Iptv opnemen en kijken tegenlijk

Psycho-realm

Nieuwkomer
24 jun 2020
2
0
1
32
Hallo allemaal, ik ben benieuwd wat de beste software is om Iptv te bekijken en 1 of 2 andere zenders tegenlijk te kunnen opnemen.

momenteel heb ik een mediacentre met Windows 10 boot waarop Kodi draait. Eventueel ben ik bereid een multiboot te draaien of een ander apparaat aan te schaffen.

Ipdva

Expert
5 nov 2017
207
88
16
45
Aller eerst moet je een iptv provider hebben die 2 of meer lijnen toestaat, is meestal dan ook duurder.

Zelf heb ik formuler Z8 met de eigen mytvonline software. Hier kan je de de epg , elektronische programma gids, oproepen en simpel weg opnemen. Bij menu keuze planning kan je de opname frequentie instellen.

Wanneer je maar 1 lijn hebt kan je of live kijken of 1 programma opnemen, maar niet tegelijk.

• Like
Reacties: Psycho-realm

Psycho-realm

Nieuwkomer
24 jun 2020
2
0
1
32
Dankjewel voor je berichtje. Ik heb Formuler ook een bericht gestuurd. Dit is hun reactie.

"
Thank you for reaching out to Formuler Support.

I am wondering if it is possible to watch a iptv stream and record 1 or 2 other channels simultaneously? Yes, It is possible. You can watch one channel while recording one.

Is this a option from the Iptv server or is this usally possible with all servers? The connection type should be XC API, and the server should support it."

Ipdva

Expert
5 nov 2017
207
88
16
45
Hier via hun forum wat uitleg over het genoemde portaal of een .m3u afspeellijst. De laatste kan je met een m3u editor dan zelf wat inkorten en logisch indelen.
Je kan in mytvonline bij beide in de app ook wel groepen uitzetten.