IPTV plus nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

StarLive

Forumlid
12 feb 2019
23
5
6
20
Naam IPTV aanbieder
Iptv plus
Ik maak nu een half jaar gebruik van IPTV. Zeer t, hoofdzenders van NederlandS. Heb het afgelopen half jaar geen st e hoogte gehouden als er onderhoud gepleegd werd. Support is snel enblemen. Laatste weken zijn er een hoop gekomen. Na navraag bleek dat dit om een pakket ging, bestaande klanten werden overgezet als je interesse had. Vod en sert dan weer wel en series bij.

Laatst bewerkt door een moderator:

floppie

Expert
7 okt 2016
172
123
16
Ik maak nu een half jaar gebruik van IPTV plus nl. Zeer goede kwaliteit, hoofdzenders van Nederland in 50 FPS. Heb het afgelopen half jaar geen storingen gehad. Werd van te voren op de hoogte gehouden als er onderhoud gepleegd werd. Support is snel en goed bereikbaar en Nederlands, helpen je ook met installatie en buffer problemen. Laatste weken zijn er een hoop landen bijgekomen. Na navraag bleek dat dit om een nieuw pakket ging, bestaande klanten werden netjes overgezet als je interesse had. Vod en serie lijkt dan weer wel vooral op NL gericht te zijn. Komen dagelijks nieuwe films en series bij.
Dit lijkt mij ook wel wat,weet niet of dit van de forum-baas mag maar kun je vertellen hoe ik aan een website adres kan komen omtrent bijzonderheden en wat de kosten zijn.

Lex

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.702
5.074
216
63
Het jaar is nog maar 2 dagen oud, en ben nu al weer teleurgesteld in jullie.

@StarLive zit zijn eigen toko hier te promoten.
En @floppie overtreedt (hij moest beter weten) onze huisregels.

Voor allebei een waarschuwing en een :slotje: op deze topic

• Like
Reacties: Yasfa en BenBem
Status
Niet open voor verdere reacties.