumlid

Eens een 24-uurs trial aanvragen? :crocodile:

7. LeX

LeX Moderator Medewerker

Kan niet wachten op het moment dat jij dit mysterie oplost,en de bevindingen aan ons kenbaar maakt

Eric Hebs vindt dit leuk.
  8. FCBeeke

FCBeeke Forumlid

Was ik van plan. Maar de "Free Trial" blijkt toch 5 USD te kosten. Wel gezien op de lijst met zenders dat er bvb maar 14 NL en 15 BE zenders op staan. Er is ook sprake van meer dan "3000 Channels" terwijl er 1852 op de lijst staan. Ook de prijs valt tegen. 150 USD voor één jaar. Het lijkt me dus een uitgeklede versie van RapidIPTV.

9. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

rapid vraagt idd geen 5 dollar voor een test, waarschijnlijk hebben ze gewoon de site geripped uit gemakzucht en eindigt daar je overeenkomst met rapid ;)

@FCBeeke bedankt voor de info