Iptv niet op wifi wel op 4g

hichamikane

Forumlid
17 dec 2017
7
0
1
46
hallo mensen ik heb een probleem ik heb iptv hij werkt wel via 4g maar niet via wifi en kabel de bedoeling is dat ie gewoon werkt via kabel en wifi, ik heb die tool gebruikt ik heb geen ipban van de leverancier ,ik heb ook de modem hele nacht uitgezet alsnog geen resultaat als ik ander wifi gebruik van mijn ouders dan werkt ie gewoon kan iemand mij helpen zie bijlage foto wat ie aangeeft
 
Laatst bewerkt:
nope, het kan bijna niet anders dat het probleem langs de kant van mijn IPTV provider zit. Ik heb een testlink van een andere aanbieder en daar werkt het wel via Wifi. Heeft al maanden perfect gewerkt.
 
Ander iptv linken werken ook bij mij , maar mijn iptv aanbieder zegt dat provider de server heeft geblokkeerd ik kom er ook niet uit . Maar als ik ander wifi gebruik dan werkt ie wel of 4g.en ik heb geen ip ban
 
Namen van IPTV providers mogen hier wel genoemd worden. Kijk het forum daar maar op na.
 
Bij mij is het IPTVesun waar ik problemen mee ondervind. Heeft al maanden probleemloos gewerkt tot nu. En ben niet van plan om altijd via 4G te kijken.
 
Idd, na wat gedoe bleek idd dat mijn ip adres geblokkeerd was. Nu werkt alles weer perfect