IPTV op een box vs Smart Tv

DarkSmile

Forumlid
21 dec 2020
5
0
1
26
Hallo, vraagje. Op dit ogenblik hebben wij onze iptv zenders op onze smart tv. Alleen zijn er een paar zaken dat ons dwars zitten. Mijn vraag is nu of deze zaken zouden opgelost zijn met een box?

- Tv zappen (zoals reguliere tv)
- Tijdens het zappen geen buffering
-.. Andere benefits?

Bedankt!

DarkSmile
 
Hallo, vraagje. Op dit ogenblik hebben wij onze iptv zenders op onze smart tv. Alleen zijn er een paar zaken dat ons dwars zitten. Mijn vraag is nu of deze zaken zouden opgelost zijn met een box?

- Tv zappen (zoals reguliere tv)
- Tijdens het zappen geen buffering
-.. Andere benefits?

Bedankt!

DarkSmile
Geen voordelen. Of je de app op de tv installeert of op de box, resultaat blijft hetzelfde. Kwestie van een goede / de juiste app te gebruiken. Bepaalde zenders vragen buffering (bij zwakke verbinding)
 
ligt eraan wat voor androidbox je gebruikt ik heb zelf de formuler z+ neo met de tv app mytvonline app zappen gaat zeer snel weinig of geen buffering natuurlijk moet je wel een goede internetverbinding hebben heb hier glasvezel
 
Hier een shield met tivimate... Zappen gaat als een tierelier.. Geen verschil met mn ziggo next..

En zappen gaat zelfs beter als op mn vorige ziggo xl boxje. (drama ding pff)

En zappen moet tegenwoordig wel vlot kunnen aangezien het aanbod op tv... ? ? ?
 
  • Like
Reacties: DarkSmile
ligt eraan wat voor androidbox je gebruikt ik heb zelf de formuler z+ neo met de tv app mytvonline app zappen gaat zeer snel weinig of geen buffering natuurlijk moet je wel een goede internetverbinding hebben heb hier glasvezel

Hier een shield met tivimate... Zappen gaat als een tierelier.. Geen verschil met mn ziggo next..

En zappen gaat zelfs beter als op mn vorige ziggo xl boxje. (drama ding pff)

En zappen moet tegenwoordig wel vlot kunnen aangezien het aanbod op tv... ? ? ?

Ik neem dus mee benodigdheden:

-Goeie box
-Goede provider (ofc)
-Goede connectie (we hebben avg tussen de 40-70mpbs)

Ik denk dat ik voldoende weet en dat het wel de moeite is om te testen op een box (maar welke box ?..dat wordt is zoeken op dit forum)
 
Hallo, vraagje. Op dit ogenblik hebben wij onze iptv zenders op onze smart tv. Alleen zijn er een paar zaken dat ons dwars zitten. Mijn vraag is nu of deze zaken zouden opgelost zijn met een box?

- Tv zappen (zoals reguliere tv)
- Tijdens het zappen geen buffering
-.. Andere benefits?

Bedankt!

DarkSmile
hoi
ik heb het ook op mij tv gehad met de nodige problemen
nu draai ik op een shield en moet zeggen top ervaring
dus ik zou zeggen ja
 
Voordeel van een box is wel dat je veel meer keuze hebt en niet afhankelijk bent van een smart TV store die op landen nivo ook nog vaak beperking geeft of spontaan bepaalde apps niet meer beschikbaar stelt. Gebruik hier zelf SmartIPTV op een samsung, een app die inmiddels van de store is verwijderd, gelukkig is deze app op de site vd maker te downloaden en eventueel via de USB te instaleren, heb nog geen andere aanbieders of een Tinzen apk download site gevonden.