IPTV op Kodi of IPTV-APP

Fred-bert

Forumlid
7 jan 2020
18
4
6
33
Goedemorgen all,

deze week ontvang ik mijn Xiaomi mi s Android box. en ik zou graag willen weten welke optie jullie aanraden. Ik ga hoogstwaarschijnlijk IPTV van UnlimitedHD nemen en ik wou weten wat nou handiger is. IPTV kijken via de Kodi app of een IPTV-APP zoals smarterst iptv.

Extra info: ik zal veel VOD kijken en ik doe verder niets met muziek luisteren of gamen. Het is voor mij belangrijk dat alles gewoon lekker soepel draait met de hoogste beeldkwaliteit.

Hoor het graag!
 
Goedemorgen all,

deze week ontvang ik mijn Xiaomi mi s Android box. en ik zou graag willen weten welke optie jullie aanraden. Ik ga hoogstwaarschijnlijk IPTV van UnlimitedHD nemen en ik wou weten wat nou handiger is. IPTV kijken via de Kodi app of een IPTV-APP zoals smarterst iptv.

Extra info: ik zal veel VOD kijken en ik doe verder niets met muziek luisteren of gamen. Het is voor mij belangrijk dat alles gewoon lekker soepel draait met de hoogste beeldkwaliteit.

Hoor het graag!

Zelf vind ik iptv kijken via Kodi niet fijn werken vooral niet als je m3u groot is daarom zou ik ten alle tijden voor een app gaan..
ik heb een Topic met een aantal apps voor Android TV devices zie: https://kodi-forum.nl/threads/de-beste-iptv-addons-voor-android.9589/
Ik gebruik zelf Tivimate voor IPTV alleen heeft deze geen uitgebreid vod gedeelte.
Welke addons dit wel hebben zijn iMPlayer en Smarters IPTV vast nog meer in het rijtje van de beste iptv addons maar ik zou zeggen test ze en kijk wat voor jou het beste bevalt.

Zelf vind ik IPTV kijken via Kodi niet fijn werken vooral niet als je m3u groot is.
Volgens mij kan je trouwens bij Unlimited HD ook VOD toevoegen aan Kodi. Ik heb dit zelf nog niet getest maar misschien dat iemand anders je hier bij wel kan helpen.
 
Een Android box zal altijd ietsjes minder fijn werken dan een IPTV box omdat Android iets uitgebreider is en daardoor ook omslachtiger KAN lijken om simpel tv te kijken. Ik was hier echter heel snel aan gewend en met Live Channels ben ik zeer tevreden! Zie ook:

 
  • Like
Reacties: Shaman