IPTV met movies bekijken op de computer

B3nno

Forumlid
13 feb 2022
7
0
1
22
Hey, bij mijn abonnement zit ook films en series ik kijk graag via de computer wat is een goede app om te kijken op windows?
 
Ik gebruik de app van IPTV Smarters pro. Die kun je gratis bij hun op de website downloaden.
 
Hier werkt de app van Smarters Pro (zonder emulator) prima. Je kan hem gewoon downloaden en direct installeren op je desktop. Het werkt op zowel Windows 10 als Windows 11.
windows 11 heeft een ingebouwde android emulator. Windows 10 heeft dit niet en dan moet je eerst NOX of bluestack installeren. Op windows 11 kan je dus rechtstreeks android apps laten lopen maar in windows 1 niet.
 
windows 11 heeft een ingebouwde android emulator. Windows 10 heeft dit niet en dan moet je eerst NOX of bluestack installeren. Op windows 11 kan je dus rechtstreeks android apps laten lopen maar in windows 1 niet.
Klopt inderdaad, echter in geval van Smarters Pro heb je die niet nodig. Ik heb hem hier op een Windows 10 systeem draaien (zonder emulator) en gebruik hem ook op een laptop met Windows 11. Op beide besturingssystemen werkt het goed.
 
Klopt inderdaad, echter in geval van Smarters Pro heb je die niet nodig. Ik heb hem hier op een Windows 10 systeem draaien (zonder emulator) en gebruik hem ook op een laptop met Windows 11. Op beide besturingssystemen werkt het goed.
dan moeten we dat ook eens proberen.