IPTV M3U Editor

Jammer dat er niet met bèta’s word gewerkt na al die aanpassingen.
Enkele weken werd er een bèta beloofd na een private msg ik heb nog niks ontvangen helaas.
 
Laatst bewerkt:
Ja excuses ik heb op t moment even veel aan mijn hoofd, en ook door de drukte mis ik soms dingen. Stuur me anders ff per mail.. dan stuur ik je straks link vd beta
 
  • Like
Reacties: dre50 en Plenkske
Jammer dat er niet met bèta’s word gewerkt na al die aanpassingen.
Enkele weken werd er een bèta beloofd na een private msg ik heb nog niks ontvangen helaas.
Gaarne even wat meer begrip voor iemand die voltijds werkt in de ploegen en daarnaast al zijn vrije tijd besteed aan het programeren van superhandige tools ! Soms lopen dingen in het leven net even anders, waardoor er prioriteit keuzes gemaakt moeten worden, zoals eerder door Reidinga aangegeven, waardoor dingen op een zijspoor kunnen belanden.
 
Vind niet dat ik onrespectvol ben geweest dus zie geen reden voor je vorige post.

Dank je Reidinga ik werk graag mee aan het verbeteren van je programma ik beloof dan ook vandaag of morgen even een mailtje te sturen.
Bedankt voor de tijd die je erin steekt.
 
Vind niet dat ik onrespectvol ben geweest dus zie geen reden voor je vorige post.
Waar staat dat dan in mijn post, want die schoen trek je nu zelf aan. Als Reidinga zelf al het volgende vermeldt...
Heb nog 1 kleine bug die er uit moet, maar ben even enorm druk op het werk.. en heb even geen ENERGIE om die te zoeken.. Dus zal binnen een dezer weken de final uitkomen.
... dan zou je tussen de regels door kunnen lezen dat er andere prioriteiten zijn voor Reidinga op dat moment en dat je daar dan begrip voor op moeten kunnen brengen. Want je had net zo goed een reminder via email/PM kunnen sturen omtrent de status van de editor, ipv een publieke post in het topic te plaatsen, die over KAN komen als geklaag, dat je nog geen antwoord terug hebt gekregen op je PM.

Edit: En even ter info, er wordt wel met beta's gewerkt (>10 stuks tot zover), maar deze zijn tot nu toe intern geweest en nog niet publiek.
 
Laatst bewerkt:
Momenteel heb ik idd even heel erg veel aan mn hoofd .. vooral prive :) ga hier niet op uitweiden.. maar ben ondertussen om wat afleiding te zoeken bezig met nieuwe site, de nieuwe editor versie zal hiermee koppelen.. waarmee je je bewerkte m3u kan uploaden.. die upload functie moet nog in de editor gebouwd worden, de site is (deels) klaar, althans het m3u gedeelte.. moet de epg nog omzetten etc, maar zoals ik zeg heb even de energie niet :)
 
Vraagje , hoe open ik mijn satelliet kanalen lijst in deze Editer , als dit mogelijk is , heb gelezen dat dit ook zou moeten kunnen. of moet ik die eerst een ander bestand van maken.

Groetjes dre50
 
Dat kan niet, alleen het gedeelte IPTV kan worden geexporteerd naar een enigma2/dreambox formaat
 
  • Like
Reacties: dre50
Allereerst bedankt voor al het werk wat in deze editor gestopt is!

Naast mijn eigen m3u lijst ga ik binnenkort ook de m3u lijst van m'n broer bijhouden die op de Canarische Eilanden woont (hij wel ...), en zou graag weten of er een mogelijkheid is om in één keer de username/password gegevens aan te passen in de stream urls. Op deze manier zou ik de door mij gemaakte m3u gemakkelijk naar het 2e te beheren account kunnen kopiëren, en dat zou erg welkom zijn.
 
Als je beiden de zelfde aanbeider hebt zou je inderdaad met notepad++ een search and replace op de usernaam en wachtwoord kunnen doen.
Er is uiteraard een kans als @Reidinga dit leest hij deze optie aan de editor toevoegd
 
Door omstandigheden is Reidinga op dit moment wat minder actief op dit forum maar ga er maar vanuit dat de beste man hier geregeld meeleest.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Hallo newbie hier.
Ik probeer al een tijdje uit te vinden hoe ik hier op mijn xbox one s gebruik van kan maken?
Met de editor enz. lukt allemaal wel windows 10, maar hoe krijg ik het op mijn xbox is eigenlijk de vraag.
Sorry als ik er over heen lees maar kan het nog niet vinden op het forum, bedankt voor eventuele tips & tricks.
 
Ik wil voor de gebruikers wel een account maken op mijn site welke nog niet klaar is.. daar kan je dan je lijst uploaden en kan je de url die er uit komt gebruiken op je box. Zo kan je steeds je aangepaste m3u lijst uploaden en hè hoeft je url niet aan te passen. Ook kan je deze url dan gebruiken buiten Windows zoals op xbox
Post automatically merged:

Door omstandigheden is Reidinga op dit moment wat minder actief op dit forum maar ga er maar vanuit dat de beste man hier geregeld meeleest.
Dankje lex :) top forum, en bedankt voor alle steun. Momenteel even erg veel aan Mn hoofd maar we komen er wel :)
 
Ik wil voor de gebruikers wel een account maken op mijn site welke nog niet klaar is.. daar kan je dan je lijst uploaden en kan je de url die er uit komt gebruiken op je box. Zo kan je steeds je aangepaste m3u lijst uploaden en hè hoeft je url niet aan te passen. Ook kan je deze url dan gebruiken buiten Windows zoals op xbox
Post automatically merged:


Dankje lex :) top forum, en bedankt voor alle steun. Momenteel even erg veel aan Mn hoofd maar we komen er wel :)

Nou dat zou super zijn, waardeer zeer wat je hier allemaal doet. En begrijp het als het nog even op zich laat wachten, maar kijk er naar uit. ?
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Zie je pm, andere gebruikers met interesse.. stuur gerust een pm, aanmelden/inschrijven kan nog niet.. site is nog lang niet af en werkt al deels.. maar zo kan ik toch al iets doen in afwachting tot de update klaar is :)